X

هتل های برتر سنگاپور از نظر گردشگران جهان

  • ارسال شده در : 1398/09/18 , 23:55
  • 986 بار مشاهده

 

هتل های برتر سنگاپور از نظر گردشگران جهان

سنگاپور کشوری است که در جنوب شرقی آسیا که به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از مقصد های مهم فهرست سفر آسیا است. سنگاپور در ابتدا به عنوان یک مستعمره تجاری انگلستان تاسیس شد که بعد از استقلال به یکی از مرفه ترین کشورهای آسیا تبدیل شد. با ویزای آنلاین سنگاپور و اخذ ویزای سنگاپور می توانید از این کشور توریستی با زیبایی های خیره کننده، استفاده کنید. سنگاپور دارای هتل های زیبا و مجلل و با امکانات بسیار می باشد و می توان در این کشور با اخذ ویزای سنگاپور و اقدام برای ویزای آنلاین سنگاپور خاطراتی به یاد ماندنی و اوقاتی فراموش نشدنی را رقم زد. هتل های خوب و برجسته است که به چند مورد از آنها در زیر اشاره می کنم:

 

ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور | هتل های سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور

هتل باراکس

هتل باراکس که از هتل های شناخته شده سنگاپور است هتلی تاریخی است که به عنوان ایستگاه توپخانه انگلیس و خانه سربازان بود. این هتل که اکنون با عشق ترمیم شده است، و هنوز یک شکل هنری شیک است که پر از اعجاز، عشق و اکتشاف است که با اخذ ویزای سنگاپور امکان سفر و اقامت در این هتل تاریخی را خواهید داشت. هتل بارکس که در یک ساختمان استعماری محافظت شده قرار داشت، یک مخفیگاه میراث اختصاصی است. 40 سوئیت مجلل و اتاق های برتر آن نفیس و مبله شده است. از اتاقهایی با دسترسی مستقیم به یک استخر اختصاصی، طراوت های تمام روز و کوکتل های عصرانه در اتاق نشیمن همه چیز جالب است که با اخذ ویزای سنگاپور دیدن این جذابیت ها ممکن می شود. خدمات ارائه شده از سطح بسیار بالایی برخوردار است، کارکنان  با کمال میل تمایل خود را برای کمک ابراز می کند. کارکنان بسیار آگاه هستند و جالب است که در مورد تاریخچه هتل مطلع هستند. در اتاق ها می توانید شاهد موزه کوچکی در یک قفسه باشید. هتل مانند هتل های عمان احساس آرامش دارد.

ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور | هتل های سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور

 

هتل ویلیج در سنتوسا

هتلی جالب توجه، سرگرم کننده و پر جنب و جوش است بعد اقدام برای اخذ ویزای سنگاپور اقامتی دلپذیر همراه با خانواده یا دوستانتان با اوقات فراغتی به یادماندی فراهم می کنید و فرصت هایی برای کشف فرهنگ و میراث غنی پیرامون را ممکن می سازید. 606 اتاق خواب دنج، تزئین شده در رنگهای شسته شده از طبیعت دریا در خود جای داده است که با ویزای سنگاپور اقامت ممکن خواهد بود. این هتل در نزدیکی راه آهن قرار دارد که با ویزای سنگاپور به راحتی به این کشور می توانید سفر کنید. امکان دسترسی آسان به شهر، مغازه های ویولی سیتی، ام آرتو، استودیوهای جهانی و سواحل را فراهم می کند و حدود 15 دقیقه طول می کشد تا وارد مرکز شهر شوید. صبحانه شگفت انگیز، مجموعه عظیمی از غذاهای خوشمزه، چیزی که متناسب با همه سلیقه ها است و به گرمی سرو می شود. یک استخر بزرگ برای استفاده در سنین مختلف وجود دارد و در محوطه استخر یک ون کامپر وجود دارد که میان وعده های گرم و سرد، بستنی و نوشیدنی را سرو می کند.

 

ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور | هتل های سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور

هتل ایندیگو

هتل ایندیگو که در محله کاتونگ و در مرکز خرید کاتونگ قرار دارد و با تاکسی 20 دقیقه ای می توانید به فرودگاه چانگی، پارک تجاری چانگی و نمایشگاه سنگاپور سفر کنید. در نزدیک اسکله پارک ساحل شرقی قرار دارد که در بین افراد محلی به دلیل فعالیت های تفریحی، دوچرخه سواری و آهسته دویدن بسیار محبوب است  با ویزای آنلاین سنگاپور و اخذ ویزای سنگاپور می توانید از این امکانات استفاده کنید. هتل ایندیگو به میراث غنی پاراکان، محله ای که در آن سکونت دارد و به طراحی پر جنب و جوش چینی احترام می گذارد، که یک ساختمان چند طبقه جدید با نمای معاصر که شامل تابلویی از باغ عمودی در ورودی هتل است. که اوقات خود را بعد گرفتن ویزای سنگاپور می توانید در طول سفر در این هتل  بگذرانید. موضوع میراث از زمان ورود به لابی هتل کاملاً مشهود است، جایی که یک دیواره برجسته دارای یک کولاژ از الگوهای سرامیکی است، در سالن هتل فانوسهای رنگارنگ قرار دارد. در هنگام ورود، میهمانان با چای سرد یا گرم با لوبیای بو داده محلی استقبال می شوند. به غیر از یک سالن ورزشی 24 ساعته و یک استخر در پشت بام با امکانات وجود دارد. دارای 131 اتاق بدون سوئیت با نقاشی دیواری است. هر ورودی اتاق هتل دارای یک اتاق نشیمن با میز قهوه، یک مبل و یک مینی بار سنتی است. 

 

ویزای سنگاپور | ویزای آنلاین سنگاپور | هتل های سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور

هتل کورت یارد

این هتل که با ویزای سنگاپور یا ویزای آنلاین سنگاپور اقامت در آن میسر است یکی از بلندترین هتلها، با نمای عالی و مرتفع، فضای داخلی گسترده، رستوران خوشمزه و استخر پشت بام است. فضای آرامش بخش و دوستانه با خرید و گزینه های سلامتی، بهبود یافته است. هتل در مجاورت ایستگاه نونا، مراکز خرید و بهداشتی شهر نونا قرار دارد. در اطراف این هتل خانه های کم ارتفاع، کافه ها و رستوران ها و همچنین کلیسای نونا که به تازگی مرمت شده با ستون های باشکوه و پنجره های شیشه ای رنگ آمیز خیره کننده قرار دارد که با اخذ ویزای سنگاپور می تواند سهمی از سفر شما باشد. باغ گیاه شناسی آن که در میراث جهانی یونسکو قرار گرفته با ماشین فاصله 10 دقیقه ای دارد. هتل، تمام مدرنیته و تمیز است، اماکن عمومی با سقف بلند، پر از نور طبیعی است که از طریق پنجره های شیشه ای کف به سقف سیل می شوند. چشم اندازهای منظره شهری با فضا سرسبز می شود.

سنگاپور با زیبایی ها و هتل های عالی و با امکانات کشوری است دیدنی که با ویزای سنگاپور و اقدام برای ویزای آنلاین سنگاپور می توانید از این زیبایی ها لذت برده و روزهایی خوش رقم بزنید.

نظرات کاربران