X

پایتخت ایران، تهران را با ویزای ایران بگردید

  • ارسال شده در : 1398/09/22 , 23:55
  • 898 بار مشاهده

مکان های گردشگری تهران

شهر تهران پایتخت ایران زیبای ماست. شهری که پیشینه تاریخی آن به دوران نوسنگی بر می گردد به گونه ای که اسکلت هایی با قدمت 7000 ساله در آن کشف شده اند. سفر به ایران برای افراد مشمول ویزای ایران به وسیله اخذ ویزای ایران امکان پذیر است. ویزای ایران در مقایسه با دیگر ویزاهای آسیا از تقاضای کمتری برخوردار است، دلیل آن وجود محدودیت های سیاسی و فرهنگی در کشور است. از این بگذریم، در شهر تهران انواع مختلفی از مکان های توریستی و گردشگری زیبا و دیدنی به وفور دیده می شوند، مکان هایی که بازدید از آن ها به تمام گردشگران داخلی و خارجی توصیه می شود. لازم به ذکر است که اخذ ویزای ایران برای مقاصد توریستی از طریق ویزای آنلاین ایران امکان پذیر است و خوشبختانه این نوع ویزای ایران از طریق صالحان سیر قابل درخواست است.

ویزای ایران | اخذ ویزای ایران | ویزای آنلاین ایران | تهران

جاذبه های گردشگری تهران

همانطور که در مقدمه اشاره شد، مکان های بسیار زیادی در تهران وجود دارند که هر یک به عنوان یک مقصد گردشگری عالی برای ایرانیان و همچنین توریست های مشمول ویزای ایران بخصوص ویزای آنلاین ایران به شمار می آیند. مکان های گردشگری تهران را می توان در دسته ها و بخش های زیر تقسیم بندی کرد:

 

  • مکان های گردشگری مورد علاقه کودکان

همانطور که می دانید کودکان بیش از هر چیز، علاقه مند به دیدن پارک ها و مکان های تفریحی هر شهر هستند. شهر تهران از این نظر غنی بوده و در آن انواع مختلفی از پارک های هیجان انگیز و دوست داشتنی از جمله پارک ارم، پارک جمشیدیه، پارک ملت، لاله پارک چیتگر، باغ وحش تهران، دهکده آبی پارس، پارک توچال و غیره دیده می شوند. البته لازم به ذکر است که این مکان ها نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز می توانند هیجان انگیز باشند.

 

پارک ارم تهران یکی از بزرگترین پارک های ایران است. پارکی که از بخش های مختلفی چون شهربازی یک، شهربازی دو، شهربازی سه و بخش هیجان انگیز آن یعنی باغ وحش ارم تشکیل شده است. در شهربازی شماره یک، بخش های متنوعی چون رالی کودک، تاب کودک، اسکیت هوایی، ترن هوایی، کشتی صبا، استخر کودک و غیره، در بخش شهربازی شماره دو سورتمه، پاراتاور، قطار شادی، موتور کودکان و غیره و در آخر در بخش شهربازی شماره سه کریزی موس، تاب پرنده، ترن هوایی خانواده و غیره موجود هستند که هر بخش شرایط سنی مخصوص به خود را می پذیرد. لازم به ذکر است که در صورت اخذ ویزای ایران یعنی ویزای آنلاین ایران و سفر به تهران بازدید از باغ وحش ارم با تنوع زیادی از حیوانات و پرندگان را از دست ندهید. در حالت کلی، باغ وحش ارم مناسب همه سنین بوده و بلیط آن از طریق اینترنتی یا حضوری قابل رزرو است.

 

  • مکان های گردشگری هنری و فرهنگی

هنر و فرهنگ بخش جدانشدنی از ایران به خصوص شهر تهران می باشد. در طول تاریخ ایران همواره به هنر و فرهنگ ایرانی توجه زیادی شده است که نمونه آن را می توان در معماری های زیبا و خاص بناهای تاریخی تهران مشاهده کرد. کاخ گلستان، کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران، شمس العماره، برج میلاد، مرکز فرهنگی نیاوران، موزه سینمای ایران، گالری هنری شیرین، برج آزادی و غیره تنها چند نمونه از مکان های تاریخی، هنری و فرهنگی تهران می باشند که هر یک به تنهایی باعث افزایش تقاضا ویزای آنلاین ایران برای سفر به ایران در قالب ویزای ایران شده است.

برج آزادی تهران اولین و مشهورترین نماد تهران و ایران می باشد. این برج با نام قدیمی برج شهیاد در سال 1357 توسط حسین امانت معمار ایرانی ساخته شده است. معماری برج آزادی تلفیقی از دوران ها هخامنشی، ساسانی است که نمادهای اسلامی نیز در آن دیده می شوند. کل برج 4 طبقه دارد و در بخش زیرین آن سالن نمایش، موزه، نگارخانه و کتابخانه قرار دارد. بخش بیرونی این برج الهام گرفته از طرح داخلی گنبد مسجد شیخ لطف الله است با این تفاوت که به جای هندسه دایره ای موجود درگنبد از طرح بیضی استفاده شده است. هر گردشگر خارجی می داند که به محض اخذ ویزای ایران و ورود به تهران باید بازدید از برج آزادی را در لیست برنامه های توریستی خود بگنجاند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره به ویکی پدیا مراجعه کنید.

 

  • موزه های تهران

موزه ها از جمله مکان های پر بازدید و توریستی هر کشور و شهر محسوب می شوند. مکان هایی که کوله باری از تاریخ و گذشته آن منطقه را در خود حفظ می کنند. در شهر تهران بیش از 30 موزه وجود دارد که هر بخش موضوع مخصوص به خودش را عرضه می کند. به نمونه های زیر توجه کنید:

موزه سعد آباد تهران در خیابان طاهری تهران با ساعت کاری از 9 صبح تا 4 بعدالظهر، موزه فرش ایران واقع در نزدیکی لاله پارک با ساعت کاری 9 صبح تا 6 بعدالظهر، موزه رضا عباسی در سید خندان تهران با ساعت کاری 9 صبح تا 7 بعدالظر، موزه قصر، موزه مقدم، موزه سینمای تهران و غیره نمونه های ارزشمندی از تاریخ ایران و تهران هستند.

ویزای ایران | اخذ ویزای ایران | ویزای آنلاین ایران | تهران

  • مکان های تاریخی تهران

همانطور که اشاره شد، تهران یک شهر کهن است به همین دلیل وجود مکان های تاریخی مختلف در این شهر نباید دور از انتظار باشد. نشان یاد بود فتح علی شاه در ری، قلعه رشکان، قلعه ری، پارک شهر، باغ نگارستان، برج طغرل و غیره از مکان های تاریخی استان تهران به شمار می آیند که می توانند هر گردشگر خارجی را ترغیب به اخذ ویزای ایران یعنی ویزای آنلاین ایران بکنند.

ویزای ایران | اخذ ویزای ایران | ویزای آنلاین ایران | تهران

  • طبیعت تهران

مجتمع و کوه توچال، انواع پارک های موجود در تهران، بام تهران، پارک جنگلی لاویزان، پل طبیعت، پارک قیطریه، پارک نوروز، بند تهران و غیره از پر بازدید ترین جاذبه های طبیعی و گردشگری تهران هستند. لازم به ذکر است که کوه توچال از کوهای مرتفع و برف گیر تهران می باشد به صورتی که در فصل برف و سرما شرایط اسکی و سورتمه بر روی برف برای همه علاقه مندان این تفریح مهیج مهیا است.

ویزای ایران | اخذ ویزای ایران | ویزای آنلاین ایران | تهران

ویزای ایران

ایران با داشتن پتانسیل های توریستی متنوع می تواند یکی از مقصدهای توریستی جذاب آسیا باشد. ورود به ایران برای آن دسته از کشورهای خارجی که مشمول دریافت ویزای ایران هستند با اخذ ویزای ایران امکان پذیر است. دریافت ویزای ایران با وجود ویزای آنلاین ایران بسیار آسان است. در این روش، متقاضی ویزای ایران باید به آژانس های مسافرتی معتبر صالحان سیر مراجعه کند. خوشبختانه، سایت صالحان امکان دریافت ویزای آنلاین ایران را فراهم کرده است. نکته آخر، شما  در راستای اخذ ویزای ایران در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به سراغ ویزای آنلاین ایران ما رفته و ویزای ایران خود را درخواست دهید.

 

آنچه گفته شد!

تهران یک شهر توریستی است. شهری که در آن همه نوع جاذبه گردشگری اعم از مکان های تفریحی مناسب برای کودکان و نوجوانان، موزه های متنوع، مناطق گردشگری خارج از حومه شهر، مکان های هنری و فرهنگی، مکان های تاریخی و غیره به چشم می خورند. همانطور که اشاره شد، پارک ارم تهران، موزه فرش ایران، کوه توچال، برج طغرل، برج آزادی و غیره نمونه هایی از جاذبه های گردشگری و توریستی تهران به شمار می آیند.

در رابطه با ویزای ایران اشاره شد که سفر به ایران برای کشورهای مشمول ویزا با اخذ ویزای ایران امکان پذیر است، همچنین گفتیم که ویزای توریستی ایران به صورت الکترونیکی و در قالب ویزای آنلاین ایران در سایت صالحان سیر قابل درخواست است. در آخر، برای اطلاع از نحوه سفر به ایران، اخذ ویزای ایران و دریافت جزییات بیشتر به بخش ویزاهای آنلاین ما مراجعه کنید.

نظرات کاربران