X

طبیعت گردی در بهترین نقاط ایران

  • ارسال شده در : 1398/09/23 , 23:55
  • 1130 بار مشاهده

طبیعت گردی در بهترین نقاط ایران

سرزمین پهناور ایران از نظر جاذبه های طبیعی غنی بوده به صورتی که هر نوع جاذبه طبیعی اعم از کوه های بلند، رشته کوه های هموار، دریاچه های زیبا، جنگل های سرسبز و وسیع، بیابان ها و دشت های بی کران، سواحل گرم و معتدل و غیره در آن دیده می شوند. ویزای ایران کلید ورود به این منبع غنی و زیبای طبیعی است. طبیعت گردی بخشی از بومگردی محسوب می شود و رویای افرادی است که به جاهای دیدنی  کشورهای مختلف، آن مکان هایی که از جنس طبیعت هستند، علاقه مندند. در این مقاله چند مورد از بهترین نقاط ایران را آورده ایم و می توانیم بگوییم که هر یک از آن ها می توانند یک مقصد عالی و توریستی برای شما باشند. لازم به ذکر است که چنان چه برای دیدن طبیعت ایران نیازمند اخذ ویزای ایران هستید، کافیه که به سایت صالحان سیر مراجعه کرده و برای ویزای آنلاین ایران اقدام کنید.

ویزای ایران | ویزای آنلاین ایران | اخذ ویزای ایران | تور ایران

دشت لوت

دشت لوت یکی از جاذبه های طبیعی و مهم ایران به شمار می رود، به طوری که بسیاری از توریست های خارجی، برای دیدن این دشت زیبای ایرانی به دنبال اخذ ویزای ایران و سفر به ایران هستند. دشت لوت سرزمینی با مساحت 50 هزار کیلومتر مربع در جنوب شرقی ایران می باشد. این کویر به داشتن عناوینی چون گرم ترین نقطه جهان، بیست و پنجمین بیابان بزرگ جهان، عمیق ترین نقطه فلات ایران اولین منطقه طبیعی ایران است که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است و اکنون از ارزش و اعتبار جهانی ویژه ای برخوردار است.

ویزای ایران | ویزای آنلاین ایران | اخذ ویزای ایران | تور ایران

جنگل های هیرکانی

جنگل های هیرکانی از خاص ترین و مشهورترین جنگل های جهان می باشد. بخش عمده ای از این جنگل ها در ایران و در بخش نوار شمالی کشور قرار دارد. این جنگل ها دومین میراث طبیعی ایران بوده و خوشبختانه در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. قدمت جنگل های هیرکانی بسته به مکان های مختلف آن به 25 تا 50 میلیون سال قبل بر می گردد و با داشتن گونه های وسیعی از گیاهان، پرندگان و حیوانات از ارزش فراوانی در کشور برخوردار هستند. بازدید از این مکان تاریخی سرسبز می تواند یک مقصد عالی برای توریست هایی باشد که قبل از هر چیز به طبیعت و طبیعت گردی علاقه مند هستند و همچنین در مسیر اخذ ویزای ایران و سفر به ایران هستند.

ویزای ایران | ویزای آنلاین ایران | اخذ ویزای ایران | تور ایران

کوه دماوند

کوه دماوند با کسب عنوان مرتفع ترین کوه خاورمیانه همواره یک جاذبه طبیعی گردشگری ایران به شمار می آید. کوه دماوند یا بام ایران نه تنها از نظر توریستی بلکه از نظر فرهنگی و دینی نیز ارزشمند است. اگر نگاهی به داستان های اساطیری ایران و همچنین توصیفات دین زرتشت در این باره بندازید حقیقت این گفته بر شما آشکار خواهد شد. بعلاوه وجود چشمه های آبگرم مختلف و فضای مناسب برای کوه نوردی و صعود از قله از جاذبه های دیدنی دماوند به شمار می آید. شایان ذکر است که دامنه های کوه دماوند در فصل بهار و تابستان در لیست بهترین تفرجگاه ایران قرار می گیرد. در آخر، توصیه می شود که در صورت اخذ ویزای ایران و سفر به این کشور، بازدید از کوه دماوند را در برنامه بازدید های خود قرار دهید.

ویزای ایران | ویزای آنلاین ایران | اخذ ویزای ایران | تور ایران

قله توچال

قله توچال بخشی از رشته کوه البرز است که در شمال تهران قرار دارد. این قله از بخش های مختلفی تشکیل شده است، پیست اسکی و تله کابین مهم ترین بخش قله توچال می باشند. این پیست اسکی از نزدیکترین پیست اسکی های جهان از نظر فاصله با شهر بوده و مکانی بسیار رویایی برای علاقه مندان به ارتفاعات و اسکی روی برف است. شما با سوار شدن در تله کابین می توانید به ایستگاه های مختلف این پیست اسکی بروید و در آنجا روز برفی خود را آغاز کنید، پس از یک عالمه تفریح و تحرک بهتر است که به سراغ کافی شاپ ها و رستوران های آن رفته و زمانی را برای استراحت و صرف یک وعده غذایی یا نوشیدنی گرم اختصاص بدهید. پیست اسکی این قله دارای 7 ایستگاه مختلف می باشد و هزینه بلیط برای هر ایستگاه متفاوت است. قله توچال مکانی مناسب برای گردشگران و توریست های خارجی است و تنها چیزی که شما برای دیدن این مکان توریستی نیاز دارید، دریافت ویزای ایران و سفر به تهران می باشد.

ویزای ایران | ویزای آنلاین ایران | اخذ ویزای ایران | تور ایران

جزیره کیش

جزیره کیش از پربازدیدترین شهرهای ایران است. این جزیره از شهرهای استان هرمزگان یوده، در خلیج فارس واقع شده و به عنوان یک منطقه آزاد شناخته می شود. این جزیره به دلیل داشتن آب و هوای گرم و مرطوب، بافت شهری زیبا از درختان خرما، سواحل رویایی و مراکز خرید پیشرفته و متنوع از اعتبار توریستی خوبی برخوردار است. در سفر طبیعت گردی خود از کیش می توانید از پارک های ساحلی و تفریحی آن دیدن کرده و ساعاتی را در آب های نیل گون خلیج فارس به شنا و قایق رانی بپردازید. 

ویزای ایران | ویزای آنلاین ایران | اخذ ویزای ایران | تور ایران

تور ایران

ایران طبق سیاست های ویزای خود، شهروندان کشورهای جهان را در دو دسته مشمول دریافت ویزای ایران و معاف از اخذ ویزای ایران قرار داده است. افرادی که معاف از اخذ ویزای ایران هستند به راحتی می توانند به ایران سفر کرده و از جاذبه های طبیعی کشور دیدن کنند، اما آن دسته از کشورهایی که مشمول دریافت ویزای ایران هستند باید به سراغ اخذ ویزای ایران به صورت الکترونیکی باشند. ایران یک کشور توریستی امن و مهمان نواز است پس با خیال راحت ویزای ایران خود را اخذ و راهی این سرزمین پهناور شوید.

 

آنچه گفته شد!

کشور ایران سرزمین پهناوری از فرصت های توریستی است. کشوری که در آن همه نوع جاذبه طبیعی و توریستی دیده می شود. دشت لوت و جنگل های هیرکانی نمونه ای از این جاذبه های گردشگری ایران هستند. جاذبه های طبیعی متعددی دیگری نیز در کشور وجود دارند که هر یک می توانند یک مکان عالی برای تعطیلات خارج از کشور شما باشند. لازم به ذکر است که اخذ ویزای ایران در سایت صالحان سیر به صورت الکترونیکی قابل انجام است و فرد متقاضی ویزای ایران در چند دقیقه و با چند کلیک ساده می تواند ویزای ایران خود را دریافت کند.

نظرات کاربران