X

حقایق کمتر گفته شده هنگ کنگ

  • ارسال شده در : 1398/09/26 , 23:55
  • 1033 بار مشاهده

حقایق کمتر گفته شده هنگ کنگ

تعداد کمی از کشور های جهان به اندازه هنگ کنگ بی نظیر است که سبب اخذ ویزای هنگ کنگ می شود. بخشی از آن سرمایه داری و بخشی کمونیست است و اساساً بر روی صخره ساخته شده است. گذشته و مکان های تاریخی این شهر، بدان معنی است که حقایق جالب زیادی در مورد هنگ کنگ وجود دارد و شما را به سمت ویزای هنگ کنگ یا ویزای آنلاین هنگ کنگ سوق می دهد.

ویزای هنگ کنگ | ویزای انلاین هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ

حقایق جالب هنگ کنگ

نام رسمی هنگ کنگ منطقه اداری هنگ کنگ است. نام هنگ کنگ، به معنی بندر معطر است. هنگ کنگ از جزایر کاولون ، مناطق جدید و سرزمین های جدید و چند جزیره کوچکتر دیگر در بیش از 1104 کیلومتر مربع پراکنده است.

اخذ ویزای هنگ کنگ و دیدن کاولون، به معنی 9 اژدها است که به تپه های اطراف منطقه اشاره می کند و این تابیر توسط یک امپراطور چینی ترسیم شده است . زبانهای رسمی هنگ کنگ چینی، اسپانیایی کانتونی و انگلیسی است و با اخذ ویزای هنگ کنگ فرهنگ های مختلف را خواهید دید. دیدن هنگ کنگ با بیشترین آسمان خراش ها با بیش از 14 طبقه در جهان را ممکن می کند. دو برابر نزدیکترین رقیب خود یعنی نیویورک سیتی است.

ویزای هنگ کنگ | ویزای انلاین هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ

هنگ کنگ متراکم ترین شهر جهان است. بیشتر هنگ کنگ واقعاً سبز است. تقریبا 40 درصد از اراضی آن یک پارک کشوری است و بیش از 250 جزیره هنگ کنگ بدون سکنه هستند. ویزای آنلاین هنگ کنگ شما را به این مناظر منحصر به فرد سوق می دهد. در پارک های ملی، میمون ها و مارها وجود دارند و می توانید دلفین های صورتی را در آب های جزیره لانتائو با اخذ ویزای هنگ کنگ ملاقات کنید.

ویزای هنگ کنگ | ویزای انلاین هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ

ارتباط هنگ کنگ با چین

هنگ کنگ پس از شکست چین در جنگ تریاک در سال 1842 توسط نیروهای انگلیس به تصرف درآمد. در اول ژوئیه 1997، هنگ کنگ به یک منطقه اداری ویژه چین تبدیل شد. ساکنان هنگ کنگ زبان انگلیسی صحبت می کنند که بعد اخذ ویزای هنگ کنگ به راحتی با دانستن زبان انگلیسی با بومی ها می توانید ارتباط برقرار کنید. نماد اتحاد مجدد هنگ کنگ با چین دلفین سفید چینی است.

هنگامی که هنگ کنگ به چین بازگردانده شد، بسیاری از شرکت های شهر مجبور شدند پیشوند سلطنتی را از نام خود پاک کنند. اما، باشگاه قایق بادبانی سلطنتی تصمیم به حفظ این نام و حفظ منشور سلطنتی خود گرفت.

ویزای هنگ کنگ | ویزای انلاین هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ

در اثبات اینکه ثروتمندان هنگ کنگ چقدر ثروتمند هستند باید گفت این شهر نسبت به سایر شهرهای جهان تعداد رولز رویس بیشتر دارد. هتل پنینسولا حتی ناوگان مخصوص به خود را برای حمل و نقل میهمانان با ویزای هنگ کنگ یا ویزای آنلاین هنگ کنگ به فرودگاه دارد.

اخذ ویزای هنگ کنگ و دیدن نمایش سمفونی از نور در شب که بزرگترین نمایش لیزر و نور در جهان است از بهترین اتفاقها است. بیش از 40 ساختمان در دو طرف بندر چراغهای خود را به موقع برای موسیقی روشن می کنند، در حالی که پرتوهای لیزر از پشت بام های آنها درخشیده است. زمین هنگ کنگ بسیار کوهستانی است و برای رفاه حال شعروندان و گردشگران پله برقی در فضای باز در منطقه مرکزی جزیره وجود دارد. همانطور که در ویکی پدیا بیان شده دلار هنگ کنگ هشتمین ارز معامله شده در جهان است و برای گردشگران با ویزای هنگ کنگ قابل دسترسی است.

نزدیک به 40 سال، خیاطان معروف در گذرگاه طاقدار بولینگتون در هنگ کنگ برای سران ایالت ها و افراد مشهور مانند مارگارت تاچر، جورج بوش، بیل کلینتون، پرنس چارلز، پاواروتی و مایکل جکسون لباس دوخته است.

با ویزای هنگ کنگ در دای پای دونگ، فروشگاه های فست فود نودل، که یک کاسه نودل ارزان قیمت با قیمت حدود 20 دلار و چای رایگان ارائه می دهند می توانید لذت غذای عالی را ببرید.

هنگ کنگ از کشورهایی با عجایب جالب است که اخذ ویزای هنگ کنگ را واجب می کند.

 

نظرات کاربران