X

تجارت با ویزای هنگ کنگ

  • ارسال شده در : 1398/10/01 , 23:55
  • 1014 بار مشاهده

تجارت با ویزای هنگ کنگ 

هنگ کنگ یک منطقه آزاد از کشور چین بوده است که امروزه با جدایی از آن به عنوان یک کشور مستقل شناخته می شود و همین دلیلی شده است تا نام ویزای هنگ کنگ در لیست ویزاهای جهان قرار بگیرد. کشور هنگ کنگ از اقتصاد خوبی برخوردار است و همواره تجارت ها و داد و ستدهای زیادی را با غول های اقتصادی آسیا از جمله چین دارد. در این مقاله برای شما توضیح می دهیم که صادرات و واردات کشور هنگ کنگ با کشورهای دیگر به چه صورتی است و همچنین تجارت کشور هنگ کنگ با کشور چین در چند سال اخیر چه تحولاتی را داشته است؟ صالحان سیر به عنوان یک مرجع تخصصی اخذ ویزای هنگ کنگ در قالب ویزای آنلاین هنگ کنگ همواره راهنما و کمک کننده سفرهای شما به هنگ کنگ خواهد بود.

ویزای هنگ کنگ | ویزای آنلاین هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ

وضعیت اقتصادی هنگ کنگ

هنگ کنگ یک کشور آسیایی است که در جنوب کشور چین قرار دارد. این کشور از نظر اقتصادی در رتبه سی و سومین اقتصاد بزرگ صادراتی جهان و سی و هشتومین اقتصاد دنیا قرار دارد. از نظر صادرات و واردات، در سال 2017 هنگ کنگ در حدود 136 میلیارد دلار صادرات و 608 میلیارد دلار واردات داشته است، همچنین در همین سال توانست در حدود 341 میلیارد دلار تولید ناخالصی داشته است.

در لیست صادرات کشور هنگ کنگ، طلا، تجهیزات مخابراتی، مدارهای الکترونیکی، الماس و تلفن قرار دارند و کشورهای مقصد در بخش صادرات هنگ کنگ کشورهای چین، تایلند، هند، ویتنام هستند. اما در بخش واردات، هنگ کنگ همواره کالاهایی چون مدارهای الکترونیکی طلا، تجهیزات مخابراتی، مدارهای الکترونیکی، تلفن و ماشین الات اداری را از کشورهای چین، سنگاپور، کره جنوبی و ژاپن وارد می کند. همانطور که مشاهده کردید چین در هر دو بخش واردات و صادرات نقش پر رنگ و قوی ای دارد که در ادامه به همین بخش تجارت چین و هنگ کنگ می پردازیم. اما قبل از آن، چنان چه خواهان سفر توریستی یا تجاری به هنگ کنگ هستید باید به سراغ اخذ ویزای هنگ کنگ باشید.

ویزای هنگ کنگ | ویزای آنلاین هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ

تجارت هنگ کنگ با چین

از دیر باز تاکنون هنگ کنگ روبط تجاری خوبی را با چین داشته  و همواره داد و ستد های زیادی نیز بین آن دو، صورت گرفته است. برای بررسی این موضوع قصد داریم که به آمار چند سال گذشته تجارت هنگ کنگ با چین بپردازیم و روال تجارت آن ها را در چند سال اخیر بررسی کنیم. به عنوان نمونه، صادرات داخلی هنگ کنگ به چین از سال 2017 که 3/17 میلیارد دلار هنگ کنگ کنگی بود کاهش داشته و به 8/16 میلیارد دلار رسید. در بخش واردات نیز، مقدار واردات هنگ از کشور چین در سال 2017 در حدود 2 هزار میلیارد دلار بود اما  در سال 2019 کاهش داشته و به 1700 میلیارد دلار رسید. با توجه به این دو رکن می توان گفت، هر چند که هنوز ارتباطات و تعاملات تجاری زیادی بین این دو کشور وجود دارد اما در دو سه سال اخیر کاستی هایی در بین این دو دیده می شود که می تواند ریشه در روابط سیاسی بین دو کشور باشد.

ویزای هنگ کنگ | ویزای آنلاین هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ

سفر تجاری با ویزای هنگ کنگ

هنگ کنگ یک کشور تجاری است کشوری که می تواند یک منبع خوب برای تجارت و سرمایه گذاری باشد. در میان روش های اخذ ویزای هنگ کنگ اخذ ویزای آنلاین هنگ کنگ ساده ترین روش درخواست ویزای هنگ کنگ می باشد که از طریق سایت ما قابل درخواست است. این نوع ویزای هنگ کنگ مناسب سفرهای توریستی شما می باشد. اما اگر قصد دریافت ویزای تجاری هنگ کنگ را دارید، می توانید به صورت مستقیم به صالحان سیر مراجعه کنید تا از طریق آن ها تمام امور اخذ ویزای هنگ کنگ شما انجام شود.

ویزای هنگ کنگ | ویزای آنلاین هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ

آنچه گفته شد!

هنگ کنگ یک کشور پیشرفته با اقتصاد قوی و با ارزش است. کشورهای مختلفی برای رسیدن به اقتصاد بهتر با این کشور رقابت و حتی تجارت می کنند. هنگ کنگ از این تجارت ها استقبال کرده و همواره برای واردات و صادرات محصولات و تولیدات خود مشتریان و دوستان ویژه ای دارد. کشور چین یکی از شریک های اقتصادی هنگ کنگ می باشد و سالانه صادرات و واردات بسیار زیادی بین این دو کشور صورت می گیرد. سفر به هنگ کنگ چه برای بازدید و چه برای تجارت با داشتن ویزای هنگ کنگ امکان پذیر است. اخذ ویزای هنگ کنگ نیز برای مقاصد توریستی در قالب ویزای آنلاین هنگ کنگ در صالحان سیر قابل انجام است. لازم به ذکر است که این نوع ویزای هنگ کنگ ساده ترین و آسان ترین روش اخذ ویزای هنگ کنگ می باشد.

نظرات کاربران