X

فناوری هنگ کنگ را دست کم نگیرید

  • ارسال شده در : 1398/10/03 , 23:55
  • 950 بار مشاهده

فناوری های هنگ کنگ دست کم نگیرید

هنگ کنگ کشوری مدرن در عرصه های مختلف فناوری، افراد را به سمت ویزای هنگ کنگ سوق میدهد. ویزای آنلاین هنگ کنگ را می توان از صالحان سیر درخواست و برای اخذ ویزای هنگ کنگ اقدام کنید. فناوری بیوتکنولوژی، هوش مصنوعی، شهر هوشمند و فناوری های اقتصادی به عنوان چهار حوزه قدرت برای توسعه در هنگ کنگ مشخص شده اند و پیش بینی می شود هزینه تحقیق و توسعه در پنج سال از سال 2017 دو برابر شود. که این موارد جاذبی برای ویزای آنلاین هنگ کنگ برای کسانی که قصد سرمایه گذاری در کشوری مدرن دارند می باشد. همچنین دانشجویان زیادی را به دانشگاه های این کشور برای اخذ ویزای هنگ کنگ می کشاند.

 

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ | ویزای انلاین هنگ کنگ

 

توسعه صنعت هنگ کنگ

صنعت به عنوان یک پلتفرم استراتژیک تجاری و بازار فناوری در آسیا، بخش نوآوری و فناوری هنگ کنگ براساس شاخص نوآوری 2019 رتبه دوم جهان را بدست آورده است.

با فرصت هایی که با توسعه منطقه خلیج، هنگ کنگ، ایجاد شده است، هنگ کنگ بیشتر از مزایای خود در قابلیت های تحقیق و توسعه، زیرساخت های فناوری برای پیشبرد صنعت IT استفاده کرده و به عنوان یک بستر تجاری برای شرکت های نوآورانه عمل می کند چون خود این باعث طالب شدن افراد برای ویزای هنگ کنگ و اخذ ویزای هنگ کنگ می شود. به دنبال دسترسی به بازار آسیا بصورت بین المللی است. که این شاخص زمینه ای برای دریافت ویزای آنلاین هنگ کنگ می باشد.

تمرکز اصلی تحقیق در مورد استارت آپ های هنگ کنگ شامل فناوری اطلاعات و ارتباطات، نرم افزار به عنوان یک سرویس (SaaS)، اینترنت اشیاء، تجزیه و تحلیل داده ها، بیوتکنولوژی، هوش مصنوعی، روباتیک، و مطالب دیگر است. بسیاری از محققان با ویزای هنگ کنگ را جذب خود می کند. از نظر برنامه های کاربردی، فناوری مالی، شهر هوشمند و خانه های هوشمند، برنامه های بهداشت و درمان و داده های بزرگ از محبوب ترین بخش ها برای کسانی که قصد سفر با ویزای آنلاین هنگ کنگ را دارند، است.

 

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ | ویزای انلاین هنگ کنگ | فناوری

 

قابلیت های تحقیق و توسعه

سرمایه انسانی یکی از ضروریات IT است. در حالی که دانشگاه های هنگ کنگ در رتبه بندی دانشگاه QS و رتبه بندی آموزش عالی Times، به ویژه در موضوعات علمی و مهندسی، موقعیت های قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند، آنها در ایجاد ظرفیت های IT در هنگ کنگ نقش مهمی ایفا کرده اند و بسیاری دانشجو را به سمت ویزای هنگ کنگ سوق داده و جهت تحصیل هنگ کنگ تشویق کرده است.

 

زیرساخت های فنی

همانطور که در ویکیپدیا آمده هنگ کنگ در فهرست افتصاد جهانی نوآوری 2019، در زیرساخت چهارم قرار دارد. زیرساختهای فناوری برای خیلی از افراد با ویزای هنگ کنگ جالب بوده است

سایبرپورت، یک مرکز دولتی کاملاً متعلق به هنگ کنگ، یک فضای کاری دیجیتال خلاق با بیش از ۱۳۰۰ شرکت فناوری دیجیتال است. سایبرپورت با داشتن یک مأموریت مایل به تأسیس خود به عنوان قطب جهانی پیشرو در حوزه IT، متعهد به تقویت اقتصاد محلی با پرورش کسب و کارهای نوپا و کارآفرینان صنعت دیجیتال، همکاری در زمینه ایجاد منابع و ایجاد فرصتهای شغلی و در عین حال تسریع در پذیرش دیجیتال از طریق ابتکارات و مشارکتهای استراتژیک است. کارآفرینانی که قصد شروع کار در این کشور را دارند از صالحان سیر برای اخذ ویزای هنگ کنگ اقدام کنند و ویزای هنگ کنگ را دریافت نمایند.

 

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ | ویزای انلاین هنگ کنگ | فناوری

هنگ کنگ با زیرساخت هایی قوی رشدی سریع پیش رو دارند که این هم از لحاظ تجاری، تجار با ویزای آنلاین هنگ کنگ را سمت خود می کشند هم از لحاظ توریستی باعث جذب با ویزای هنگ کنگ می شود.

 

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی نیروی محرکه اصلی انقلاب چهارم صنعتی است. مطابق تجزیه و تحلیل نشریات دانشگاهی در مورد هوش مصنوعی، هنگ کنگ از نظر تأثیر استناد بر هوش مصنوعی رتبه سوم جهان را در اختیار دارد.

هنگ کنگ همچنین دارای تعدادی از شرکتهای برجسته فناوری خصوصی هوش مصنوعی مانند SenseTime است. SenseTime با دقت بیش از 99٪ ، یک سیستم تشخیص چهره جدید است. نمونه های دیگر عبارتند از WeLab، یک پلت فرم وام آنلاین با استفاده از هوش مصنوعی برای ارائه پیشنهادات وام شخصی برای مشتریان خود است.

در ماه مه سال 2018، Alibaba ، SenseTime و HKSTP از راه اندازی آزمایشگاه غیر انتفاعی هوش مصنوعی در هنگ کنگ (آزمایشگاه HKAI)، یک ابتکار جدید برای حمایت و ترویج هنگ کنگ برای رشد به عنوان قطب جهانی برای AI خبر دادند. رشد فنی و علمی در  زمینه هوش مصنوعی جاذب متخصصین زیادی به سمت اخذ ویزای هنگ کنگ خواهد بود.

 

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ | ویزای انلاین هنگ کنگ | فناوری

شهر هوشمند

به عنوان یکی از پرجمعیت ترین شهرهای جهان با زیرساخت های ICT در سطح جهانی و اتصال به اینترنت، هنگ کنگ یک زمین آزمایش ایده آل برای بسیاری از برنامه های کاربردی شهر هوشمند است. برای دستیابی به روند جهانی و ایجاد هنگ کنگ به یک شهر هوشمند در سطح جهانی، دولت برنامه طراحی شهر هوشمند هنگ کنگ را در دسامبر سال 2017 منتشر کرد که برنامه های توسعه را در پنج سال آینده ترسیم می کند.

طرح شهر هوشمند هنگ کنگ، IT را برای یک کشور هوشمند تحت چند حوزه اصلی پذیرفته است:

(1) سیستم حمل و نقل هوشمند و مدیریت ترافیک

(2) ساختمانهای سبز و کاربردهای فناوری در بهره وری انرژی، مدیریت پسماند و نظارت بر آلودگی

(3) دولت هوشمند زیرساخت های شهر هوشمند و خدمات الکترونیکی

(4) اقتصاد هوشمند برای تقویت ستونهای اقتصادی جدید و تقویت اقتصاد تقسیم، از فناوری اطلاعات و توسعه

که همه این موارد برای متخصصان و کسانی که قصد سرمایه گذاری با ویزای آنلاین هنگ کنگ جالب توجه است. و آنها را به سمت ویزای هنگ کنگ میکشاند.

 

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ | ویزای انلاین هنگ کنگ | فناوری

خانه های هوشمند

در دنیای همیشه در حال توسعه فناوری، خانه هوشمند و زندگی هوشمند دیگر ایده ای خیالی برای آینده نیست. در هنگ کنگ، این در دسترس اکثر مردم است. از نظر امنیتی می توان خانه را از راه دور و از هر مکانی و در هر زمانی کنترل کنند، که با سفر به این کشور با ویزای هنگ کنگ می توانید شاهد این حجم از فناوری را در زندگی روزمره مردم آن مشاهده کنید.

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ | ویزای انلاین هنگ کنگ | فناوری

زندگی هوشمند مردم را قدمی به زندگی "بدون اصطكاك" نزدیک می كند. فعالیتهای روزمره می توانند ساده تر، سریعتر، سرگرم کننده و کارآمدتر شوند. ویزای آنلاین هنگ کنگ شما را جذب نکته اصلی لذت بردن از یک تجربه برتر زندگی راحت تر و دلپذیر می کند.

 

نظرات کاربران