X

ممنویت و خط قرمز های عمان

  • ارسال شده در : 1398/10/03 , 23:55
  • 1063 بار مشاهده

ممنوعیات و خط قرمزهای عمان

عمان کشوری است که امروزه به یک قطب گردشگری در خاورمیانه است که می تواند برای تعطیلی های چند روزه انتخاب مناسبی باشد. این روزها گردشگران بسیاری با استفاده از ویزای عمان سفر میکنند. صالحان سیر نیز از آژانس های مسافرتی است که یکی از خدمات مهمی که ارائه می دهد ویزای آنلاین عمان است. کشور عمان به دلیل داشتن طبیعت چشم نواز و بکر و همچنین معماری خاصی که در ساخت بناها و ساختمان هایش وجود دارد توریست های بسیاری را به سمت خود جذب می کند.

گردشگران باید قبل از اخذ ویزای عمان با فرهنگ این کشور آشنایی مختصری داشته باشند. پس پیشنهاد می شود قبل از اینکه برای گرفتن ویزای آنلاین عمان از طریق آژانس مسافرتی صالحان سیر اقدام کنید این مطالب را مطالعه کنید. در این مطلب در مورد ممنوعیات و خط قرمزهای کشور عمان مواردی را ذکر می کنیم تا هنگام سفر به این کشور توریستی متعجب نشوید.

اهمیت نوع لباس پوشیدن

در کشور عمان مردم به فرهنگ و سنت ها اهمیت زیادی می دهند . دین مردم این کشور اسلام است . مردان لباس های بلند پوشیده به همراه کلاه مختص به خود می پوشند و زنان نیز از لباس هایی با پوشش کامل استفاده می کنند. علاوه بر لباس های بلند و پوشیده از روسری نیز برای پوشاندن مو و گردن استفاده می کنند. گردشگران بعد از گرفتن ویزای عمان به فکر پوشیدن لباس های مناسب باشند. زیرا بهتر است گردشگران برای احترام به مردم این کشور از لباس های خیلی باز استفاده نکنند. از بحث احترام که بگذریم افراد مسن شاید به شما به شکل بدی نگاه کنند. می توانید برای ویزای آنلاین عمان از طریق آژانس مسافرتی صالحان سیر اقدام کنید.

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای آنلاین عمان

اهمیت مساجد

همانطور که گفته شد دین مردم این کشور اسلام است و مساجد در بین آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از مساجد فقط برای انجام عبادات استفاده می شود. گردشگرانی که از طریق ویزای آنلاین عمان وارد این کشور می شوند نیز می توانند از این مساجد دیدن کنند و برای عبادت از آن استفاده کنند اما برای حفظ احترام به میزبان باید هنگام ورود به مسجد لباس مناسب بپوشند و از ایجاد سرو صدا و ریختن آشغال خودداری کنند. بنابراین قبل از اخذ ویزای عمان به فکر لباس مناسب باشید.

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای آنلاین عمان

سنت شکنی در عمان

کشور عمان به فرهنگ و سنت های خود بسیار اهمیت می دهند و به آن افتخار می کنند. نه تنها به فرهنگ و سنت خود اهمیت می دهند بلکه به فکر گسترش آن نیز هستند. لذا گردشگران باید این حساسیت آنان را درک کنند و به آداب و رسوم و سنت هایشان احترام بگذارند. البته ایرانیان نیز با بخشی از این سنت ها اشنایی دارند و برایشان بیگانه نیست.

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای آنلاین عمان

استعمال دخانیات

همانطور که گفته کشور عمان دارای فرهنگ غنی است و همه آن ها مسلمان هستند. لذا می دانید که مسلمانان با مصرف الکل مخالفند. با وجود اینکه امکان خرید و فروش آن آزاد است اما گردشگرانی که با ویزای عمان وارد این کشور شده اند باید در نظر داشته باشند که از مصرف آن از اماکن عمومی خودداری کنند. توجه داشته باشید که استعمال دخانیات نیز در اماکن عمومی غیرقانونی است.

 

مهمان نوازی

همانطور که گفته شد کشور عمان دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است و به دلیل طبیعت زیبا و مکان های توریستی زیاد هر ساله از گردشگران زیادی مهمان نوازی می کنند. مهمان نوازی عمانی ها با هر سطح توان مالی و یا فرهنگی در کشور عمان قابل مشاهده است و همواره مردم عمان سعی به برقراری ارتباط با شما را  دارند. گردشگران با اخذ ویزای آنلاین عمان می توانند به این کشور سفر کنند و از مهمان نوازی مردم عمان بهره مند شوند اما باید توجه داشته باشند اگر دعوت شدید سعی کنید در صورت امکان دعوت آن ها را رد نکنید.

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای آنلاین عمان

طرز رفتار با بانوان

به دلیل مسلمان بودن مردم عمان جایگاه زن در این کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است نه به اندازه ایران. در بین آنان زنان موجوداتی بسیار با ارزش هستند که نباید به آن ها کوچکترین بی احترامی صورت گیرد. لذا از گردشگرانی که با در دست داشتن ویزای عمان به این کشور سفر می کنند انتظار می رود نسبت به حفظ احترام زنان کوشا باشند و از نزدیک شدن به آن ها و یا از صحبت های غیرضروری با آن ها دوری کنند. تعصب در رفتار با بانوان در عمان را جدی بگیرید.

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای آنلاین عمان

حفظ امنیت در عمان

کشور عمان از لحاظ امنیت هیچ مشکلی ندارد و پلیس و نیروهای امنیتی یکی از اصولی که به آن پایبند هستند. تقریبا انواع دزدی در عمان وجود ندارد. حفظ امنیت و آرامش کشور است. لذا گردشگرانی که با ویزای عمان وارد خاک این کشور می شوند در صورتی که با خود اسلحه ای حمل کنند مردم آن را به عنوان تهدیدی می پندارند لذا توجه داشته باشید که از حمل سلاح خودداری کنید.

 

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان | ویزای آنلاین عمان

مردم کشور عمان بسیار مهربان و خونگرم و مهمان نواز هستند . این کشور دارای جاذبه های گردشگری و اماکن دیدنی بسیاری است که هر ساله گردشگران بسیاری را جذب می کند. اما مردم این کشور سنت ها و فرهنگ های خاص خود را دارند و حفظ آن ها توسط گردشگران برای حائز اهمیت است. لذا گردشگرانی که به این کشور سفر می کنند در حفظ این موارد کوشا باشند. توریست های این کشور می توانند ویزای آنلاین عمان را از طریق آژانس مسافرتی صالحان سیر بگیرند.

نظرات کاربران