X

بومیان دره امور اتیوپی

  • ارسال شده در : 1398/10/27 , 23:55
  • 1302 بار مشاهده

از مردم محلی دره امو ملاقات داشته باشید

آیا شما نیز به دنبال اخذ ویزای اتیوپی هستید؟ آیا می دانید که با اخذ ویزای اتیوپی از چه جاذبه بازدید کنید؟ یکی از مهمترین و اصلی ترین کاری که در اتیوپی انجام میدهیم بازدید کردن از مردم محلی دره امو می باشد که این مردم از فرهنگ و آداب رسوم بسیار جالبی برخوردار بوده و گذراندن لحظاتی با مردم این دره می تواند بهترین تجربه ها را برای شما به ارمغان آورد. مردم این دره از لباس های پوست حیوانات تهیه می شود که ثروت در میان این مردم رابطه مستقیمی با اندازه گله ها دارد. شما نی با اخذ و دریافت ویزای اتیوپی اقدام به بازدید از دره داشته باشید.

ویزای اتیوپی | اخد ویزای اتیوپی

هنگام خوردن قهوه حتما لذت ببرید

اگر شما نیز به دنبال لیستی از کاری که در اتیوپی انجام میدهیم هستید، می توانید قهوه اتیوپی مورد توجه قرار دهید. قهوه یکی از بهترین و لذیذترین نوشیدنی ها در میان مردم اتیوپی می باشد که می توانید آن را در لیست نوشیدنی های خود قرار دهید. این نوشیدنی 800 سال قبل از میلاد در این کشور کشف و مورد استفاده واقع شده است. امروزه بسیاری از افرادی که به دنبال اخذ ویزای اتیوپی هستند نوشیدن این قهوه را در اولویت های خود قرار می دهند.

ویزای اتبوپی | اخذ ویزای اتیوپی

از کلیسای سنگی لالیبلا بازدید کنید

از دیگر مهمترین کاری که در اتیوپی انجام میدهیم بازدید از کلیسای سنگی لالیبلا یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری این کشور می باشد که اسم آن را می توانید در لیست یونسکو نیز مشاهده کنید. این کلیسا مکانی برای زیارت مسیحیان بوده و شما می توانید کنده کاری ها بسیار زیبایی را در مکان مورد مشاهده قرار دهید. امروزه بسیاری از تور اتیوپی بازدید از این کلیسا را در اولویت های خود قرار داده است.

مشاهده گرگی که گریه می کند

از دیگر کاری که در اتیوپی انجام میدهیم ،بازدید از سایمین نام کوهستانی می باشد که گرگ های آن با داشتن پوست رنگ روشن و نوارهای سیاه و سفید خود یکی از زیباترین گرگ های موجود در جهان می باشد که نمونه های بسیار زیبای آن را می توانید در پارک ملی کوهستان بیل مورد مشاهده قرار دهید. امروزه بازدید از این گرگ های گریان در لیست بازدیدی بسیاری از تور اتیوپی واقع شده است و شما می توانید با اخذ ویزای اتیوپی ، در اولین فرصت به دست آمده از این موجودات بازدید لازم را داشته باشید.

 

پیاده روی در کوه های سایمین

پارک ملی سایمین یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین کوهستان های جهان می باشد که نام آن را می توانید در لیست میراث فرهنگی یونسکو مشاهده کنید. توجه داشته باشید که ارتفاع این کوهستان در حدود 3500 متر از سطح دریا می باشد و با داشتن پوشش گیاهی و جانوری بسیار بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند.اگر شما نیز قصد بازدید از این جاذبه را دارید می توانید هم اکنون اقدام به دریافت ویزای اتیوپی داشته باشید.

با اینجرا دوست باشید

اینجرا یکی از لذیذترین و دوست داشتنی ترین غذاهای اتیوپی می باشد که گردشگران می توانند با شرکت در تور اتیوپی از این غذا بهره مند شوند. این غذا از گیاه های بسیار مختلف از جمله دانه های گندم تهیه و آماده می شود. شما می توانید در تمام روستاهای اتیوپی شاهد خانم هایی باشید که این غذا را بر روی بشقاب های بسیار گرد و بزرگ تهیه و آماده می کنند. بشقاب های استفاده شده در این غذا از سفال بسیار جالبی تهیه شده اند و اینجرا را در طعم ها و شکل های بسیار مختلف تهیه و آماده می کنند. گردشگران علاقه مند میتوانند با اخذ ویزای اتیوپی یکی از بهترین اینجرا را در این منطقه صرف کنید.

ویزای اتبوپی | اخذ ویزای اتیوپی

به دنبال بازدید از آب های مقدس دریاچه تانا باشید

دریاچه تانا از بزرگ ترین و بهترین دریاچه های این منطقه می باشد که می توانید آن را در لیست بازدیدی بسیاری از تور اتیوپی مشاهده کنید. این آب ها از رود نیل سرچشمه گرفته و در میان مردم این منطقه از شهرت و ارزش بسیار والایی برای مردم محلی داشته و بر این باورند که این آب ها درمانی برای بسیاری از بیماری های جسمی و روحی می باشد. اطراف این آب های درمانی نیز مناظر بسیار جذابی فرا گرفته است که گردشگران می توانند با اخذ ویزای اتیوپی از این طبیعت نیز بهره مند شوند.

بازدید از کشتی یا تابوت عهد

از دیگر مهمترین کاری که در اتیوپی انجام میدهیم بازدید از کشتی یا تابوت عهد باشید برای این منظور نیز اقدام به اخذ ویزای اتیوپی داشته و هم اکنون یکی از بهترین تور اتیوپی را رزرو کرده و به بازدید از این تابوت داشته باشید. 

نظرات کاربران