X

معرفی مسقط

  • ارسال شده در : 1398/11/03 , 23:52
  • 1188 بار مشاهده

معرفی مسقط

برای بازدید از مسقط و یا سفر به کشور مان دریافت ویزای عمان ضروری است . اقدامات لازم برای صدور ویزای عمان نیازمند پروسه ای زمان بر است به همین دلیل به محض قطعی شدن برنامه ی سفر سعی کنید همه ی مراحل لازم برای صدور ویزای عمان را در اولویت خود قرار دهید. مسقط پایتخت کشور عمان دارای مکان های دیدنی و تاریخی بسیار زیادی است و همین امر سبب شده است که امروزه به عنوان یکی از پر بازدید ترین و البته قطب های اصلی گردشگری عمان در نظر گرفته شود. در نظر داشته باشید برا سفر به عمان دریافت ویزای عمان امری ضروری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدارک مورد نیاز برای سفر و البته اقدامات لازم برای صدور ویزای عمان می توانید با شماره ای موجود با ما همراه باشید همکاران ما اطلاعات کامل را در این راستا در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد. اگر به دنبال ماجراجویی و بازدید از مکان های عجیب و غریب را دارید با دریافت ویزای عمان می توانید یک سفر بی مانند را به کشور عمان تجربه کنید. شهر مسقط در زبان فارسی به معنی سقوط می باشد البته دلیل نامگذاری مسقط به خاطر پهلو گرفتن کشتی ها برگرفته شده است. البته برخی از گردشگران فارسی زبان مسقط را به دلیل وجود دود کندر برای معطر سازی فضا در این مکان به معنای بوی تند تعبیر می کنند. این مکان با دارا بودن جاذبه های دیدنی مختلف و البته مکان های تاریخی می تواند یک گزینه ی ایده آل برای بازدید از کشور عمان در نظر گرفته شود. حتما زمان کافی برای بازدید از مسقط در نظر بگیرید. مکان های اقامتی مختلفی در این شهر موجود است که با در نظر گرفتن بودجه ی موجود می توانید مناسب ترین آن را در اولویت خود قرار دهید.

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان

Figure 1ویزای عمان برای سفر به مسقط

 جاذبه های دیدنی مسقط

در شهر زیبای عما جاذبه های طبیعی و دیدنی بسیاری موجود است به همین دلیل قبل از سفر به این شهر زیبا پیشنهاد ما آن است که شناخت کافی با برخی از این مکان ها داشته باشید از سوی دیگر لازم به ذکر است که همه ی ایام سال برای بازدید از مسقط می تواند گزینه ی مطلوبی در نظر گرفته شود.

از جمله مهمترین جاذبه های دیدنی مسقط :

  • مسجد جامع سلطان قابوس : این مسجد یکی از بزرگترین مسجد های ساخته شده در این شهر می باشد که در طراحی آن از معماری سبک ایرانی استفاده شده است و می توان گفت جزو مدرن ترین مسجد های ساخته شده می باشد.
  • قلعه  جلالی : این قلعه که جزو بزرگترین قلعه های کشور عمان نیز در نظر گرفته می شود امروزه به عنوان موزه ی ملی توسط گردشگران مورد بازدید قرار گرفته است.
  • دروازه و دیوار شهر مسقط : جالب است بدانید که شهر مسقط توسط دیواره های مختلفی احاطه شده است امروزه این دیواره ها به عنوان مکانی برای بازدید در نظر گرفته می شود.
  • موزه ی عمان : موزه ی عمان از دیگر مکان های دیدنی است که مورد توجه باستان شناسان و البته تاریخدا ها می باشد این موزه که در سال 2013 تاسیس شده است توانسته است بسیاری از آثار تاریخ معاصر و قبلی کشور عمان را در خود جا دهد در این مکان می توانید به راحتی اطلاعات بسیار ارزشمندی را در مورد تاریخ و فرهنگ مردم عمان به دست آورید.
  • بازار مطرح : بازار مطرح که یکی از قدیمی ترین بازار های مسقط می شود فرصت خوبی برای بازدید و خرید برخی از هنرهای دستی به عنوان سوغاتی می تواند در نظر گرفته شود.

با وجود همه ی مکان های تاریخی و دیدنی طبیعت گردی را در این شهر زیبا از دست ندهید.

ویزای عمان | اخذ ویزای عمان

آب و هوای مسقط

حال که با دریافت ویزای عمان سعی در بازدید از این شهر زیبا را دارید پیشنهاد ما این است که اطلاعاتی در مورد شرایط آب  وهوایی آن در روزهای مانده به سفر را به دست آورید زیرا در این صورت می توانید نوع پوشش و البت وسایل مورد نیاز اولیه مناسبی را انتخاب کنید. با درنظر گرفتن موقعیت جغرافیایی این کشور البته بهترین زمان برای بازدید از  مسقط فصل پاییز و زمستان می باشد. زیرا تابستان های گرم و البته شرجی در این مکان در انتظار شما خواهد بود.

 

ویزای عمان : مشخصات شهر مسقط

اطلاعات کلی شهر مسقط:

• اختلاف ساعت با شهر تهران: نیم ساعت از شهرتهران جلوتر می باشد

• فاصله زمانی تهران تا مسقط: به طور تقریب 2 ساعت

• زبان: عربی

• واحد پول: ریال عمان

• شماره اضطراری: ۹۹۹۹

 

ویزای عمان : باید و نباید هایی در مورد مسقط

با دریافت ویزای عمان همین اکنون می توانید اقدامات بازدید از این مکان زیبا را نهایی کنید همانطور که در قسمت های قبلی اشاره کرده ایم صدور ویزای عمان زمان بر است مثل همه ی موارد دیگر بعد از آماده سازی مدارک مربوطه باید منتظر باشید تا اقدامات لازم برای صدور ویزای عمان نهایی گردد. لازم به ذکر است که فریب برخی از تبلیغات از جمله صدور ویزای عمان به صورت فوری و یا هر گونه ویزای دیگر را نخورید زیرا  دریافت هرگونه ویزای نیازمند سپری شدن زمان کافی است.

در ادامه به برخی از مهمترین نکاتی که برای اقامت در شهر مسقط ممکن است مورد نیاز باشد خواهیم پرداخت.

  • در مسقط مکان های اقامتی مختلفی از مسقط گرفته تا هاستل های ارزان قیمت را می توانید مشاهده کنید. با یک ارزیابی مطلوب می توانید مناسبترین مکان را برای اقامت  انتخاب کنید.
  • اگر به منظور سفر و بازدید از از کشور عمان را دارید باید ویزای عمان از نوع توریستی را دریافت کنید ویزای صادر شده باید متناسب با  هدف سفر شما باشد.
  • در شهر مسقط پارک های ابی مختلفی موجود است برخی از آنها به صورت مدرن تاسیس شده و می تواند گزینه ی خوبی برای بازدید به همراه خانواده در نظر گرفته شود.
  • اگر فردی ماجراجو هستید و میخواهید مکان های متفاوت را بازدید کنید کشور عمان با دارا بودن جاذبه هی دیدنی بسیار و البته شهر زیبای مسقط یک گزینه ی مطلوب برای شما خواهد بود. 

 

نظرات کاربران