X

اولین 24 ساعت با ویزای سنگاپور

  • ارسال شده در : 1398/11/11 , 23:55
  • 1128 بار مشاهده

اولین 24 ساعت با ویزای سنگاپور

سنگاپور چیزی فراتر از یک مقصد گردشگری معمولی در ذهن مسافرین است.  با ویزای سنگاپور در این کشور کارهای زیادی برای انجام دادن و مکان های زیادی برای دیدن و بازدید وجود دارد. آیا به دنبال یک ماجراجویی فراموش نشدنی هستید؟ در اینجا به شما به تجسم این کشور آسیایی جذاب می پردازیم و به شما از این مکان و ویزای سنگاپور بیش تر خواهیم گفت.

 

قبل از رسیدن

درباره ی کشور سنگاپور باید بگوییم که کشوری است که کار و درامد زایی اهمیت زیادی پیدا می کند، جرم و جنایات کمی در آن وجود دارد و فقر در این کشور باعث شد که آن را جز فقیر ترین کشور های آسیا قرار دهند. بعضی ها در مورد سنگاپور این گونه اظهار نظر می کنند که می توان فرهنگ محلی و مدرنیته ی جهانی را در کنار هم در آن یافت. این کشور کوچک، روز به روز در حال رشد و ترقی بیش تر است.

از زمانی که سر استمفورد رافلز مستعمره ی خود را در اینجا در سال 1819 تاسیس کرد، از آن زمان تا کنون این جزیره به مراکز تجارتی در این ناحیه تبدیل شده است. این کشور به تمیز بودن مشهور است و توانسته به محلی مدرن برای مردم خود تبدیل شود. البته این جزیره از جزایری دیگری تشکیل شده که همه ی آن ها برای زندگی نیستند. در واقع بسیاری از آن ها خالی از سکنه هستند. چینی ها، هندی ها، مالزی ها در این جزایر به دور هم جمع شده اند و تشکیل یک فرهنگ آمیخته را داده اند. گرچه مدرنیته جای فرهنگ سنتی این کشور را گرفته است، اما هنوز آثاری از سنت و اداب و رسوم محلی در میان مکان های مختلف دیده می شوند.

با ویزای سنگاپور با عبور هواپیما بر فراز سطح شهر، مکان های بازسازی شده در کنار رودخانه سنگاپور و برج های زیبا در  Marina Bay Sands را مشاهده می کنید. در اینجا با مکان هایی آشنا خواهید شد و دلیل شهرت یافتن سنگاپور در میان گردشگران را خواهید دانست.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور

در فرودگاه

جای تأسف دارد که تأخیرها در فرودگاه چنگی بسیار نادر هستند - این شاید تنها فرودگاه دنیا باشد که شما دوست دارید در آن گیر بیفتید. جای تعجب نیست که شما آن را به فرودگاه برتر جهانی خود رأی دادید ، عنوانی که هرگز در تاریخ جوایز دنیا از بین نمی رود. این فرودگاه را می توان حتی به یکی از جاذبه های گردشگری این کشور تشبیه کرد. این فرودگاه شهرت جهانی دارد و به دروازه ی اسیا مشهور است. مسئولین این فرودگاه با اضافه کردن امکانات جدید قصد دارند به معروفیت و محبوبیت این مکان بیافزایند. با ویزای سنگاپور و یک مسافرت پروازی می توانید از این فرودگاه بازدید کنید.

سه پایانه ی چانگی یا Changi با یک Skytrain به هم وصل شده اند. در حالی که کنار فرودگاه هستید، به مکان های مختلفی مانند باغ، نمایشگاه، استخر، باشگاه، سالن های ورزشی، یک مرکز بازی رایگان، سینمای رایگان و بیش از 120 رستوران دسترسی دارید. هر ترمینال یک هتل اقامتی لاکچری دارد. یک ابشار سرپوشیده در این فرودگاه وجود دارد که لقب بلند ترین آبشار سرپوشیده ی جهان را دارد که با با ویزای سنگاپور. می توانید از آن دیدن کنید. از دیگر امکانات این فرودگاه  می توان به منظر یا اسکیپی اشاره کرد که به نام پارک کانوپی است که باغ زیبایی است که مکانی مناسب برای پیاده روی مسافران است. ترخیص بار و مراحل دیگر در این فرودگاه به سرعت انجام می شود.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور

ورود به شهر

MRT یا Mass Rapid Transport شامل اتوبوس و قطارهای سریعی است که خیلی راحت شناخته می شوند. این قطارها از فرودگاه چانگی به سمت مرکز شهر می روند و مسافران را در این مکان ها جا به جا می کنند. در حرکت از چانگی به مرکز شهر، باید از ایستگاه Tanah Merah استفاده کنید تا به مقصد خود برسید. هزینه ی این جا به جایی تقریباً دو دلار یا یک پوند است.

 

از طرف دیگر، اگر به سنگاپور و مسیر های آن آشنایی ندارید و بار اولی است که با ویزای سنگاپور پا به این کشور می گذارید و می خواهید رفت و آمد آسانی داشته باشید و راحت تر به مقصد برسید، بهتر است هتلی را انتخاب کنید که همراه با اقامت، ترانسفر داشته باشد و رفت و آمد شما به فرودگاه را نیز متقبل شود.

اگر به صورت زمینی با ویزای سنگاپور به این کشور سفر می کنید، مسیرهای دیگر برای رسیدن به شهر، شهر مرزی مالزی، به نام جوهور بهروو است که محل زندگی ارتش و مرزداران محلی سنگاپور می باشد. در بین تنگه ی جوهور و سنگاپور، ایستگاه قطار وودلندز و ترمینال اتوبوس در مجتمع گلدن جا به جایی را با MRT به خوبی فعالیت می کند.

 

اطلاعات اساسی و مهم که باید در مورد سنگاپور و ویزای سنگاپور بدانید

جمعیت سنگاپور: 5.5 میلیون

زبان رایج در سنگاپور: انگلیسی،  مالایی ، ماندارین ، تامیل

ساعت زمانی: GMT به علاوه ی 8 و کد تلفن بین المللی 65

ویزای سنگاپور: برای اتباع انگلیسی لازم نیست

پول رایج: دلار سنگاپور (S $) ، در حال حاضر پوند انگلیس حدودا برابر با 2.12 پوند است

بهترین و معروف ترین مکان برای بازدید و گردشگری: سکوی اسکای پارک (SkyPark) در مارینا بی سند (Marina Bay Sands) است که از طبقه ی 57 می توان به تماشای سنگاپور پرداخت. هزینه ی بلیت این مکان 23 دلار سنگاپور یا 10 پوند می باشد.

آب و هوا: در هر زمانی از سال آب و هوای این کشور گرم و شرجی و بارانی است.  زمین این کشور به شدن حاصل خیز است. سنگاپور گرم و مرطوب است. میانگین دمای روز 31 درجه سانتی گراد ، شب 24 درجه سانتی گراد است. فصل موسمی از ماه نوامبر تا فوریه است اما باران پراکنده و مداوم نیست ، بنابراین یک بازدید در طول سال انجام می شود.

کتاب های راهنمای پیشنهادی: سنگاپور (Lonely Planet، 2012) ، راهنمای سفر عینی به سنگاپور (DK ، 2010) ، بهترین 25 (انتشارات سفر Fodor ، 2009)

 

 

اولین روز ویزای سنگاپور

Clarke Quay یا کلارک کوی یا اسکله ی کلارک، یک اسکله ی تاریخی و مکان ایده آل برای آشنایی با مرکز تجاری قدیمی این شهر تاریخی است که با ویزای سنگاپور. می توانید از آن دیدن کنید. امروزه از این مکان تاریخی برای برپایی رستوران، کافه و مراکز خرید استفاده می کنند. با مغازه های شیک و کافه های Boat Quay در اطراف ساحل زیبا، می توانید در مراکز خرید آن قدم بزنید و از یک منظره سنتی استفاده کنید.

ویزای سنگاپور | اخذ ویزای سنگاپور

با قایق می توانید از قلب یکی از قدیمی ترین مکان های سنگاپور به مدرن ترین و معروف ترین قسمت آن در مارینا بی سند (Marina Bay Sands) بروید. 

در اینجا می توانید بر روی یک بلندی، پرنده ها را تماشا کنید و بعد به Gardens By The Bay بروید. ساخت این مکان 1 میلیارد دلار سنگاپور هزینه داشته است و با پذیرش رایگان بازدید کنندگان، خاطره ی به یاد ماندنی برای شما رقم می زند . جذب گردشگر می کند.

با نزدیک شدن به ظهر و آغاز گرمای هوا می توانید در چهار راه Bugis سوار MRT شوید. در مرکز غذایی قدیمی Bugis  می توانید به صرف نهار بپردازید. حتماً غذاهای محلی را امتحان کنید. پیشنهاد ما به شما سوپ ماهی است. مرکز خرید نیز می تواند برای شما جالب باشد.

پس از گذشت بیش از 120 سال ، مکانی که هنوز هم جذابیت خود را حفظ کرده است. هزینه ی اقامت یک شب در این هتل بسیار بالاست، اما ارزش آن را دارد. این هتل مجلل و قدیمی در سال 1887 ساخته شد. اگر نمی توانید در این هتل اقامت کنید، به آن سر بزنید و با مجسمه ی آن عکس بگیرید.

 

در کجا اقامت کنیم؟

رده بالا: اگر توان مالی بالایی دارید، می توانید هتل Naumi را انتخاب کنید. بعد از رافلز، این هتل در جایگاه دوم هتل های مجلل سنگاپور قرار دارد. اتاق ها و سوئیت های این هتل به صورت هوشمندانه طراحی شده اند. استخر ها و بارهای این هتل فضای رومانتیکی را برای مسافرین محیا می کند.

 

متوسط: هتل Sultan یک هتل در حاشیه ی کامپونگ گلم است که با الهام از خانه های سنتی مالایی ها ساخته شده است.

شما در تور سنگاپور می توانید متناسب با بودجه ی خود، محل های مناسبی برای اقامت در سنگاپور با ویزای سنگاپور پیدا کنید.

 

سنگاپور می تواند محل مناسبی برای گردشگری باشد مخصوصاً برای کسانی که به فرهنگ شرق آسیا علاقه دارند. محله ی چینی ها، هندی ها، و کامپونگ گلم  بسیار دیدنی هستند. با ویزای سنگاپور از این مکان ها دیدن کنید.

Orchard Road یا محله ی اچارد با بازارهای جذاب خود بهشت خریداران است. در خارج از شهر پارک جورونگ پرنده و باغ وحش سنگاپور یکی از بهترین های جهان است که با ویزای سنگاپور می توانید از آن دیدن کنید.
جزیره سنتوسا، یک پارک تفریحی غول پیکر است که در طی یک روز امکان کشف آن وجود ندارد و با با ویزای سنگاپور می توانید از آن دیدن کنید. سنگاپور همچنین یکی از ارزانترین قطبهای هواپیمایی جنوب شرقی آسیا است: از اینجا می توانید به هرجای دیگر برسید. مقصد های  محبوب از این نقطه، به اندونزی (مخصوصاً بالی ؛ پرواز 2 ساعته) و مالزی است.

 

نظرات کاربران