X

مکان های گردشگری رایگان هنگ کنگ

  • ارسال شده در : 1398/11/14 , 23:55
  • 1063 بار مشاهده

یکی از تفریحات رایگانی که پس از دریافت ویزای هنگ کنگ می توانید از آن ها بازدید کنید را می توان معابد این منطقه عنوان نمود. در صورتی که قصد دارید از هنگ کنگ بازدید کنید، معابدی که در ادامه گفته می شود می تواند گزینه ای بسیار جذاب برای گردشگری به شمار روند.

از مجسمه بودای بزرگ دیدن کنید

یکی از مهم ترین مراکز گردشگری در هنگ کنگ که می توانید به رایگان از آن بازدید کنید را می توان مجسمه بودای بزرگ دانست که در منطقه ای خارج از شهر قرار گرفته است و اهمیت بسیار زیادی دارد. پیشنهاد می شود که پس از دریافت ویزای هنگ کنگ برای بازدید از این منطقه پیاده راهی آن شوید گرچه راه های دیگر مانند تله کابین نیز وجود دارد که البته برای شما این روش ها می تواند هزینه بر باشد.

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ
مجسمه بودا در بازدید پس از دریافت ویزای هنگ کنگ

از یک تپه برای بازدید از هزار بودا بالا بروید

در بالای شا تین که یک تپه در هنگ کنگ است می توانید بیش از 12000 بودا را مشاهده کنید که همه آن ها می تواند برای شما جذاب باشد. به شما توصیه می کنیم که از این تپه بالا بروید و تمامی این بوداها را مشاهده کنید. ویزای هنگ کنگ را می توان یکی از بهترین گزینه هایی دانست که برای شما بسیار جذاب است و می توانید آن ها را مشاهده کنید. این معابد می توانند برای شما بسیار جذاب باشند.

 

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ
تپه هزار بودا هنگ کنگ

در معبد Man Mo به بودا احترام بگذارید

یکی از جذاب ترین بخش های گردشگری رایگان پس از دریافت ویزای هنگ کنگ را می توان احترام گذاشتن به بودا در معبد Man Mo دانست. این معبد بسیار جذاب است و از لحاظ تاریخی و فرهنگی دارای ارزش بسیار زیادی برای مردم محلی و گردشگران می باشد. 

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ
معابد هنگ کنگ

از بخش های هنری بازدید کنید

یکی از مهم ترین بخش های بازدید رایگان ما که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت، هنر خیابانی در هنگ کنگ است. در ادامه شما را با برخی از این شاهکارهای هنری که پس از دریافت ویزای هنگ کنگ بازدید از آن ها رایگان است آشنا خواهیم نمود.

نقاشی های خیابانی هنگ کنگ

نقاشی های جذاب خیابانی که پس از دریافت ویزای هنگ کنگ می توانید با قدم زدن در خیابان های این شهر از آن ها بازدید کنید را می توان از مهم ترین جاذبه هایی دانست که در هنگ کنگ می توانید به رایگان آن ها را مشاهده کنید. این گرافیتی ها توسط مردم محلی و جوانان نقاشی می شود. از این شاهکار های هنری عکس برداری کنید.

 

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ
گرافیتی های هنگ کنگ

از خیابان های نقاشی شده هنگ کنگ لذت ببرید

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که می توانید در خیابان های هنگ کنگ از دیدن آن ها لذت ببرید خیابان های نقاشی شده است. سبک های مختلف نقاشی بر روی دیوارها در خیابان های هنگ کنگ طراحی شده است که بازدید از آن ها می تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

 

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ
خیابان های هنگ کنگ

از تای کوون بازدید کنید

در حال حاضر بناهای قدیمی که مربوط به زمان استعمار است از جاذبه های هنری به شمار می رود که پس از دریافت ویزای هنگ کنگ بازدید از آن خالی از لطف نخواهد بود. این بنا ها توسط هنرمندان طراحی شده است و شما می توانید از آن ها بازدید کنید. همچنین کتاب هنرمندان معاصر آسیایی به صورت رایگان در دسترس عموم قرار دارد.

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ
بنای تای کوون در هنگ کنگ

از PMQ بازدید کنید

از دیگر مراکز هنری بسیار جذابی که در هنگ کنگ وجود دارد و برای بازدید از آن نیازمند ویزای هنگ کنگ هستید می توان به PMQ اشاره نمود که هر لحاظ می تواند گزینه ای بسیار جذاب برای کسانی باشد که می خواهند با فرهنگ غنی و هنر معاصر در هنگ کنگ بیشتر آشنا شوند. 

 

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ
بنای PMQ هنگ کنگ

مراکز فرهنگی رایگان

از مهم ترین مراکز فرهنگی رایگان که می توانید از آن ها بازدید کنید در هنگ کنگ کم نیستند و می توانید به رایگان از این مراکز بازدید کنید. در ادامه برخی از مهم ترین این مراکز را به شما معرفی خواهیم کرد.

دهکده ماهیگیری تای او

یکی از کارهایی که پس از دریافت ویزای هنگ کنگ باید آن را حتما انجام دهید، بازدید از دهکده ماهیگیری تای او می باشد. در این دهکده می توانید به سادگی هرچه تمام تر با زندگی روستایی در هنگ کنگ آشنا شوید و اوقات خوبی را پشت سر خواهید گذاشت.

 

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ
دهکده ماهیگیری تای او

در شویی پوو قدم بزنید

شویی پوو را می توان یکی از مراکز گردشگری بسیار قدیمی در هنگ کنگ عنوان کرد که قدم زدن و راه رفتن در آن می تواند بسیار جذاب باشد. به شما پیشنهاد می دهیم که اگر ویزای هنگ کنگ را دریافت کرده اید و قصد دارید وارد این منطقه شوید، حتما در شویی پوو به تنهایی قدم بزنید و با فرهنگ مردم هنگ کنگ بیشتر آشنا شوید.

نظرات کاربران