X

4 منطقه گردشگری طبیعی هنگ کنگ

  • ارسال شده در : 1398/11/14 , 23:55
  • 1098 بار مشاهده

هنگ کنگ را می توان یکی از بهترین مقاصدی عنوان کرد که برای گردشگری پیش روی شما وجود دارد. ویزای هنگ کنگ را می توانید دریافت کنید و از این مناظر لذت ببرید. در این مقاله قصد داریم شما را با کوه های بزرگی که در این منطقه وجود دارد بیشتر آشنا کنیم و اطلاعاتی را در این زمینه به شما ارائه دهیم. اما پس از دریافت ویزای هنگ کنگ چه کارهایی می تواند برای شما در این منطقه جذاب باشد؟ در این مقاله شما را بیشتر با این مناطق آشنا می کنیم و در این زمینه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. به یاد داشته باشید که مناطق گردشگری در قسمت شرقی آسیا جذابیت بسیار زیادی دارد. سواحل زیبا و جنگل های متنوع را می توانید پس از دریافت ویزای هنگ کنگ مشاهده کنید. به طور کلی می توان گفت که دریافت ویزای هنگ کنگ به خصوص برای کسانی که قصد دارند از یک منطقه زیبا از لحاظ گردشگری طبیعی دیدن کنند می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود. در این مقاله بیشتر تمرکز ما بر روی مناطق گردشگری طبیعی است که در هنگ کنگ وجود دارد و شما می توانید از آن ها بازدید نمایید.

 

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ | ویزای آنلاین هنگ کنگ
کوه Peak هنگ کنگ

  • از بالای کوه به هنگ کنگ نگاه کنید

90 دقیقه طول میکشد تا به بالاترین نقطه هنگ کنگ پیاده روی کنید و به شهر نگاهی بیندازید. منظره ای خارق العاده که قطعا می تواند برای شما جذاب باشد! از بالای این کوه می توانید به شهر و بندر ویکتوریا نگاهی بیندازید. بالاترین نقطه هنگ کنگ قطعا ارزش پیاده روی 90 دقیقه ای را دارد و شما می توانید در بازدید از این منطقه لذت ببرید. لازم به ذکر است که این منطقه می تواند ایده ای بسیار مناسب برای عکاسی باشد. بهتر است در زمان طلوع یا غروب خورشید به این منطقه سفر کنید. این منطقه گردشگری که در نزدیکی کلان شهر اصلی هنگ کنگ قرار گرفته است را می توان یکی از مهم ترین مراکز گردشگری طبیعی به حساب آورد که به شما جذابیت های منطقه ای را نمایش می دهد. شما می توانید از میان درخت هایی که بر روی این کوه وجود دارند بالا بروید و از ساحل زیبای این شهر بازدید نمایید که قطعا می تواند برای شما تجربه ای بسیار دلنشین باشد. برای بازدید از این منطقه نیاز به دریافت ویزای هنگ کنگ دارید.

 

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ | ویزای آنلاین هنگ کنگ
کشف اژدها پس از دریافت ویزای هنگ کنگ!

  • محل بازگشت اژدها را کشف کنید!

یکی از مهم ترین نقاطی که باید از آن پس از دریافت ویزای هنگ کنگ دیدن کنید، منطقه ای است که به محل بازگشت اژدها شهرت دارد. بیشتر از شهرتش اما، طبیعتی بکر و زیبا که با ماسه های طلایی احاطه شده است و درخت هایی که به زیبایی هرچه تمام تر در این منطقه قرار گرفته اند می توانند گزینه ای بسیار مناسب برای کسانی باشند که قصد دارند از ویزای هنگ کنگ خود برای بازدید از مناطق طبیعی این منطقه استفاده کنند. به یاد داشته باشید که برای بازدید از این منطقه باید 4 ساعت پیاده روی کنید ولی این پیاده روی قطعا ارزشش را دارد و می توانید تجربه ای به یاد ماندنی از بازدید این منطقه داشته باشد. پس از دریافت ویزای هنگ کنگ، بازدید از این منطقه می تواند گزینه ای بسیار جذاب باشد.

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ | ویزای آنلاین هنگ کنگ
تالاب هنگ کنگ

  • پرندگان تالابNem Sang Wai

Nam Wang Wamlands را می توان یکی از زیباترین دهکده هایی دانست که پس از دریافت ویزای هنگ کنگ می توانید از آن بازدید نمایید. در این منطقه شما می توانید قدم بزنید و از تمدن روزمره و خسته کننده به دور باشید. کمی به خودتان برسید و خودتان را به طبیعت بسپارید. بازدید از پرندگانی که در تالاب این منطقه در حال بازی و شکار هستند می تواند گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود. دوربین عکاسی را فراموش نکنید که به این منطقه ببرید. همچنین فراموش نکنید که تورهای بسیار جذابی برای شما جهت بازدید از این منطقه وجود دارد که می توانید از آن ها بازدید کنید. در صورتی که با خانواده به این منطقه می روید، می توانید در محل سکونتی که برای شما از طرف کمپ ارائه می شود لحظات بسیار خوشی را داشته باشید. زوج های جوان می توانند در بازدید از این منطقه نهایت لذت را ببرند و همچنین علاقمندان به طبیعت و عکاسی می توانند لحظات بسیار خوبی را در این منطقه پس از دریافت ویزای هنگ کنگ داشته باشید.

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ | ویزای آنلاین هنگ کنگ
کوه تای مو شان هنگ کنگ

  • سرتان را در میان ابرهای Tai Mo Shan ببرید

تای مو شان به عنوان بلند ترین قله ای شناخته می شود که در هنگ کنگ وجود دارد و شما می توانید با صعود از این قله حدود 950 متر از سطح دریاها فاصله بگیرید. بازدید از این کوه و صعود کردن به آن می تواند برای شما بسیار جذاب باشد و قطعا می توانید یک روز بسیار خوب را سپری کنید. کل زمان صعود حدود دو ساعت است و در انتها شما به یک ایستگاه هواشناسی می رسید. در زمان بهار شما می توانید گل هایی با زیباترین رنگ ها را مشاهده کنید که جذابیت زیادی به منطقه می دهند. اما اگر خوش شانس باشید و باران ببارد، دچار پدیده وارونگی ابر ها می شوید و ابر ها را زیر پای خود احساس می کنید! این منظره می تواند برای شما بسیار جذاب باشد و ما توصیه می کنیم که پس از دریافت ویزای هنگ بازدید از تای مو شان را از دست ندهید! همچنین در فصل تابستان می توانید به دلیل پاکیزگی هوا در این منطقه تا کیلومترها آن طرف تر را مشاهده کنید. به طور کلی می توان گفت که تای مو شان می تواند ایده ای بسیار جذاب برای بازدید شما به شمار رود.

مناطق جذابی که انتظار شما را پس از دریافت ویزای هنگ کنگ می کشند

هنگ کنگ را می توان یکی از جذاب ترین و بهترین مناطقی دانست که برای گردشگری در مناطق جذاب از لحاظ طبیعت و جغرافیا می تواند گزینه ای مناسب باشد. در این مقاله شما را با 4 مورد از زیبایی های طبیعی هنگ کنگ آشنا کردیم و شما می توانید برای بازدید از این مناطق ویزای هنگ کنگ را دریافت کرده و به این منطقه سفر داشته باشید. در نهایت لازم به ذکر است که بازدید از این مناطق به همراه دوستان و یا به همراه تور می تواند ایده ای بسیار جذاب به شمار رود. دریافت ویزای هنگ کنگ کار سختی نیست و ویزای هنگ کنگ به دلایل توریستی به راحتی به شما داده می شود. همچنین می توانید از خدمات آنلاین دریافت ویزای هنگ کنگ استفاده کنید.

نظرات کاربران