X

با کشتی و قطار در هنگ کنگ سفر کنید

  • ارسال شده در : 1398/11/14 , 23:55
  • 1060 بار مشاهده

ویزای هنگ کنگ خود را دریافت کرده اید و قصد سفر به این منطقه را دارید؟ در این مقاله بیشتر با سفرنامه هنگ کنگ و ویزای هنگ کنگ آشنا می شویم. آقای متیو وودوارد که یک گردشگر انگلیسی است، این سفرنامه را تنظیم کرده است و شما می توانید با مطالعه این مقاله با سفر انگلیسی به هنگ کنگ با قطار آشنا شوید! این مقاله برای کسانی که قصد دریافت ویزای هنگ کنگ را دارند می تواند بسیار مناسب باشد.

یک روز صبح اواخر دسامبر وسایلم را برداشتم و به سمت ایستگاه Waverly در ادینبورگ رفتم و سوار قطار Virgin شدم. این قطار به سمت مرز جنوبی بریتانیا در حال حرکت بود و خوشبختانه هنوز هیچ تشریفاتی برای ویزای هنگ کنگ وجود ندارد! معمولا در سفرهایم روز را با شور و شوق شروع می کردم و این شور با من تا اواخر شب همراه بود. در طول راه همواره به این فکر می کردم که آیا در سفر به هنگ کنگ وسیله ای را فراموش نکرده ام؟ در نهایت به فکر خمیر ریش افتادم و با علامت رضایت قلبی از اینکه خوشبختانه هیچ وسیله ای را فراموش نکرده بودم به راهم ادامه دادم. "دریافت ویزای هنگ کنگ برای کسانی که می خواهند به این منطقه سفر تفریحی داشته باشند به سادگی انجام می شود و شما می توانید به سادگی به این منطقه پس از دریافت ویزای هنگ کنگ سفر داشته باشید./مترجم" مردم در طول راه شور و هیجان خاصی داشتند. آن ها مجله می خواندند و با یکدیگر شوخی می کردند. قطار قدیمی بود ولی احساس راحتی بسیار زیادی داشتم.

 

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ | ویزای آنلاین هنگ کنگ
ویزای هنگ کنگ

پس از اینکه تابلوی (ادینبورگ 50 مایل) را مشاهده کردم، احساس شور خاصی داشتم. تنها 20055 کیلومتر دیگر مانده بود تا از ویزای هنگ کنگ خود استفاده کنم و پا در میان این منطقه بگذارم. احساس بسیار خوبی داشتم و دوست داشتم که هرچه سریع تر به مقصد برسم. اما ناگهان قطار در حومه شهر بوریک ایستاد و من احساس کردم که اسکاتلند نمی خواهد من را از دست بدهد! نگهبان وارد قطار شد و اعلام کرد که قطار جلوی ما خراب شده است و ما باید صبر کنیم تا ریل آزاد شود! یک یا دو ساعت با ناراحتی گذشت و هنگامی که قطار از کنار قطار خراب شده می گذشت، غم را در چهره نگران مسافران قطار خراب شده که احتمالا زمان زیادی را منتظر مانده بودند دیدم.

پس از دریافت ویزای هنگ کنگ و سوار شدن در قطار، خودم را به کشتی رساندم!

یک یا دور بعد از خاطره تعریف شده، یک روز را به اجبار به دلیل برف غیر قابل پیش بینی صبر کردم و پس از آن به سمت نیوکاسل حرکت کردم در این راه با قطار بودم و در نیوکاسل سوار کشتی شدم. یک خانم مسئول چک بلیط من را با نگرانی چک کرد و سپس با مشاهده ویزای هنگ کنگ و پاسپورتم اجازه ورود به کشتی را برای من صادر کرد. سپس من را به یک اتاق کوچک راهنمایی کرد و طریقه استفاده از خدمات اتوبوس درون کشتی را برای رسیدن به مناطق مختلف کشتی برای من توضیح داد. یکی از نکات جالب برای من، لوکس و مجلل بودن قسمت لاکچری کشتی بود که از وسایل بسیار نو تزئین شده بودند!

 

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ | ویزای آنلاین هنگ کنگ
سفر به هنگ کنگ

گذر از آمستردام و حرکت به سوی هنگ کنگ

یکی از نکات بسیار جذابی که در مورد کشتی و پس از دریافت ویزای هنگ کنگ نظر من را جلب کرد. تغییر حرکت کشتی به سمت آمستردام بود. ظاهرا کشتی در این شهر نیز مسافر داشت و باید برای ورود به هنگ کنگ از آمستردام گذر می کردیم. پس از عبور از آمستردام، راهی هنگ کنگ شدیم و من چند دوست خوب فیلیپینی در راه پیدا کردم.

 

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ | ویزای آنلاین هنگ کنگ
سفر توریستی به هنگ کنگ

کلام آخر

ویزا و سفر به هنگ کنگ بسیار جذاب می تواند باشد ولی ما تجربه سفرهای خارجی معمولا با هواپیما را داریم! برای مثال دوست داریم که با دریافت ویزای هنگ کنگ سوار هواپیما شویم و در مرکز شهر پیاده شویم! در حالی که سفر به مناطق مختلف با قطار یا کشتی نیز می تواند ایده ای بسیار جذاب به شمار رود. در این مقاله شما را شیوه ای از سفر به هنگ کنگ با قطار و کشتی را به شما معرفی کردیم. به طور کلی می توان گفت که دریافت ویزای هنگ کنگ و سفر به این منطقه به هر وسیله می تواند جذاب باشد و خاطرات بسیار خوبی را برای ما داشته باشد. دریافت ویزای هنگ کنگ کار سختی نیست و ویزای هنگ کنگ برای توریست ها و کسانی که علاقمند به گردشگری در هنگ کنگ هستند به سادگی صادر می شود. برای دریافت ویزای هنگ کنگ می توانید با کارشناسان صالحان سیر برای اخذ ویزای آنلاین هنگ کنگ مشورت کنید.

نظرات کاربران