X

لحظات رویایی در قله ویکتوریا( هنگ کنگ)

  • ارسال شده در : 1398/11/23 , 23:55
  • 1146 بار مشاهده

پس از دریافت ویزای هنگ کنگ و سفر به هنگ کنگ بدون شک دوست دارید از مراکز گردشگری هنگ کنگ دیدن کنید ویکتوریا پیک در نیمه غربی جزیره هنگ کنگ واقع شده است. قله شگفت انگیز ویکتوریا  در ارتفاعات کوهپایه ای یک قله قرار دارد ، قله ویکتوریا دارای ارتفاع 552 متر (1811 فوت) بلندترین تپه در جزیره هنگ کنگ است که از نظر ارتفاع درمیان مناطق ویژه هنگ کنگ رتبه 31 را به خود اختصاص داده است. (تای مو شان بلندترین نقطه در منطقه ویژه هنگ کنگ است که دارای ارتفاع 957 متر (3،140 فوت)) از سطح دریا قرار دارد.

این قله توسط یک مرکز ارتباطات رادیویی اشغال شده که برای عموم بسته است. با این حال ، اطراف قله ویکتوریا پارک های عمومی و اراضی مسکونی با ارزش بالا منطقه ای وجود دارد که به طور معمول با نام The Peak نامگذاری شده اند. قله ویکتوریا یکی از جاذبه های مهم گردشگری در هنگ کنگ است که منظره ای از مرکز ، بندر ویکتوریا ، جزیره لما و جزایر اطراف را به شکل خارق العاده و زیبایی برای همگان نمایان می سازد. اگر تمایل دارید ویزای هنگ کنگ را دریافت کنید برای اطلاعات کامل درباره این نوع ویزا می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و پاسخ هر گونه سوال خود را دریافت کنید. اخذ آنلاین ویزای هنگ کنگ را از ما بخواهید.

ویزای هنگ کنگ | ویزای آنلاین هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ | هنگ کنگ
تاریخچه قله  شگفت انگیز ویکتوریا

تاریخچه قله شگفت انگیز ویکتوریا:

اوایل قرن نوزدهم ، قله ویکتوریا به دلیل اینکه منظره ای پانوراما و زیبا به شهر داده و این قله دارای آب و هوای معتدل در مقایسه با آب و هوای نیمه گرمسیری در بقیه اماکن هنگ کنگ است ، افراد برجسته اروپایی و بازدید کنندگان زیادی را به خود جلب کرد. فرماندار ششم هنگ کنگ ، سر ریچارد مک دونل دارای یک اقامتگاه تابستانی در این منطقه بود که در سال 1868 در قله پیک ساخته شد. کسانی که خانه هایی را در این منطقه ساخته اند ، آنها را به طرز عجیب و غریب همانند "Eyrie" ، و "Arms " نامگذاری کردند.

ساکنان اصلی این منطقه توسط صندلی های سدان رفت و امد خود را انجام می دادند. این نوع حمل و نقل قدیمی با توجه به بالا و پایین شیب ویکتوریا پیک حمل می شدند و افراد بومی را به خانه های خود می رساندند. اما در سال 1888 تراموای قله ویکتوریا افتتاح شد و پیشرفتی گسترده را در این مکان ایجاد شد.

به دلیل باز شدن تراموا در این منطقه، این امر باعث افزایش تقاضا برای اقامت در قله شد. بین سالهای 1904 و 1930 ، رزرو این منطقه به اوج خود رسید و مناطق مسکونی این منطقه نیز مورد استفاده قرار گرفت. آنها همچنین برای استفاده از مسافران در دوره های اوج بازدید ، تراموا پیک را نیز به صورت رزرو درآوردند. قله ویکتوریا همچنان یک منطقه مسکونی با اهمیت محسوب می شود ، اگرچه اقامت امروزه در این قله  بر مخصوص سرمایه داران است.

بومی شناسی:

قله ویکتوریا که یکی از زیباترین نوع قله  در جهان است دارای گونه های زیادی از پرندگان ، برجسته ترین نوع گونه های بیشماری از پروانه است. گراز وحشی و خوک نیز در این قله معروف به همراه انواع مارها مشاهده می شود.

ویزای هنگ کنگ | ویزای آنلاین هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ | هنگ کنگ
قله ویکتوریا

قله ویکتوریا ازلحاظ گردشگری:

با داشتن هفت میلیون بازدید کننده هر ساله ، قله ویکتوریا یکی از جاذبه های مهم گردشگری هنگ کنگ است. دارای منظره ای از شهر و آبشار بسیار زیبا است. در عرشه این قله همچنین دارای تلسکوپ هایی با سکه است که بازدید کنندگان می توانند از آنها برای لذت بردن از منظره شهری استفاده کنند. تعداد بازدید کنندگان این منطقه هر ساله بسیار زیاد است و این باعث شده است که منجر به احداث دو مرکز تفریحی و خرید عمده ، برج پیک و قله گالریا ، واقع در مجاورت یکدیگر شده است.

قله ویکتوریا شامل ایستگاه فوقانی قله ترامواست ، راه آهن مفصلی که مسافران را از کلیسای جامع سنت جان در آنگلیکن در منطقه مرکزی هنگ کنگ حمل می کند این در حالی است که قله گالریا ایستگاه اتوبوس مورد استفاده اتوبوس های عمومی هنگ کنگ و مینی بوس های سبز را شامل می شود. همچنین با تاکسی و ماشین شخصی از طریق جاده قله مدار ، یا با بالا رفتن از جاده شیب دار Old Peak در نزدیکی باغ گیاه شناسی و جانورشناسی می توانید دنباله پارک سبز مرکزی هنگ کنگ را مشاهده کنید، این ایستگاه نزدیکترین ایستگاه به MTR مرکزی است.

قله ویکتوریا پیک باغ در بخشی از کوه الج ، محل اقامت قدیمی تابستان فرماندار واقع شده است و نزدیکترین نقطه دسترسی عمومی به قله است. با قدم زدن در کوه اوستین ، صعود به مسافت حدود 150 متر (490 فوت) از قله ویکتوریا بدست می آید. یکی دیگر از پیاده روی های معروف ، در امتداد جاده های لوگارد و هارلخ است ، که نماهای خوبی از کل بندرگاه هنگ کنگ و کاولون و همچنین جزایر لانتائو و لما را ارائه می دهد که قله را در سطح برج قله محاصره می کند.

در قله ویکتوریا پیک ویکتوریا چندین رستوران وجود دارد که بیشتر آنها در دو مرکز خرید واقع شده اند. با این حال ، رستوران Peak Lookout ، در یک ساختمان قدیمی تر و سنتی تر واقع شده است که در ابتدا یک خانه بزرگ برای مهندسین کار در Trakway پیک بود. در سال 1901 به عنوان محل توقف صندلی های سدان ساخته شد ، اما به عنوان یک رستوران در سال 1947 مجدداً افتتاح شد.

The Peak علاوه بر اینکه یک جاذبه مهم توریستی برای هنگ کنگ است ، قله بازار املاک هنگ کنگ است. ساختمان های موجود در این قله می تواند به اندازه سایر نقاط جهان گران باشد. در 12 ژانویه 2014 ، یک ملک Barker Road با قیمت بیش از 100،000 HK (13،000 دلار) در هر فوت مربع با قیمت 690 میلیون دلار HK فروخته شد.

اقامتگاه های رسمی در قله ویکتوریا:

خانه چند مقام مهم دیگر در هنگ کنگ در قله ویکتوریا:

  • جاده 19 Severn - اقامتگاه وزیر دادگستری
  •  آپارتمان ویکتوریا در جاده 15 Barker - محل اقامت دبیر کل امور اداری
  • دفتر مرکزی جاده 11 بارکر - محل اقامت فرمانده نیروهای PLA در هنگ کنگ و خانه سابق فرمانده کل نیروهای انگلیس
  • خانه رئیس دادگستری گف هیل جاده 18 - محل اقامت رئیس دادگستری تجدید نظر نهایی

از قله ویکتوریا پیک چه انتظاری دارید:

"قله ویکتوریا" همانطور که به صورت محلی در میان مردم هنگ کنگ شهرت دارد ، به دلایل بسیاری مشهورترین جاذبه توریستی در این منطقه است، شما می توانید برای ویزای هنگ کنگ اقدام کنید تا از جاذبه های دیدنی قله ویکتوریا لذت ببری . ابتدا ، این مکان مناسب برای دیدن زیبایی ها و شگفت انگیز ترین مناظر در سراسر جهان است ، که هم در شب و هم در طول روز خیره کننده است. دوم اینکه رسیدن به این نکته آسان است که آیا شما در پیاده روی تاریخی پیک می خواهید شرکت کنید یا خیر ، که واقعاً عالی است ، مسافرت با اتوبوس یا حتی پیاده روی یا پیاده روی رو به بالا بسیار جذاب است. منظره های جزیره هنگ کنگ همچنین از جنوب دریای چین جنوبی گسترش یافته است که در آن بسیاری از جزایر کوچکتر HK دیده می شود. آسمان خراش هایی در بالای برج قله معروف ترین راه برای دیدن این منظره است ، اما گزینه های بسیاری دیگر نیز از برای دیدن قله ویکتوریا وجود دارد در نزدیکی دو غرفه شیر وجود دارد که درست در کنار برج قرار دارد.

این که آیا شما در اوج آسمان ناهار خود را میل می کنید ، در مسیرهای جنگلی کاوش خواهید کرد ، با کودکان در زمین بازی کنار چمن های استراحت کنید یا به خرید سوغاتی در مراکز خرید بروید ، واقعاً همه این موارد برای همه در قله ویکتوریا وجود دارد.

بازدید کنندگان می توانند از هر دو غذای محلی ، غذاهای کافه ای به سبک هونگ کنگ ، دیدن مناظر از بتکده های مدرن چینی ، از طریق لمس کردن یک ظاهر طراحی انگلیسی ویکتوریا در پارک ها و ساختمان های تاریخی که منعکس کننده ارتباط تاریخی این منطقه با زمان استعمار است ، لذت ببرند. این قله یک منطقه مسکونی پرمصرف که دارای بازدیدکنندگان تاریخی است ،  همچنین برای مسافرت برا همه افراد و اقشار مختلف مردم در ایت منطقه که مایل به لذت بردن از فضاهای نسبتاً نادر در فضای باز هستند ، مفرح است.

عکاسان از فرصت هایی که قله ویکتوریا از منظر کلاسیک بندرگاه ارائه می دهد لذت می برند. منظره های روز به دلیل نمای واضح و روشن از آسمان خراش های منطقه مرکزی هنگ کنگ و آب های شلوغ بندرگاه محبوب هستند ، در حالی که منظره های شبانه نمایش های شگفت انگیز نور را برجسته می کند که هم با طراحی و هم از نظر برجستگی از ساختمانهای روشن ساخته شده است. و همچنین این منظره های دوردست در دنیای طبیعی امکانات بسیار خوبی را ارائه می دهد که غالباً به شکل مناطق جنگلی وحشی و باغ های زیباست که در این قله مشاهده می شود. این تضادها در طی چند دقیقه پیاده روی واقعاً باعث می شود قله ویکتوریا به یک استثنا در جهان تبدیل شود.

ویزای هنگ کنگ | ویزای آنلاین هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ | هنگ کنگ
 

اخذ آنلاین ویزای هنگ کنگ:

اگر می خواهید به اخذ آنلاین ویزای هنگ کنگ دسترسی پیدا کنید به صفحه ویزای آنلاین سایت سری بزنید. اگر می خواهید این قله  زیبا، قله ویکتوریا را در هنگ کنگ از دست ندهید هر چه سریعتر برای اخذ آنلاین ویزای هنگ کنگ خود اقدام کنید.

نظرات کاربران