X

کشتی ستاره را با ویزای  هنگ کنگ بیابید

  • ارسال شده در : 1398/11/30 , 23:55
  • 1672 بار مشاهده

دیدن کشتی ستاره در با ویزای هنگ کنگ یکی از جاذبه های گردشگری این شهر است و از اواخر دهه 1800 در حال گذر از بندر ویکتوریا هاربور ، بین کولون و جزیره هنگ کنگ بوده است. کشتی ستاره که به سبکی زیبا از رنگهای پرانرژی و زیبا با رنگهای سبز و سفید تزئین شده است ، بخشی جدایی ناپذیر از تاریخ یک شهر این شهر را نشان می دهد و مورد استقبال مردم محلی و بازدیدکنندگان زیادی از سراسر دنیا با ویزای هنگ کنگ قرار گرفته است. علی رغم تونل ها و خطوط ریلی که هم اکنون از بندر ویکتوریا هاربر عبور می کند ، کشتی ستاره یک راه محبوب و راحت برای عبور از بندر ویکتوریا است و برای گردشگران ، یک تاریخ بی نظیر از شهر هنگ کنگ است.

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ | ویزای آنلاین هنگ کنگ

مسیر حرکت کشتی ستاره:

کشتی ستاره مسیری زیبا  از هنگ کننگ حرکت می کند. با این حال ، اصلی ترین و محبوب ترین مسیر بین Tsim Sha Tsui ، Kowloon ، قسمت مرکزی هونگ کونگ است. این کشتی در این مسیر هر 8 دقیقه یک مرتبه حرکت می کند و کمتر از 10 دقیقه طول می کشد به مقصد اصلی خود برسد. این کشتی حدود ساعت 6:30 صبح و در پایان روز نیز کشتی در ساعت 11:30 حرکت می کند.

با در دست داشتن نقشه  می توانید مسیر کشتی ستاره را به راحتی ببینید. بلیط های مخصوص مسافر کشتی را می توان در ترمینال کشتی ستاره خریداری کرد. همچنین مسیرهای کشتی ستاره بین Tsim Sha Tsui- Wan Chai ، Hung Hom-Wan Chai و Hung Hom – Central است.

نکاتی درباره سوار شدن به کشتی ستاره:

سعی کنید در ساعات شلوغی که کشتی پر از مسافر می شود ، سوار کشتی نشوید. از طرف دیگر ، صبر کنید تا قایقران درست قبل از ساعت 8 قایق ها در وسط بندر مکث می کنند به اسکله برسند تا مسافران بتوانند نمایش سمفونی نور را تماشا کنند. مبلغ بیشتری برای خرید بلیط عرشه بالایی بپردازید زیرا نمای بندر و خط افقی آن به مراتب بهتر از سطح روی عرشه پایینی است. صندلی هادر قسمت جلو و عقب قایق قابل چرخش است و به شما این امکان را می دهد تا بهتر حرکت کرده و  به راحتی بنشینید و از این منظره نهایت استفاده را ببرید.

درباره کشتی ستاره بیشتر بدانید:

کشتی ستاره یک روش حمل و نقل مسافر کشی همراه با جاذبه های گردشگری زیادی در هنگ کنگ است. مسیرهای اصلی آن مسافران را به بندر ویکتوریا، بین جزیره هنگ کنگ و کاولون منتقل می کند. این کشتی توسط شرکت فری استار اداره می شود ، که در سال 1888 با عنوان شرکت کشتی کولون تأسیس شد و نام فعلی خود را در سال 1898 پذیرفته است.

این شرکت با داشتن ناوگان دوازده کشتی ، دو مسیر را در سراسر بندر طی می کند و روزانه بیش از 70،000 مسافر و در سال 26 میلیون مسافر را انتقال می دهد. با وجود اینکه این بندر توسط تونل های راه آهن و جاده ای ساپورت می شود ، کشتی ستاره همچنان به شکل ارزان قیمت مسافران خود را جابجا می کند. مسیر اصلی شرکت بین مرکز و Tsim Sha Tsui است. این کشتی رتبه اول در نظرسنجی " کشتی10 جذاب برای سواری" توسط انجمن نویسندگان مسافرتی آمریکایی ("SATW") در فوریه 2009 کسب کرده است.

 

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ | ویزای آنلاین هنگ کنگ
تاریخچه کشتی ستاره

تاریخچه کشتی ستاره:

قبل از برقراری خدمات کشتی ، مردم از بندرگاهی دیگر عبور می کردند. در سال 1870 ، مردی به نام گرانت اسمیت یک قایق چوبی حلقوی دوقلو را از انگلستان آورد و با فواصل نامنظم آن را در سراسر بندر هنگ کنگ حرکت می داد.

در ژوئیه سال 1873 ، تلاش شد کشتی های بخار بین هنگ کنگ و کاولون حرکت کنند. این امر به درخواست کنسول انگلیس در کانتون متوقف شد آنها ترسیدند که خانه های قمار در کاولون برچیده شوند. تصور می شود که در اواسط تا اواخر دهه 1870 ، این کشتی به خدمت مردم عادی درامد.

این شرکت توسط بازرگان Dorabjee Naorojee Mithaiwala به عنوان "شرکت Kowloon Ferry" در سال 1888 تأسیس شد. Naorojee قایق اسمیت را خریداری کرد ، و بعداً کشتی های بخار Morning Star و Evening Star را از آقای Buxoo خریداری کردند. محبوبیت این وسیله حمل و نقل وی را قادر ساخت تا طی 10 سال ناوگان خود را به چهار کشتی افزایش دهد: ستاره صبح ، ستاره عصر ، ستاره و ستاره هدایت شده. هر قایق ظرفیت 100 مسافر داشت و هر روز قایق ها به طور متوسط ​​عبور داشتند. وی پیش از بازنشستگی خود به هنگ کنگ رفت ، در سال 1898 " شرکت فری استار را ثبت کرد.

کشتی ستاره درخواست دولت را برای بهره برداری از مسیر هونگ کنگ در سال 1963 پذیرفت ، اما تقریباً نتوانست کار کند زیرا این شرکت نتوانست از آن سودی را دریافت کند. اما با بازنگری توسط شرکت کشتی فری ، این مسیر تأیید شد که از مارس 1965 خدمات دهی و انتقال مردم کرد.

اسکله ای که در انتهای غربی جاده Salisbury ساخته شده است ، در سال 1906 افتتاح شد ، در آن زمان یک ساختمان عظیم بود و همچنین برای طبقه اول و دوم یک محفظه جداگانه داشت.با این حال ، در ماه سپتامبر 1906 توسط یک طوفان نابود شد و بعد از ان تبدیل به اسکله شد.

تا زمان افتتاح تونل کراس بندر در سال 1972 ، کشتی ستاره وسیله اصلی حمل و نقل عمومی بین جزیره هنگ کنگ و سمت کاولون بود. در سال 2018 نیز با حق رایی که این کشتی گرفت در حال حرکت در این منطقه است.

ویزای هنگ کنگ | اخذ ویزای هنگ کنگ | ویزای آنلاین هنگ کنگ
افقی زیبا در کشتی ستاره

افقی زیبا در کشتی ستاره:

با ویزای هنگ کنگ قدم بر روی کشتی ستاره که می گذارید با موجی از دلتنگی روبرو می شوید که شما را به دهه 1920 باز می گرداند. "ستاره درخشان" نوعی از قایق های قدیمی است که قبلاً در آن طرف بندر ویکتوریا هر نوع قایقرانی را به خود دیده است  و اصلی ترین مسیر حمل و نقل بین کوولون و جزیره هنگ کنگ بوده است. از میان چهار تور مختلف ، تور معمولی در بندرگاه در طول روز ، تور شبانه برای تجربه هوای خنک و زندگی شبانه در شهر ، تور Tsing Ma Bridge یا نمایشگاه های چراغهای ICC و Symphony of Lights Harbour Cruise را انتخاب کنید ، تا چهار تجربه متفاوت را در درون کشتی ستاره تجربه کنید، برای این تورها ویزای هنگ کنگ خود را از ما بخواهید، هنگامی که شما در کشتی هستید ، در کوپه خود می توانید صندلی خود را به سمت هر منظره ای بچرخانید، از منظره بندر ویکتوریا لذت ببرید ، از جمله جاذبه های زیبا در کنار بندر لذت ببرید.

تور کشتی ستاره هنگ کنگ:

تور کشتی ستاره برای هر توریستی که می خواهد از مناظر پر جنب و جوش هنگ کنگ لذت ببرد مناسب است ، از خوردن قهوه یا چای به همراه بیسکویت های منتخب داخل قایق همراه با تهویه مطبوع لذت ببرید. کشتی ستاره دارای منظره های جالب و شگفت انگیز است که بسیار عالی نمایشی زیبا را به بازدید کنندگان نشان می دهد. گرفتن عکس با نمای بلند ساختمان هنگ کنگ در انتهای قایق برای اینکه در حافظه تصویری شما هک شود خاطره ای به یاد ماندنی است.

فعالیت ایده آل برای شروع تور کشتی ستاره با اخذ ویزای آنلاین هنگ کنگ به شما داده می شود. شما واقعاً  زیبایی هنگ گنگ را مشاهده  خواهید کرد. کارمندان همچنین برای کمک به مسافران و اسکان انها تلاش زیادی می کنند. اگر سفر ساعت 4:00 را رزرو کنید ، غروب خورشید را مشاهده خواهید کرد.

معمولا در تور ها یک کوکی نوشابه و نوشیدنی مجانی را دریافت می کنند، بازخرید بلیط برای کشتی آسان در تور به راحتی انجام می گیرد. برای یک شب آرامش بخش استفاده از ویزای هنگ کنگ توصیه می شود. اگر می خواهید وارد این مکان شگفت انگیز شوید برای اخذ ویزای آنلاین هنگ کنگ اقدام کنید. ویزای هنگ کنگ خود را از صالحان سیر بخواهید.

بندرگاه کشتی ستاره عالی است! کارکنان کشتی رفتار بسیار دوستانه ای دارند. می توانید از نمای ساختمانهای بلند و روشن در دو طرف بندر و همچنین وزش نسیم سرد و دمای مطبوع این کشتی لذت ببرید. بسته بیسکویت چای اوولونگ که روی عرشه آن سرو می شود که بسیار خوشمزه است. قایق سواری شگفت انگیز در کنار رودخانه با منظره ای زیبا از هر دو طرف یک رویای زیبا را برای شما به واقعیت تبدیل می کند. روش عالی برای گرفتن عکس از منظره بندر ویکتوریا. حدود 1 ساعت سوار کشتی ستاره خواهید بود و هوا خوب و مطبوع است ، سواری بر روی این کشتی تاریخی بسیار خوشایند بود.

اگر می خواهید به کشتی ستاره سفر کنید و به ویزای هنگ کنگ نیاز دارید می توانید برای اخذ آنلاین ویزای هنگ کنگ به سراغ کارشناسان صالحان سیر بیایید، حتی به صورت تلفنی کارشناسان برای اخذ ویزای هنگ کنگ به شما کمک خواهند کرد.

نظرات کاربران