X

مکان های خاص گردشگری کنیا

  • ارسال شده در : 1498/09/14 , 23:56
  • 1355 بار مشاهده

کنیا یکی از کشور های قاره آفریقا است که از نظر جغرافیایی در شرق آفریقا واقع شده است. کشور کنیا این روز ها در میان توریست های علاقه مند به حیات وحش و طبیعت بسیار جا باز کرده است.

ما در اینجا گرد هم آمده ایم تا به معرفی مکان های گردشگری کنیا پرداخته و در نهایت به شما آموزش دهیم چگونه برای دریافت ویزا کنیا اقدام کنید. البته ویزا کنیا دارای انواع مختلفی است که برای مسافران، ویزا توریستی کنیا را پیشنهاد می کنیم.

       ویزای کنیا                             

کنیا را بهتر بشناسید

کشور کنیا یک کشوری است که مردم آن از نظر دین و مذهب به سه دسته تقسیم می شوند:

  • مسیحی: 73 درصد
  • مسلمان: 6 درصد
  • انیمیست: 19 درصد

این کشور دارای جمعیتی بیش از 48.5 میلیون نفر دارد و زبان رسمی آن ها سواحلی و انگلیسی می باشد. جالب است بدانید که نوع حکومت این کشور جمهوری بوده و پایتخت آن یکی از شهر های بزرگ و مهم آن به نام نایروبی می باشد.

از دیگر شهر های بزرگ و مهم کشور کنیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مومباسا
  2. کیسومو
  3. ناکورو

در کل کنیا دارای آب و هوایی معتدل می باشد. اما در سواحل گرم و مرطوب بوده و در قسمت های شمال و شمال شرقی گرم و خشک است.

حال وقت آن رسیده که بعد از شناخت کامل و جامع کشور کنیا، به معرفی مکان های گردشگری کنیا بپردازیم.

 

 

                                        

آشنایی با جاذبه های گردشگری کنیا

کنیا در اصل شاید از دیدگاه اول دارای جاذبه های گردشگری چندانی نباشد، اما وقتی بیشتر درباره آن بدانید متوجه خواهید شد که از جاذبه های گردشگری بی نظیر و فوق العاده ای برخوردار است.

در ادامه لازم دانستیم چندی از جاذبه ها را مختصر و مفید به شما عزیزانی که قصد سفر به این کشور را داشته معرفی نماییم. پس همراه ما باشید.

 

دریاچه ویکتوریا: این دریاچه در اصل بزرگترین دریاچه قاره آفریقا می باشد که گونه های ماهی موجود در آن به 200 نوع می رسد.

جنگل نگاری نداری: این جنگل در شمال کنیا واقع شده است و تنوع زیستی فوق العاده در آفریقا را به خوبی نشان می دهد.

دریاچه ناکورو و بارینگو: این دریاچه یکی از زیباترین دریاچه های جهان است و به خاطر فلامینگو های زیبایی که دارد، به عنوان جذاب ترین دریاچه های جهان شناخته می شود.

دره ریفت: این دره بزرگ که در کنیا واقع شده، دره ای محافظت شده است. اگر بازدید از مکان های بکر و دست نخورده را دوست دارید، حتماً در طول سفر خود سری به این دره بزرگ و زیبا بزنید.

هتل مانور زرافه: این هتل یکی از جذاب ترین هتل های کنیا است. به خاطر اینکه در این هتل زرافه های زیادی وجود دارد و شما اگر علاقه مند به حیات وحش هستید، می توانید با اقامت در این هتل از وجود زرافه ها و غذا خوردن در کنارشان لذت ببرید.

ویزا توریستی کنیا | ویزا کنیا

سواحل شنی کنیا: این سواحل به خاطر شن های سفید، نرم و خاصی که دارند، به یکی از جاذبه های گردشگری کنیا تبدیل شده اند. اگر به دریا و قدم زدن در ساحل علاقه دارید، فراموش نکنید که به سواحل شنی کنیا سری بزنید.

ویزای کنیا

شهر لامو: یکی از قدیمی ترین شهر های کنیا که به جا مانده از تمدن سواحیلی است، شهر لامو می باشد. این شهر دارای قدیمی ترین مکان ها و ساختمان هاست که نام آن را می توانید در لیست میراث تاریخی جهان بیابید. خوبی سفر به این شهر در کنیا، آشنایی با فرهنگ و تاریخ آن می باشد.

کوهستان کنیا: دومین کوه بلند در آفریقا مربوط به کوهستان های کنیا است. این کوهستان ها دارای چشم اندازی بسیار زیبا و چشم نواز هستند و رفتن به آنجا دلچسب کسانی است که علاقه به کوهنوردی دارند.

ویزای کنیا

هیلز گیت (پارک ملی دروازه جهنم): این پارک ملی از نظر مساحتی کوچک می باشد و اطراف آن به کمک صخره های شکاف داری دیوار شده است. گونه های جانوری در این پارک ملی عبارتند از شیر، پلنگ و یوزپلنگ.

پارک ملی ساوو: این پارک ملی در واقع بزرگ ترین پارک در کشور کنیا است که دو بخش دارد. بخش شرقی دارای چشم انداز زمین های هموار بوده و بخش غربی کوه های آتشفشان قرار گرفته اند. علاقه مندان به حیات وحش حتماً از این پارک ملی لذت زیادی خواهند برد.

جاذبه های گردشگری کنیا بسیار زیاد است و نام بردن همه آن ها خارج از زمان و توان ماست. اما اگر قصد سفر به کشوری را دارید، پیشنهاد می کنیم که به کنیا سفر کنید.

اما آیا می دانید برای سفر به کنیا، چگونه می توانید اقدام به دریافت ویزا کنیا کنید؟

                                 ویزا توریستی کنیا | ویزا کنیا

چگونه ویزا کنیا بگیریم؟

بعد از شناخت و معرفی مکان های گردشگری کنیا، وقت آن رسیده که درباره شیوه دریافت ویزای توریستی کنیا صحبت کنیم. البته لازم است بدانید که کنیا هم همانند خیلی دیگر از کشور ها، دارای انواع ویزا های مختلفی است که ویزا کنیا از نوع توریستی برای مسافران و گردشگران بهترین گزینه است.

 

 

مدارکی که برای اخذ ویزای توریستی کنیا لازم است عبارتند از:

  • دو قطعه عکس زمینه سفید با ابعاد 3×4
  • اصل پاسپورت دارای اعتبار
  • کپی و اصل شناسنامه و کارت ملی

نامه اشتغال به کار تنظیم شده به زبان انگلیسی
با صالحان سیر همراه باشید تا از اطلاعات روز گردشگری مطلع شوید.

نظرات کاربران