X

دیزنی هنگ کنگ، هیجانی متفاوت

  • ارسال شده در : 1398/09/11 , 23:55
  • 1057 بار مشاهده

دیزنی هنگ کنگ، هیجانی متفاوت

انیمیشن های شرکت دیزنی آمریکا از محبوبیت جهانی زیادی برخوردار هستند. در این راستا، شرکت دیزنی برای زنده ساختن شخصیت های کارتونی خود اقدام به ایجاد سرزمین های دیزنی کرده است، دیزنی لند هنگ کنگ نمونه ای از این پارک ها است. ویزای هنگ کنگ از رایج ترین ویزاهای آسیا بوده به طوری که اخذ ویزای هنگ کنگ و سفر به این کشور آسان است چرا که صالحان سیر با ایجاد پورتال اخذ ویزای آنلاین هنگ کنگ، سفر به این کشور و بازدید از دیزنی لند هنگ کنگ را برای شهروندان ایرانی تسهیل کرده است.

                        ویزای هنگ کنگ | دیزنی لند هنگ کنگ

دیزنی لند هنگ کنگ کجاست؟

پارک رویایی دیزنی هنگ کنگ بر روی خلیج پنی در جزیره لانتائو قرار دارد. این جزیره در سال 2005 به طور کامل افتتاح شد و هر سال میزبان میلیون ها بازدیدکننده از تمام سنین و از جای جای جهان است. هدف افتتاح این پارک بهبود صنعت گردشگری و اقتصاد هنگ کنگ بوده است که تا حد زیادی نیز توانسته است موفق باشد. زیرا با وجود دیزنی هنگ کنگ، بسیاری از کشورهای آسیایی به دنبال اخذ ویزای هنگ کنگ چه به صورت ویزای آنلاین هنگ کنگ یا حضوری هستند تا بتوانند این سرزمین رویایی را از نزدیک ببینند. واضح است که وجود این بازدید ها، می تواند باعث رونق ویزای هنگ کنگ نیز بشود.

                           ویزای هنگ کنگ | دیزنی لند هنگ کنگ

بخش های مختلف دیزنی هنگ کنگ

پارک زیبای دیزنی هنگ کنگ از بخش های مختلف زیر تشکیل شده است. هر بخش خصوصیات و زیبایی خود را دارد، به صورتی که در هر فرد بازدید کننده  این حس را ایجاد می کند که با ورود او به هر بخش دیزنی وارد دنیای رویایی متفاوتی شده است. یک راه حل آسان برای دیدن دیزنی لند هنگ کنگ دریافت ویزای توریستی هنگ کنگ است.

خیابان اصلی آمریکا (Main street U.S.A): این بخش پارک به گونه ای طراحی شده است که تا حد زیادی شبیه به نمونه مشابه اصلی ان در دیزنی آمریکا باشد. اما با این تفاوت که در هنگ کنگ به جای سنگ از چوب برای ساخت بخش های مختلف آن استفاده شده و همچنین هیچ کالسکه با اسبی نیز در آن دیده نمی شود.

  • سرزمین ماجراجویی (Adventure land): یک مکان جدید با فضای باز است که در قالب یک جزیره بزرگ با رودخانه ای در میان جنگل ساخته شده است.
  •  
  • سرزمین عجایب (Fantasyland): بخش اصلی سرزمین عجایب، قلعه با شکوه زیبای خفته است که در کنار آن بخش های دیگری چون جنگل پری و غیره نیز دیده می شوند.
  • سرزمین آینده (Tomorrow land): در تم سرزمین فردای دیزنی هنگ کنگ، از رنگ های آبی و بنفش با تزئینات فلزی استفاده شده است. در این قسمت ویژگی هایی از موضوعات Ant-Man و The wasp: Nano Battle نیز قرار داده شده اند.
  • سرزمین داستان اسباب بازی (Toy story Land): تم اصلی این بخش کارتون داستان اسباب بازی ها است و در جای جای آن شخصیت های این فیلم هیجان انگیز دیده می شوند.
  • گریزی لند (Grizzly Gulch): مضمون بخش گریزی لند از یک معدن متروکه با نام گریزلی گولچ گرفته شده است که در میان کوه ها و جنگل ها قرار دارد.
  • Mystic Point: در توصیف این نقطه می توان اینطور گفت که Mystic Point یک جنگل انبوه احاطه شده توسط نیروهای اسرار آمیز و حوادث ماوراء طبیعی است.
  • سرزمین یخ زده (World of Frozen): ایده اصلی این قسمت از انیمیشن Frozen گرفته شده است.

 

ویزای هنگ کنگ

هنگ کنگ منطقه آزاد و بخش جدا شده چین است. پس هر فرد مشمول ویزای هنگ کنگ، برای ورود به آن نیازمند اخذ ویزای هنگ کنگ خواهد بود. هر شهروند ایرانی نیز برای سفر به دیزنی لند این کشور، قبل از هر چیز نیازمند دریافت ویزای هنگ کنگ است. خوشبختانه روش اخذ ویزای هنگ کنگ آسان بوده و تنها با مراجعه شما به بخش ویزای آنلاین هنگ کنگ در صالحان سیر و پر کردن فرم درخواست ویزای آنلاین هنگ کنگ قابل انجام است. شایان ذکر است که در میان انواع ویزای آنلاین هنگ کنگ در صالحان، ویزای توریستی هنگ کنگ قابل درخواست است.

 

آنچه گفته شد!

سرزمین دیزنی هنگ کنگ یکی از پنج سرزمین دیزنی جهان است. بسیاری مردم آسیا برای دیدن این مکان رویایی به دنبال دریافت ویزای هنگ کنگ هستند. این سرزمین جلوه گر انیمیشن های شرکت دیزنی آمریکاست و هدف ساخت آن، جان بخشیدن به شخصیت های انیمیشن های دیزنی و بازسازی دنیای آن ها در واقعیت است. بازدید از این پارک، از رویاهای دور از ذهن بسیاری از مردم جهان بوده که با افتتاح آن در شهر هنگ کنگ، برای بسیاری از مردم آسیا قابل دستیابی شده است. در این راستا، صالحان سیر با ایجاد ویزای آنلاین هنگ کنگ به خصوص ویزای توریستی هنگ کنگ امکان سفر به هنگ کنگ و بازدید از دیزنی آن را آسان کرده است.

نظرات کاربران