X

ازرق رستورانی شگفت انگیز در دوحه قطر

  • ارسال شده در : 1398/09/12 , 23:59
  • 1077 بار مشاهده

ازرق رستورانی شگفت انگیز در دوحه قطر

کشور قطر از کشورهای حاشیه نشین خلیج فارس است. این کشور به دلیل داشتن سرعت پیشرفت شهر سازی و همچنین جذب توریست، همواره در جهان شهرت دارد، ویزای قطر و نحوه اخذ ویزای قطر از مهم ترین تقاضاهای ویزایی کشورهای جهان مخصوصاٌ کشورهای همسایه یعنی ایران می باشد. رستوران های قطر در کنار فضای شهری مدرن و سواحل زیبا از جاذبه های گردشگری قطر محسوب می شوند. یکی از مشهور رستوران های قطر که کمتر شناخته شده و اخیراً بیشتر مورد توجه و بازدید قرار گرفته است، رستوران زیبای ازرق قطر می باشد. سفر به قطر برای شهروندان ایرانی تنها با داشتن ویزای قطر امکان پذیر است. این ویزا به صورت الکترونیکی از طریق بخش ویزای الکترونیکی قطر در صالحان سیر قابل درخواست است.

ویزای آنلاین قطر | ویزا قطر | رستوران قطر

رستوران ازرق قطر در کجا قرار دارد؟

قطر از کشورهای زیبای خاورمیانه بوده و همواره مورد توجه شمار زیادی از توریست ها و گردشگران جهان است. جزیره موز تنها نمونه ای مکان های شگفت انگیز و لوکس قطر می باشد. شکل هلالی این جزیره باعث شده تا نام عجیب "جزیره موز" بر آن گذاشته شود. رستوران ازرق قطر در کنار سایر بخش های زیبا و محشر این جزیره در توریستی تر کردن جزیره موز و همچنین شهر دوحه قطر بسیار کمک کننده بوده است. گفته می شود که این جزیره تحت نظر یک هتل تایلندی با نام هتل آنانتاری در حال فعالیت و خدمت رسانی است. سفر به جزیره موز و بازدید از رستوران ازرق قطر، تنها در صورت اخذ ویزای قطر برای آن دسته از کشورهای جهان که مشمول دریافت ویزای قطر هستند، امکان پذیر است.

ویزای آنلاین قطر | ویزا قطر | رستوران قطر

ویژگی رستوران ازرق قطر

داشتن یک وعده غذایی خوب و به یادماندنی در یک مکان لوکس و محشر در هر سفر از اصلی ترین گزینه های برنامه ریزی شده در سفرهای توریستی گردشگران پس از اخذ ویزای قطر است. رستوران ازرق به خوبی به این نیاز توجه کرده و با ایجاد یک محیط خوب خانوادگی و فراهم کردن سه وعده غذایی اصلی معمول چون صبحانه، نهار و شام همواره آماده پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی است.

رستوران ازرق با داشتن یک فضای باز ساحلی مشرف به خلیج فارس برای صرف صبحانه و سالن نهارخوری مشرف به افق در مقایسه با رقیبان خود بسیار خوب عمل کرده است. این رستوران از بخش های مختلفی چون آشپز خانه طبخ غذاها و طعم های بین المللی به صورت باز و قابل رویت، بخش آشپزی زنده و یک بوفه محشر تشکیل شده است. در این رستوران انواع غذاهای غربی، آسیایی و مهم تر از همه غذاهای عربی، آبمیوه های تازه و گوارا و انواع نوشیدنی های گرم چون قهوه و چای سرو شده و از مهمانان پذیرایی می شود. سالاد، پاستا، سوشی، ماهی و قهوه از غذاها و نوشیدنی های محبوب این رستوران می باشند که از طرف بازدیدکنندگان انتخاب شده اند. بسیاری از مشتریان از منوی صبحانه این رستوران در فضای باز، پرسنل بسیار خوب و همچنین برنامه ها و آیتم های غذایی آخر هفته آن نیز ابراز علاقه و رضایت کرده اند.

 

ویزای قطر

کشور قطر یکی از کشورهای اتحادیه عرب می باشد که همواره مورد توجه بسیاری از کشورهای جهان است. این کشور از سرعت رشد و پیشرفت بسیار زیادی برخوردار است که دلیل آن را در باز بودن درهای کشور برای سرمایه گذاران خارجی می توان جستجو کرد. رستوران ازرق و جزیره موز نمونه ای از این سرمایه گذاری ها است که به تنهایی باعث توریستی تر شدن کشور و همچنین محبوبیت ویزای قطر شده اند. نحوه اخذ ویزای قطر آسان است، روش های مختلفی برای آن تعیین شده اند که راحت ترین روش، دریافت ویزای الکترونیکی قطر است. شهروندان ایرانی برای دریافت ویزای قطر می توانند به مراکز آنلاین اخذ ویزای قطر همچون صالحان سیر مراجعه کنند تا در کمترین زمان و ساده ترین شیوه ممکن برای ویزای الکترونیکی قطر خود اقدام کنند.

 

آنچه گفته شد!

داشتن یک سفر توریستی از آرزوهای هر فرد برای فرار از استرس ها و فشارهای روزانه است. کشور قطر در آسیا، می تواند یک مقصد و ایده خوب برای سفر شما باشد. شناخت مکان های گردشگری قطر در بهتر شدن سفر نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. رستوران ازرق قطر در جزیره موز از زیبا مکان های توریستی دوحه می باشد که از سوی توریست ها همواره مورد توجه قرار می گیرد. توجه داشته باشید که قبل از بستن کوله بار سفر، باید به دنبال اخذ ویزای قطر باشید زیرا ایران در لیست مشمولان ویزای قطر قرار دارد. خوشبختانه اخذ ویزای توریستی این کشور آسان بوده و به راحتی از طریق بخش ویزای الکترونیکی قطر در صالحان سیر امکان پذیر است.

 

نظرات کاربران