X

مکان های برتر گردشگری اتیوپی در سال 2020

  • ارسال شده در : 1398/09/14 , 23:55
  • 1230 بار مشاهده

اتیوپی یکی از گوهرهای پنهان قاره افریقا است. این مکان خود را به یکی از 5 کشور برتر برای بازدید سوق می دهد. اتیوپی میراث فرهنگی با شکوهی دارد که هفت مکان از آن در فهرست میراث جهانی یونسکو گنجانده شده است. کوه های صخره ای، دریاچه ها، رودخانه ها و اکوسیستم مرتع متنوع باعث منحصر به فرد بودن اتیوپی می شود. اماکن تاریخی و توریستی اتیوپی، از زیبایی خیره کننده طبیعی گرفته تا برخی از جذاب ترین دیدنی های مذهبی ساخته شده توسط انسان، آب و هوای خوب و غذاهای لذیذ و مردمانی مهمان نواز می تواند هفته ها شما را خاطره انگیز کند. برای اخذ ویزای اتیوپی می توانید از ویزای آنلاین اتیوپی در صالحان سیر درخواست کنید و به راحتی ویزای اتیوپی را دریافت کنید.

ویزای اتیوپی | ویزای انلاین اتیوپی | اخذ ویزای اتیوپی

رکود داناکیل

رکود داناکیل در مرز اریترن در شرق ارتفاعات دجله در شمال شرقی اتیوپی مشترک است. این کشور به طور رسمی به عنوان یکی از گرم ترین و خشک ترین منطقه روی زمین با دمای متوسط 35+ درجه سانتیگراد ذکر شده است. این منطقه چشمگیر که از جذابیت های زمین شناسی است با ویزای اتیوپی یکی از بهترین های گردشگری است، مکانی که دارای آتشفشان های فعال، چشمه های آب گر، دریاچه گدازه ، حوضه های شور و بالاتر از همه مناظر قمری است که با اخذ ویزای اتیوپی دیدن آن به راحتی میسر می شود. این منطقه غیرقابل پیش بینی در زیر سطح دریا قرار دارد، پایین ترین نقطه در تمام آفریقا و دومین پایین ترین در جهان است. 

کلیسای سنت جورج

یک دیگر از مکان هایی که با اقدام برای ویزای آنلاین اتیوپی می توان از آن دیدن کرد کلیسای سنت جورج است که یک نقطه برجسته درخشان از مهندسی و معماری است و اغلب به عنوان هشتمین شگفتی جهان از آن یاد می شود. از این مکان در شهر لالیبلا با اخذ ویزای اتیوپی می توانید دیدن کنید. این مکان کاملاً خیره کننده است و 11 کلیسا از قرن دوازدهم در شهر لالیبلا وجود دارد که توسط شاه لالیبلا در اواخر قرن دوازدهم یا اوایل قرن 13 ساخته شده اند و هنوز در حال استفاده است. آنها موزه یا ویرانه نیستند ، بلکه زنده با کاهنان و زائران هستند. این سازه ها به دلیل زیبایی و شکوه هنری خود ذکر شده اند و هر یک از ساختمانها دارای طراحی های معماری متمایز است و صلیب سنت جورج به معروف ترین مکان های آن تبدیل شده است. که با ویزای اتیوپی خود را از دیدن این زیبایی ها سیراب کنید.

 

پارک ملی کوهستان سیمین

پارک ملی کوههای سیمین، در شمال اتیوپی، منظره ای دیدنی و جذاب است و چهارمین قله مرتفع آفریقا است. جایی که با اخذ ویزای آنلاین اتیوپی از مناظر آن لذت ببرید، جایی که فرسایش گسترده طی میلیون ها سال قله های کوهستانی مبهم، دره های عمیق و رسوبات زیاد ایجاد کرده است که حدود 1.500 متر ریزش می کند. این پارک از نظر جهانی برای حفاظت از تنوع زیستی دارای اهمیت جهانی است زیرا محل زندگی گونه های در معرض تهدید جهانی از جمله نماد والیا ایکس ، یک بز کوهی وحشی، بابون گلادا و گرگ اتیوپی است که در هیچ  جای دنیا یافت نمی شود. که با ویزای اتیوپی این زیبایی را سهم روح شاد خود کنید.

ویزای اتیوپی | ویزای انلاین اتیوپی | اخذ ویزای اتیوپی

شهر هارار

با اخذ ویزای اتیوپی می توان شهر مقدس باستانی که به سال 1520 برمی گردد و قدیمی ترین شهر اسلامی قاره افریقا است که حدود 99 مسجد دارد و زندگی آنها مبتنی بر فرهنگ اسلامی است، را دیدن کرد. یکی از برجستگی های این شهر کفتارهای وحشی است. و در غروب می توانید مردان محلی را در حال جذب کفتارهای وحشی ببنیند که برای رفتن به این شهر و دیدن زیبایی های آن از طریق ویزای اتیوپی و اخذ ویزای اتیوپی ممکن می باشد. از دیگر زیبایی های این شهر بازار سنتی رنگارنگ آن و خانه های زیبا و با تزئین داخلی باورنکردنی آن است این شهر یکی از میراث جهانی یونسکو است که می توان از پرواز روزانه هواپیمایی اتیوپی استفاده کرد و از زیبایی مناظر آن را نظاره گر بود که با اخذ ویزای آنلاین اتیوپی به راحتی امکان پذیر است. در این شهر بیش از هزار و ده سال دیواری، ساخته شده برای حفاظت از شهر به نام دیوار جاگول. حتی قدم زدن در خیابان های این شهر قدیمی بسیار جالب است و با اخذ ویزای آنلاین اتیوپی و یک دوربین می توان روزها در شهر گذراند و لحظات نابی را ثبت کرد.

دره ریفت

دره ریفت در شرق آفریقای شرقی و واقع در جنوب آدیس بابا است و قدمت آن به قرن 14 بر می گردد با ویزای اتیوپی مکانی جذاب گردشگری است که دارای چشمه های آب گرم، دریاچه های زیبا و تعداد زیادی حیوان وحشی آفریقایی است. این گذر دارای هفت زنجیره دریاچه است و هر یک از این هفت دریاچه از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. چشمه های آب گرم در اینجا به دلیل اهداف درمانی بسیار شناخته شده اند و مردم از سراسر کشور برای استحمام در آن ها به سر می آیند. 

آبشار نیل آبی

رود نیل طولانی ترین رودخانه آفریقا است دارای 400 متر عرض و 45 متر عمق است و هنگامی که در یک تنگه فرو می ریزد بسیار دیدنی است یک سفر عالی با اخذ ویزای اتیوپی به حومه شهر ادیس که با یک ساعت رانندگی در جاده های خاکی از ادیس به تیسی آببی می رسید و بعد با حدود یک ساعت پیاده روی به پل معلق و آبشار می توان رسید که در این بین بسیاری افراد محلی در حال فروش کالاهای خود هستند. دبی میانگین آن ۲٬۳۴۹ مترمربع در ثانیه است در اوج فصل مرطوب ، هر باران مقدار زیادی رسوب را به رودخانه می ریزد و ممکن است رنگ ریزش ها قهوه ای باشد. در پایان فصل بارندگی ، با کمبود بارش، رودخانه شفاف می شود و آبشارها به زیبایی سفید می شوند. در ابتدا ، محتوای آب ریزش ها بسیار متفاوت است ، اما از زمان تنظیم دریاچه تانا و احداث نیروگاه برق آبی، آب بسیار پایدار تر شده است.

ویزای اتیوپی | ویزای انلاین اتیوپی | اخذ ویزای اتیوپی

آثار باستانی اتیوپی و بناهای تاریخی با معماری های خاص، مناظر و طبیعت زیبا با حیوانات خاص دیدن این کشور زیبا را برای گردشگران جذاب تر کرده است که گردشگران با اخذ ویزای اتیوپی می توانند از این زیبایی ها و مردمان مهربان و انسان دوست استفاده کنند.

نظرات کاربران