X

در سفر اتیوپی چی بخوریم؟ کجا بخوریم

  • ارسال شده در : 1398/09/14 , 23:59
  • 1036 بار مشاهده

اتیوپی کشوری است زیبا که در شمال قاره آفریقا قرار دارد و توسط دره بزرگ ریفت تقسیم شده است. مکانی باستانی با قدمت دیرینه و کشوری چند فرهنگی و چند قومی می باشد. مسلمانان در جامعه تجارت دارای اهمیت زیادی هستند. کلیه بازدیدکنندگان خارجی که به اتیوپی سفر می کنند برای ورود به کشور نیاز به اخذ ویزای اتیوپی دارد که می توانند از صالحان سیر جهت دریافت ویزای آنلاین اتیوپی اقدام کنند.

غذاهای اتیوپی دقیقا مانند فرهنگ آن متنوع است و غذاهای بی نظیری با توجه به نیازهای دوست داران گوشت و گیاهخواران در رستوران های عالی و فوق العاده ای سرو می کنند که با اخذ ویزای اتیوپی از طریق دریافت ویزای آنلاین اتیوپی می توان از امکانات عالی آن بهره برد.

ویزای اتیوپی | ویزای انلاین اتیوپی | اخذ ویزای اتیوپی

آدیس بابا پایتخت اتیوپی در حاشیه ارتفاعات دره بزرگ ریفت قرار دارد و قطب تجاری و فرهنگی کشور اتیوپی است. که شامل رستوران های زیبا با غذاهای لذیذی می باشد که توریست ها می توانند با اخذ ویزای اتیوپی با مراجعه به صالحان سیر ویزای اتیوپی را دریافت کنند. رستوران های مهم و پرطرفدار به قرار زیر است:

 

رستوران پپر و اسپایس

رستوران فلفل وادویه رستورانی زیبا در خیابان کبله آدیس بابا با غذاهای خوب و موسیقی خوب در مکانی آرام و امن است و از معدود رستورانهایی است در آدیس بابا که واقعا به مشتریان خود اهمیت می دهد.غذاهای خوش طعم و نوشیدنی های عالی سرو می شود و خدمات بی عیب و نقصی ارائه می شود. محیط خوب و دلپذیر بعد یک روز شلوغ است. جهت لذت بردن از رستوران پپر واسپایس در آدیس بابا بهتر است نمایی میز خود را انتخاب کنید.

رستوران بیت المندی

رستوران بیت المندی که در روبروی ساختمان یولی قرار دارد که شامل غذاهای مدیترانه و خاورمیانه و عربی می باشد شامل رژیم های غذایی برای گیاهخواران و وگان ها و دارای غذاهای حلال است. همچنین یکی از بهترین رستوران های یمنی در آدیس بابا که از جو خوب و دوستانه ای برخوردار است.

 

رستوران یودآبی سینیا

اگر دنبال رستورانی سنتی هستید رستوران یود آبی سینیا پیشنهاد می شود. به محض ورود، اتاق مملو از صندلی های چوبی کوچک و میزهایی است که با لبه های رنگی بافته شده است. منو انواع مختلفی از گوشتی وگیاهی سرو می شود. قبل از اینکه وارد شوید، یک گارسون یک پارچ و صابون برای شستن دست به همراه خود می آورد. اجرای زنده گروهی از نوازندگان و رقصندگان سنتی لذت دیگری به محیط می دهد. با اخذ ویزای اتیوپی می توانید از این رستوران زیبا و سنتی به راحتی بهره مند شوید.

یکی دیگر از شهرهای اتیوپی که رستوران های فوق العاده ای دارد و با ویزای اتیوپی می توان از آن لذت برد لالیبلا شهری در شمال اتیوپی است که چند رستوران مهم آن به قرار زیر است.

 

رستوران یونیک

رستوران یونیک رستورانی با غذاهای محلی و خوش طعم در محیطی بسیار معتبر است. یکی از بهترین رستوران های اتیوپی است که اینژرا نوعی نان اتیوپی شبیه کرپ است با بهترین نوع طبخ و سرو می شود. فضای عالی، غذای خوشمزه و قیمت مناسب از ویژگی های این رستوران است. و با این ویژگی ها ارزش گرفتن ویزای اتیوپی و سفر به این شهر و لذت بردن را دارد.

رستوران بن آببا

این رستوران یک رستوران بسیار جالب در یک مکان فوق العاده و منظره ای باورنکردنی دارد. ساختمان مدرن آن به نظر می رسد که پناهگاه هری پاتر با پلکان و سکوهای تصادفی در نقاط مختلف آن است. کرده و لذت ببرید. غذاهایی که در این رستوران سرو می شود شامل غذای محلی و غربی است. کارکنان همه جوانان محلی هستند و بسیار مراقب و کمک کننده هستند. توصیه میکنم بعد اخذ ویزای اتیوپی حتما از این رستوران در شهر لالیبلا بهره بگیرید.

ویزای اتیوپی

رستوران مائد لالیبلا

یک مکان بسیار دلپذیر، آشپزی بسیار خوب و هر آنچه در رستوران پذیرایی می شود لذتبخش است. مکانی است که هم گردشگران در آنجا زیاد دیده می شوند و هم مردمان محلی. خورشت بره آن فوق العاده است و بسیار توصیه می شود. قیمت های ثابت و ارزان آن قابل توجه است.

یکی دیگر از شهرهای توریستی و مهم گردشگری در اتیوپی شهر باحیردار است که دارای جاذبه های متنوعی در دریاچه تانا است و رودخانه آبی نیل در نزدیکی آن است. با ویزای اتیوپی می توان به راحتی به این شهر سفر کرد 

رستوران دیست لودگه

حیف این منظره زیبا و غذاهای خوش مزه است که بعد اخذ ویزای اتیوپی سری به این رستوران زده نشود. رستورانی که مشرف به دریاچه می باشد و موقعیت مکانی عالی و بدون پشه و حشرات موذی می باشد. سرویس عالی و محیط دوستانه و لبخند محبت آمیز کارکنان جالب توجه است و مکان را امن و آرام بخش کرده است.

ویزای اتیوپی | ویزای انلاین اتیوپی | اخذ ویزای اتیوپی

رستوران کافه ووده

این کافه مکان مناسبی برای گردشگرانی است که به دنبال شام، ناهار یا فقط قهوه ای هستند که توسط مشتریان محلی از زندگی محلی لذت می برند. غذاهای محلی عالی و فوق العاده با مردمان محلی از مزیت های این رستوران است. موقعیت مکانی عالی و صندلی های راحت سایه دار از ویژگی های دیگر این مکان است. که با گرفتن ویزای اتیوپی بهترین غذاهای محلی و محبت مردمان مهمان نواز و مهربان محلی سهم شما خواهد بود.

رستوران چزمرون

در این رستوران زیبا و جدید و با کارمندان خوش برخورد احساس در خانه بودن خواهید کرد. چز مرون شهرت کلامی زیادی دارد. منو به خوبی برنامه ریزی شده و خدمات کارمندان آن را تکمیل می کند. غذاهای متنوع عالی با طعم های خوشمزه، محیط ساده و شیک و قیمت ها مناسب است. روحیه استقبال به شخص کمک می کند احساس کند چیز خاصی به سر میز می آید. لبخندها، حرکات مهربان و توجه افراد باعث می شود که بارها به این رستوران رفت و با ویزای اتیوپی می توان به راحتی به این رستوران گذری انداخت. در کل اگر به بحردار بروید و از چر مرون دیدن نکنید، بحر دار را تجربه نکرده اید. شما نباید این رستوران را از دست دهید  زیرا می توانید روح و هوای شهر را در این فضای جدید و دوستانه پیدا کنید و قبل از شناختن آن احساس خانه خواهید کرد که با اخذ ویزای اتیوپی این فضا را مهمان روح خود کنید.

ویزای اتیوپی | ویزای انلاین اتیوپی | اخذ ویزای اتیوپی

رستوران فرهنگی چچو

این رستوران از بیرون مانند قلعه ای به نظر می رسد. مکانی عالی و محیط زیبا. این غذا مقوی و ارزان است. فراموش نکنید که ساعت 8 عصر برای شرکت در نمایشگاه فرهنگی و رقصیدن بروید . رستوران فرهنگی لذت بخش، اجرای زنده کوتاه که هر زمان تغییر می کند، در بعضی مواقع رقصندگان پایین می آیند و سعی می کنند مخاطب را با خود همراه کنند. منو محلی و غذاها همگی خوب هستند. و همچنین غذاهای مخصوص گیاه خواران و وگان ها در منو دیده میشود. با ویزای آنلاین اتیوپی که از صالحان سیر درخواست میتوان کرد می توان از این رستوران شاد و سنتی استفاده کرد. 

ویزای اتیوپی | ویزای انلاین اتیوپی | اخذ ویزای اتیوپی

رستوران های با کیفیت و زیادی در اتیوپی وجود دارد که در اینجا به مهمترین آنها اشاره شد که غذاهای لذیذی در آنها سرو می شود و خدمات عالی ارائه می گردد که با اخذ ویزای آنلاین اتیوپی می توانید به راحتی از این امکانات بهره بگیرید.

نظرات کاربران