X

آرامش در سواحل رویایی عمان

  • ارسال شده در : 1398/09/16 , 0:4
  • 1 بار مشاهده

آرامش در سواحل رویایی عمان

کشور عمان از کشورهای زیبای جزیره عربستان است. کشوری پادشاهی با جاذبه های گردشگری فراوان و عجیب غریب که همواره از جهات مختلف توجه توریست ها قرار می گیرد. ویزای عمان و اخذ ویزای عمان از پیش نیازهای سفر به به این کشور زیبای عربی می باشد. مناظر زیبای بیابانی، رشته کوه های باورنکردنی، قلعه های تاریخی و مهم تر از آن سواحل گرم و بکر عمان می تواند تجربه ای متفاوت را در ذهن هر بازدید کننده حک کند. اخذ ویزای عمان آسان بوده و تنها در چند مرحله از طریق اخذ ویزای آنلاین عمان قابل درخواست است.

ویزای عمان | ویزای آنلاین عمان | اخذ ویزای عمان | سواحل عمان

بهترین سواحل عمان برای بازدید

وجود ماسه های طلایی، آب های درخشان، آسمان آبی روشن، طبیعت بیابانی بکر و سواحل مشرف به دریای عمان، این کشور را به مکانی عالی برای استراحت و تعطیلات و ماه عسل تبدیل کرده است. تعدادی از مردم جهان که به سپری کردن تعطیلات در سواحل علاقه مند هستند عمان را مقصد توریستی خود قرار می دهند و به دنبال اخذ ویزای عمان در قالب ویزای آنلاین عمان هستند. در این راستا، در این بخش لیستی از بهترین سواحل کشور عمان را برای شما آماده کرده ایم که می توانند راهنمای سفر گردشگری شما به عمان باشند.

ویزای عمان | ویزای آنلاین عمان | اخذ ویزای عمان | سواحل عمان

  • سواحل شمالی

ساحل Al Qurom از سواحل شمالی کشور عمان می باشد که در پایتخت این کشور یعنی شهر مسقط قرار دارد و به عنوان یکی از زیباترین سواحل عمان شناخته شده است. اگر در مسقط هستید بازدید از این ساحل را فراموش نکنید زیرا علاوه بر لذت بردن از دریا و شن زارهای ساحلی می توانید به امکانات دیگری چون انواع هتل ها و کافه های بسیار زیبا، مراکز خرید، رستوران های محشر نیز دسترسی داشته باشید. اگر در شهر مسقط هستید و دوست دارید که سواحل بیشتری را ببینید می توانید به ساحل معروف دیگری که در نزدیکی پایتخت قرار دارد یعنی بندر Jissah بروید. این بندر 7 کیلومتر طول دارد و نکته مهمی که آن را از سایر سواحل متمایز می کند تپه ها و سواحل زیبایی آن است که در بستر دریا سر درآورده اند و نمایش متفاوتی از طبیعت را برای بازدید کنندگان و دارندگان ویزای عمان فراهم می آورد.

سواحل Musandam از دیگر ساحل های زیبای عمان می باشند. این ساحل در شمال کشور عمان و در مرز دریای عمان و خلیج فارس قرار دارد. این ساحل گرم و زیبا با شن های سفید و روشن پوشیده شده است که می تواند حس رویایی و سرزندگی را به شما منتقل کند. ساحل Al Bustan از سواحل لوکس و زیبای مسقط عمان محسوب می شود. در این ساحل یکی از مجلل ترین هتل های مسقط با نام هتل Al Bustan Palace قرار دارد به همین دلیل ساحل آل بوستان از معروفیت بیشتری نسبت به سایر سواحل برخوردار است. وجود یک ساحل در کنار دریای زیبای عمان با چشم اندازی از کوه های محشر در پس زمینه آن، ساحل را بسیار خارق العاده کرده است. اگر در مسقط هستید بازدید از این ساحل را حتما به شما پیشنهاد می کنیم.

ویزای عمان | ویزای آنلاین عمان | اخذ ویزای عمان | سواحل عمان

  • سواحل جنوبی

اگر از شمال عمان یک سفر طولانی به طرف جنوب این کشور داشته باشید به ساحل Al Mughsayl  می رسید که در جنوب عمان قرار دارد. این ساحل درازایی به طول 7 کیلومتر دارد که در کنار آب های محشر دریای عمان، مزارع سرسبز و فوق العاده ای از میوه های نارگیل و موز را خواهید دید که جلوه بسیار زیبایی را به این سواحل می بخشند.

ویزای عمان

  • سواحل شرقی

اگر به مناطق شرقی عمان بروید ممکن است با دهکده بسیار زیبای Tiwi روبه رو شوید. شهرت این دهکده به خاطر حرفه ماهیگیری آن هاست و دلیل نامگذاری آن نیز به خاطر قرار گیری ساحل در نزدیکی دهکده Tiwi می باشد. در یک جمله سعی کنید ساحلی را تجسم کنید که علاوه بر داشتن ماسه های سفید دارای مزارع سرسبز، آب های درخشان و کریستالی و کوه های استوار نیز باشد. اگر همه این ها را با هم در یک قاب بزارید یک بوم نقاشی محشر را خواهید داشت. این ساحل دارای امکاناتی چون پیاده روی در ساحل، کوه نوردی و همچنین مکانی برای استراحت و آفتاب گرفتن نیز می باشد.

ساحل راس الحدید از دیگر سواحل شرقی عمان است. نکته بارز و زیبای آن، وجود لاک پشت های فراوان است. به نوعی می توان گفت که این ساحل زیستگاه لاک پشت هایی است که در جای جای آن تخم گذاری و زندگی می کنند. اگر به این گونه جانوری علاقه مند هستید پس ساحل راس الحدید می تواند یک مقصد عالی برای شما باشد تا بتوانید از نزدیک بازی و شنای بچه لاک پشت های ناز و خوشکل را تماشا کنید.

ویزای عمان

ویزای عمان

تا اینجا در مورد سواحل عمان با شما صحبت کردیم و گفتیم اخذ ویزای عمان از پیش نیاز های سفر به این کشور است زیرا ایران در لیست کشورهای مشمول ویزای عمان قرار دارد و همین دلیل می تواند شما را مجبور به اخذ ویزای عمان کند. برای دریافت ویزای عمان شما یک راحل آسان دارید آن هم دریافت ویزای عمان از طریق صالحان سیر است. برای این کار باید به بخش ویزای آنلاین عمان صالحان سیر مراجعه کنید تا پس از تکمیل فرم ویزای آنلاین عمان بتوانید درخواست ویزا را به صورت الکترونیکی ارسال و پس چند روز ویزای عمان خود را دریافت کنید.

 

آنچه گفته شد!

عمان یکی از کشورهای اتحادیه عرب است. کشوری پیشرفته با توان جذب توریست بسیار بالا که دلیل آن را می توان در سرمایه گذاری بسیار خوب این کشور در صنعت توریسم جستجو کرد. سفر به این کشور برای شهروندان ایرانی با وجود اخذ ویزای عمان امکان پذیر است. داشتن ویزای عمان به شما این امکان را می دهد تا بتوانید انواع جاذبه های دیدنی و محشر این کشور از جمله سواحل زیبای آن را از نزدیک ببینید. در این مقاله به چند نمونه از بهترین سواحل عمان اشاره کردیم که می توانند در برنامه ریزی سفر شما به عمان کمک کننده باشند. در آخر لازم است که ذکر کنیم دریافت ویزای عمان از نوع توریستی در قالب الکترونیکی صادر شده و هم اکنون در بخش اخذ ویزای آنلاین عمان قابل انجام است.

نظرات کاربران