X

خدمات لوکس در فرودگاه کنیا

  • ارسال شده در : 1498/09/28 , 23:59
  • 1881 بار مشاهده

خدمات تشریفات فرودگاه کنیا

کشور کنیا از کشورهای فوق العاده زیبا و توریستی قاره آفریقا است. این کشور همواره میزبان شمار زیادی از توریست های جهان می باشد و همه نوع سفرهایی اعم از سفرهای ارزان قیمت و همچنین سفرهای لاکچری و لوکس را در خود پذیرا است. مثل همیشه و قبل از هرچیز اخذ ویزای کنیا پیشتاز اقدامات قبل از سفر به کنیا می باشد که خوشبختانه این نوع ویزا از طریق ویزای آنلاین کنیا در صالحان سیر قابل درخواست و دریافت است. چنان چه شما به دنبال تجربه یک سفر لوکس در کنیا را دارید پس توصیه می شود که به دنبال رزرو جایگاه تشریفات فرودگاه کنیا باشید. این جایگاه در حالت کلی همانند جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام بوده اما تفاوت های جزیی بین آن دو وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

ویزای کنیا | جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی | ویزای انلاین کنیا | اخذ ویزای کنیا

جایگاه تشریفات فرودگاه های کنیا

اگر به بخش CIP فرودگاهی سایت ما مراجعه کنید متوجه خواهید شد که جایگاه های تشریفات فرودگاه مهرآباد یا هر جایگاه دیگر مکان های خاص درون فرودگاهی یا در نزدیکی آن هستند که برای ارائه خدمات ویژه به افراد مخصوص CIP یا حتی گاهی VIP تعبیه شده اند. چنان چه در صورت اخذ ویزای آنلاین کنیا و سفر به کنیا خواهان خدمات لوکس فرودگاهی این کشور هستید می توانید به یکی از سالن های ذکر شده زیر مراجعه کنید و خدمات ویژه را از آن ها بخواهید.

برای اطلاعات بیشتر: ویزای تانزانیا

چنان چه شما در جز افراد VIP یا پروازهای First Class هستید یا که یک شخص مهم تجاری هستید در بدو ورود به کنیا می توانید به سالن Kenya Airways Pride و سالن Kenya Airways Simba در ترمینال 1A فرودگاه نایروبی، سالن Kenya Airways Simba  در ترمینال 1C نایروبی و سالن Kenya Airways Msafiri در ترمینال 1D نایروبی مراجعه کنید. اما اگر در این دوسته قرار ندارید و همچنان نیازمند یک سالن ویژه هستید بهتر است که به دنبال رزرو سالن Aspire ، سالن  Turkish Airlines Star Alliance،   Mount Kenya و Mara باشید.

مطالب مرتبط: فرودگاه ها در تور تانزانیا

به عنوان نمونه، سالن Kenya Airways Pride یکی از جایگاه تشریفات فرودگاهی در نایروبی کنیا است. این جایگاه با طراحی داخلی فوق العاده زیبای آفریقایی با دکوراسیون و مبلمان ایتالیایی دارای امکانات مختلفی چون وای فای رایگان، سوئیت های خواب با عایق صدا، سالن نهارخوری با انواع خوراکی های خوشمزه و نوشیدنی های گوارا، حمام، تلویزیون، روزنامه و مجله، پرینتر و دستگاه کپی و سالن مخصوص سیگار می باشد. این سالن، هر روز هفته از ساعت 5 صبح تا 12 ظهر آماده سرویس رسانی است.

ویزای کنیا | جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی | ویزای انلاین کنیا | اخذ ویزای کنیا

جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد نمونه مشابه جایگاه های فرودگاهی کنیا می باشد که در تهران و در طبقه اول فرودگاه مهرآباد قرار دارد. این جایگاه در واقع یک جایگاه تشریفات ویژه ای است که هدف آن خدمت رسانی ویژه به افراد CIP پروازها است. اگر شما جز این افراد هستید و مایلید که از خدمات جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد بهره مند شوید، اما توجه داشته باشید که قبل از پرواز خدمات و جایگاه را رزرو کنید. در صورت رزرو خدمات جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد می توانید از خدمات ترانزیت، گیت خصوصی، امکان استفاده از سالن تشریفات، صرف یک میان وعده سبک و لذیذ و در آخر همراهی شما در مراحل پرواز توسط کارشناس جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد بهره مند شوید. اطلاعات بیشتر را در سایت صالحان سیر در بخش جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد ببینید.

بدست آوردن اطلاعات در رابطه با ویزای قرقیزستان 

ویزای کنیا | جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی | ویزای انلاین کنیا | اخذ ویزای کنیا

سفر لوکس به کنیا

کشور کنیا یک کشور توریستی است و ویزای آنلاین کنیا از رایج ترین ویزاهای الکترونیکی قاره آفریقا می باشد. دلیل شهرت این کشور وجود انواع زیرساخت های گردشگری برای تمام سطوح مردم است. بخش های لوکس همچون سالن های تشریفات فرودگاه های کنیا نمونه بارزی از این زیرساخت ها هستند. در فرودگاه کنیا در صورت اخذ ویزای آنلاین کنیا و ورود به آن شما متوجه دو سالن ویژه خواهید بود. یک سالن که مختص افراد ویژه اقتصادی و سالن دیگر مختص همه عموم می باشد. استفاده از این جایگاه ها رایگان نیست و بعضی وقتا نیاز است که از قبل نیز رزرو شوند.برای مشاهده اطلاعات بیشتر در رابطه با سفر ارزان اما لوکس به کشور قرقیزستان کلیک کنید.

ویزای کنیا | جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی | ویزای انلاین کنیا | اخذ ویزای کنیا

سخن آخر!

ایا به آداب و رسوم عجیب مردم کنیا آشنایی دارید قبل از سفر؟ 

در صورتی که بخواهید سفر لوکسی را از ایران به کنیا تجربه کنید ابتدا باید به دنبال اخذ ویزای آنلاین کنیا باشید. در این راستا و برای دریافت ویزای آنلاین کنیا می توانید به سایت صالحان سیر مراجعه کنید و از طریق پورتال آن ها برای ویزا اقدام کنید. جایگاه تشریفات فرودگاه امام، جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد و جایگاه های تشریفات فرودگاه بین المللی نایروبی گزینه های پیش روی فرودگاهی برای سفر لوکس شما خواهند. در صورت تمایل به داشتن خدمات فرودگاهی کنیا می توانید به صورت اینترنتی یا حضوری جایگاه های تشریفات کنیا را رزرو کنید.

 

نظرات کاربران