X

تشریفات ویژه در ایران برای سرمایه گذاران خارجی

  • ارسال شده در : 1498/10/02 , 23:55
  • 825 بار مشاهده

تشریفات ویژه در ایران برای سرمایه گذاران خارجی

تشریفات و خدمات ویژه به مجموعه سرویس های خاص گفته می شود که برای افراد خاص اختصاص داده می شود. حال یک سوال اینجا مطرح می شود که منظور از تشریفات ویژه برای سرمایه گذاران خارجی چیست؟ جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی و جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد دو نمونه بارز از تشریفات فرودگاهی هستند که هدف آن ها سرویس رسانی ویژه برای افراد مهم تجاری است. چه آن دسته افرادی که ساکن ایران هستند و چه آن هایی که دارای ویزای ایران می باشند. افراد مهم تجاری معمولا به سرمایه گذاران داخلی و خارجی گفته می شوند که برای سفرهای تجاری خود به دلیل محدودیت های زمانی که دارند نیازمند یک برنامه ریزی درست و حسابی هستند، این در حالی است که از ریخت و پاش های الکی و صرف هزینه های اضافی غیر ضروری استقبال نمی کنند. جایگاه های تشریفات از این نیازها به خوبی آگاه بوده و با ایجاد پورتال های آنلاین رزرو جایگاه تشریفات هر دو فرودگاه در سایت صالحان سیر تقاضا برای این تشریفات ویژه را آسان تر کرده اند.

ویزای ایران | جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

وضعیت سرمایه گذاری در ایران

وجود سرمایه گذران خارجی در هر کشور موجب رونق اقتصاد آن کشور، افزایش اشتغال و بهبود تولیدات و روابط اجتماعی کشور مذکور با جهان خارج می شود. از نظر علم اقتصاد، منظور از سرمایه گذاری خارجی جذب منابع، پول و سرمایه کشورهای مختلف جهان به داخل کشور خود است. هر کشور که بتواند منابع بیشتری را به سمت خود جذب کند به همان میزان می تواند اقتصاد و تجارت بهتری نیز داشته باشد. این گفته گویای این است که کمبود منابع در ایران نشان دهنده عدم سرمایه گذاری کشورهای خارجی در ایران از یک طرف و از طرف دیگر سرمایه گذاری مردم ایران در کشورهای دیگر است. وجود زیرساخت های مفید همچون جایگاه های تشریفات فرودگاه امام و مهرآباد جهت جذب سرمایه گذاران به داخل کشور و همچنین راضی نگه داشتن آن ها می تواند نقش کم اما مهمی را ایفا کنند که به سهم خودشان می توانند باعث افزایش سفرها به ایران، افزایش اخذ ویزای ایران، ورود پول و سرمایه به داخل کشور و در نهایت تزریق آن در اقتصاد کشور شود.

برای مطالعه: cip فرودگاه کیش

ویزای ایران | جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

خدمات جایگاه تشریفات فرودگاه امام

جایگاه های تشریفات فرودگاه امام در وهله اول یک سالن لوکس فرودگاهی است که جهت استراحت و خدمت رسانی ویژه به افراد مهم تجاری و سرمایه گذاران ایرانی و خارجی تاسیس شده است. این جایگاه ها برای استفاده عموم مردم اختصاص داده شده و فقط افراد خاص تجاری نمی توانند از خدمات آن بهره مند شوند. خدمات جایگاه های تشریفات فرودگاه امام شامل یک سالن ویژه و زیبا برای استراحت و صرف یک وعده غذایی اصلی یا میان وعده، در خواست یک ماشین جهت انتقال از فرودگاه به جایگاه یا بالعکس، رزرو تشریفات ویژه مخصوص حیوانات، دریافت ویزای ایران از نوع ویزای فرودگاهی در فرودگاه امام، پارکینگ اختصاصی جایگاه، ویلچر، گیت ویژه پرواز، سالن کنفرانس، اتاق جلسات VIP و سوئیت های لوکس و مناسب جهت استراحت تا زمان پرواز می باشد. انجام این خدمات توسط کارشناسان خبره، آگاه و مهربان انجام می شود. لازم به ذکر است که قبل از استفاده از جایگاه های تشریفات فرودگاه امام لازم است که خدمات آن از قبل رزرو شوند تا کارشناسان جایگاه کارها و سرویس های خود را برای شما آماده کنند.

پیشنهاد ما: سفر لوکس به ایران

ویزای ایران | جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

جایگاه های  تشریفات فرودگاه مهر آباد یکی دیگر از جایگاه های تشریفات شهر تهران می باشد که در فرودگاه مهرآباد قرار دارد. این جایگاه در حالت کلی خدمات و اهداف مشابهی با جایگاه تشریفات امام دارد به گونه ای که خدمات جایگاه های تشریفات فرودگاه مهرآباد را می توان در مواردی چون لانژ اختصاصی، گیت اختصاصی، سوئیت های خواب، مستقبل، ویلچر، حیوان خانگی و غیره دید. جایگاه های تشریفات فرودگاه مهرآباد در طبقه اول فرودگاه مهرآباد قرار دارد و به راحتی از هر طرف در دسترس می باشد. استفاده از این جایگاه نیازمند رزرو جایگاه از قبل است. برای این کار به بخش جایگاه های تشریفات فرودگاه مهرآباد در پورتال ما مراجعه کنید. از طریق این پورتال قادر خواهید بود که در عرض چند دقیقه و به آسانی جایگاه و نوع خدمات مد نظر خود را رزرو کنید. لازم به ذکر است که در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در این رابطه به در سایت، جایگاه های تشریفات فرودگاه مهرآباد بخش CIP فرودگاهی ما مراجعه کنید.

ویزای ایران | جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

جایگاه های تشریفات مکان مناسبی برای ملاقات های تجاری

زمان در تجارت و معاملات حرف اول را میزند. چند دقیقه تاخیر در معاملات موجب فسخ قرار دادها می شود به همین دلیل سرمایه گذاران دارای ویزای ایران و سرمایه گذاران داخلی به این حقیقت آگاه بوده و در تلاش هستند تا کارهای خود را درست در زمان مشخص شده و در یک مکان لوکس و آرام انجام دهند. جایگاه های تشریفات فرودگاه امام و جایگاه های تشریفات فرودگاه مهرآباد برای مشتریان تجاری خود چنین فضای مناسب را آماده کرده اند.

هر دو جایگاه فرودگاه امام فرودگاه مهرآباد دارای سالن های کنفرانس ویژه ای هستند که هریک می توانند بهترین مکان برای نشست ها و کنفرانس های تجاری مهم باشند. این سالن ها با ظرفیت کافی همراه با سیستم های صوتی و تصویری مناسب و همچنین یک محیط شیک می توانند امتیاز جلسات شما را بیشتر کنند و مانند هر سالن دیگر، اجتماعات شما را منسجم تر کنند. با توصیفات داده شده می توان این نکته را برداشت کرد که اگر برای سفرهای خود از فرودگاه های مهرآباد و امام استفاده می کنید می توانید مکان جلسات و کنفرانس های خود را در همان فرودگاه در سالن جلسات و کنفرانس جایگاه فرودگاه امام خمینی و جایگاه تشریفات مهرآباد برگزار کنید.

ویزای ایران | جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

مزیت برگزاری جلسات در جایگاه های تشریفات فرودگاه امام خمینی

همانطور که می دانید جایگاه های تشریفات در خود فرودگاه یا در ساختمان نزدیکی آن قرار دارند به نوعی می توان گفت که بخشی از فرودگاه ها هستند. اگر یک سرمایه گذار خارجی پس از دریافت ویزای ایران فقط برای بستن یک قرار داد به ایران بیاید و باید در اولین فرصت و با پرواز بعدی ایران را ترک کند اینجاست که جایگاه فرودگاه امام خمینی نقش مهم و برجسته خود را اجرا خواهد کرد.

اگر فرد تجاری یا توریستی بخواهد ویزای ایران از نوع آنلاین دریافت کند کارشناسان جایگاه این کار را برای او انجام می دهند. چنان چه به یک مکان مناسب برای برپایی جلسه یا کنفرانس نیاز داشته باشد می تواند از سالن های کنفرانس و اتاق جلسات آن استفاده کند. پس از اتمام کارهای تجاری خود، زمان آزاد زیادی داشته باشد! می تواند به فروشگاه های مختلف جایگاه که دارای انواع اجناس مدرن و سنتی هستند سر بزند و حتی چند کالا و خوراکی را نیز به عنوان سوغات خریداری کند. در آخر چنان چه مایل باشد که در یک اتاق ویژه اقامت داشته باشد می تواند از هتل های نزدیک تشریفات فرودگاه امام خمینی استفاده کند. در تشریفات فرودگاه مهرآباد نیز شرایط به همین صورت است. پس هر مسافر با وجود جایگاه ها، بدون اینکه نیاز باشد فرودگاه را ترک کند می تواند از بیشتر خدمات ویژه بهره مند شود.

ویزای ایران | جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

ویزای ایران

سفر به ایران برای بیشتر شهروندان جهان با ویزای ایران امکان پذیر است. اگر مسافر برای سفرهای توریستی خود قصد سفر به ایران را داشته باشد می تواند ویزای توریستی خود را  از طریق ویزای آنلاین ایران دریافت کند. دیگر نوع ویزای ایران از روش های قدیمی اخذ ویزای ایران به صورت الکترونیکی بسیار آسان است. به این صورت که فرد متقاضی ویزا باید به بخش ویزا های آنلاین ما مراجعه کند. از آنجا، گزینه ویزای ایران را انتخاب و وارد بخش ویزا شود. توضیحات کلی و لازم مربوط به ویزای ایران را مطالعه و در پایین همان صفحه بر روی گزینه اخذ ویزای توریستی ایران کلیک کند تا به پورتال اخذ ویزا هدایت شود. در این پورتال می تواند فرم درخواست را تکمیل، مدارک را آپلود و درخواست ویزای خود را ارسال و در نهایت منتظر بررسی درخواست ویزای خود باشد. کل این پروسه فقط چند دقیقه زمان نیاز دارد.

ویزای ایران | جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد

آنچه گفته شد!

وجود سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای هر کشور مفید هستند. واضح است که هر چه فعالیت این افراد بیشتر بشود، اقتصاد آن کشور تقویت شده و نتایج بیشتری دریافت خواهد شد. احترام به این افراد و هموار کردن مسیر آن ها از وظایف اقشار و ارگان های جامعه می باشد. جامعه فرودگاهی کلان شهر تهران، در سهم خود این نیاز را درک کرده و اقدام به ایجاد جایگاه فرودگاه امام و جایگاه های تشریفات فرودگاه مهرآباد کرده است. این جایگاه ها با ایجاد خدمات ویژه برای این افراد تجاری باعث افزایش رفت و آمد ها از طریق این دو فرودگاه و همچنین افزایش اخذ ویزای ایران شده اند. صالحان سیر به عنوان یک آژانس مسافرتی معتبر در کشور، اقدام به ایجاد پورتال اخذ ویزای ایران و پورتال رزرو جایگاه ها کرده است تا افراد خواهان سفر به ایران و متقاضیان دریافت خدمات جایگاه ها بتوانند از قبل ویزای خود را دریافت و همچنین خدمات ویژه فرودگاهی را به صورت الکترونیکی درخواست کنند.

نظرات کاربران