X

تجربه زندگی عشایری با ویزای کشور قرقیزستان

  • ارسال شده در : 1498/11/26 , 23:55
  • 1366 بار مشاهده

یکی از مقاصد گردشگری ارزان قیمت، مناسب و جذاب برای سفر را می توان قرقیزستان عنوان کرد. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه دریافت ویزای قرقیزستان برای بازدید از این منطقه آشنا کنیم و در صورتی که قصد دارید یک مقصد گردشگری بسیار جذاب را انتخاب کنید، دریافت ویزای قرقیزستان می تواند گزینه ای مناسب برای شما به شمار رود. در ادامه این مقاله شما را با زندگی در کشوری که اسب ها و هلیکوپتر ها در آن حکم رانی می کنند آشنا خواهیم ساخت و اطلاعاتی را در این خصوص با شما به اشتراک می گذاریم که می تواند برای شما مناسب و مفید به شمار رود. در ادامه بیشتر در زمینه ویزای قرقیزستان و ویژگی های سفر به این کشور توضیحاتی را ارائه می دهیم که می تواند برای شما مناسب به شمار رود. این پست به صورت یک سفرنامه و ترجمه شده به شما ارائه می شود.

حتما ببینید: از شهر بیشکک دیدن کنید

 

ویزای قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان | ویزای آنلاین قرقیزستان
ویزای قرقیزستان

نیمه های شب بود که صدای یک گرگ فضای داخل کمپ اردوگاهی را پر کرد. صدا دور بود و مشخص بود که از داخل دره ای که در کنار آن اتراق کرده ایم این صدا به گوش می رسد. پس از بیست دقیقه، این صدا بسیار نزدیک تر شد و زوزه های بیشتری به گوش می رسید. من در چادر کمپ کرده، زیر پتو خودم را قایم کرده بودم و ترس داشتم از زوزه گرگ ها، در صورتی که قصد دارید ویزای قرقیزستان را دریافت کنید، در سحرگاه حتی روزهای ژوئیه نیز هوا بسیار سرد است و یک لایه رطوبت یخ زده روی زمین وجود دارد. من پیش از اینکه برای صبحانه خوردن کمپ را ترک کنم، ترجیح دادم که با یک اسب کرایه ای در محوطه اطراف کمپ گردش کنم. پس از آن برای خوردن صبحانه به کمپ باز گشتم. شش اردوگاه دیگر در نزدیکی اردوگاه دیگر نیز وجود داشت که در آن نیز گردشگران استراحت می کردند.

مطالب مرتبط : ویزای کنیا

تجربه زندگی عشایری با دریافت ویزای قرقیزستان : اسب ها، پادشاه کشور!

زمانی که شما ویزای قرقیزستان را دریافت می کنید و پای در این کشور می گذارید، متوجه خواهید شد که مردم بسیار زیادی در این کشور به صورت عشایری زندگی می کنند. البته تعداد افراد کاملا عشایر در این کشور بسیار کم است و بیشتر مردم تنها در فصول خاصی از سال، با دام های خود به مناطق مرتفع می روند تا بتوانند چرای دام های خود را تامین نمایند. در صورتی که نسبت به دریافت ویزای قرقیزستان اقدام کرده اید، این مناطق می توانند برای شما بسیار جذاب باشند.

 

ویزای قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان | ویزای آنلاین قرقیزستان
بازدید از قرقیزستان

در روز گذشته که از بیشکک به سمت سونگ کول قدم می زدیم، متوجه شدم که بسیاری از آرامگاه های کشور قرقیزستان در کنار جاده ها بنا شده است که این نشان می دهد عشایر در این کشور حتی پس از مرگ می خواهند در جاده باشند. در میانه راه متوجه شدیم که قرقیزستان می تواند یکی از مراکزی باشد که عقاب های بسیار زیادی در آن زندگی می کنند و در صورتی که قصد دارید با حیات وحش بسیار جذاب این کشور آشنا شوید، ویزای قرقیزستان را دریافت کرده و سفری به این کشور داشته باشید آیا از پنج دلیل سفر به قرقیزستان آگاهید؟ کلیک کنید. همچنین برخی از خودروهای آفرود مرسدس بنز که برای مردم محلی یا گردشگران کشور قرقیزستان بود را در این میان تماشا کردیم. یکی از راهنماهای کمپ گردشگری که ما را به این قسمت برده بود، برخی از بازی های سنتی که قرقیزی ها با اسب ها انجام می دهند را برای ما تشریح کرد و اطلاعاتی را در این زمینه با ما در میان گذاشت که قطعا می تواند برای تمامی ما جذاب و جالب باشد. اما به طور کلی می توان گفت که زیبایی های قرقیزستان می تواند شما را مجاب کند تا ویزای قرقیزستان را دریافت کرده و سفری به این کشور داشته باشید.

برای مطالعه: ویزای تانزانیا

 

ویزای قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان | ویزای آنلاین قرقیزستان
بازدید از قرقیزستان

تاریخ را در کشور قرقیزستان لمس کنید

در میانه راهی که با کمپ می رفتیم، توانستیم بسیاری از مراکز تاریخی و گردشگری که متعلق به تاریخ این کشور است را مشاهده کنیم که جذابیت بسیار زیادی دارد و شما می توانید از این مرکز بازدید کنید. مراکز گردشگری تاریخی در این کشور می تواند برای شما بسیار جذاب باشد. برای مثال می توان گفت که ویزای قرقیزستان را برای بازدید از مراکز گردشگری که از دوران چنگیزخان مغول باز مانده است و یا بازدید از مراکز گردشگری که از زمان راه ابریشم به یادگار مانده است می تواند بسیار جذاب برای شما باشد. در صورتی که قصد دارید از کشور قرقیزستان بازدید کنید، می توانید ویزای قرقیزستان را به سادگی دریافت کرده و برای سفر به این کشور آماده شوید. در طول راه سفر به کشور قرقیزستان می توانید در کنار جاذبه های گردشگری در این کشور توقف داشته و از این مراکز بازدید کنید. همچنین دریافت ویزای قرقیزستان برای کسانی که علاقمند به تاریخ کشور شوروی هستند و می خواهند با این کشور بیشتر آشنا شوند می تواند گزینه ای کاملا مناسب به شمار رود که در دسترس شما بوده و به این منظور می توانید از شهر بیشکک بازدید کنید.

 

ویزای قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان | ویزای آنلاین قرقیزستان
بازدید از قرقیزستان

کلام آخر

ویزای قرقیزستان برای تمامی کسانی که علاقمند به بازدید از این کشور هستند می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود که در دسترس شماست و شما می توانید در بازدید از این کشور به نهایت زیبایی طبیعی کوهستانی دسترسی داشته باشید. در صورتی که علاقمند هستید که در زمینه کشور قرقیزستان اطلاعات بیشتری داشته باشید، این مقاله می تواند برای شما گزینه ای مناسب به شمار رود که در دسترس شما بوده و در کوتاه ترین زمان می توانید به آن دسترسی داشته باشید. این کشور تاریخ بسیار غنی دارد و بسیاری از علاقمندان به این کشور می توانند در کوتاه مدت به ویزای قرقیزستان دسترسی داشته باشند. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید، می توانید به صورت اینترنتی نسبت به خرید تور این کشور اقدام کرده و در مدت زمان کوتاهی برای بازدید از این کشور راهی قرقیزستان شوید. معمولا تور کشور قرقیزستان با هزینه ای بسیار مناسب در دسترس شماست و می توانید نسبت به خرید تور این کشور پس از دریافت ویزای قرقیزستان اقدام نمایید. قرقیزستان یکی از کشورهای بسیار زیبا در آسیای میانه به شمار می رود.

 

نظرات کاربران