X

هزینه های سفر به کنیا به چه صورت است؟

  • ارسال شده در : 1400/05/25 , 9:34
  • 956 بار مشاهده

هزینه های سفر به کنیا


اگه میخواین تجربه یه سفر فراموش نشدنی رو داشته باشین، سفر به کنیا بهترین گزینه هستش. قطعا برای سفر باید یه سری مسائل در نظر گرفته بشن تا این سفر، خاطره انگیز و لذت بخش باشه. هزینه سفر به کنیا یکی از اون مواردیه که باید قبل از سفر حتما با جزئیات کامل اونو در نظر بگیرین و بعد از اون سفر کنین. قطعا سفر کردن به یه کشوری که شما با قوانین و فرهنگ مردمش آشنا نیستین، یکم جای فکر داره. ما میخوایم تا اطلاعات مهمی که توی سفر به اون نیاز دارین رو در اختیارتون قرار بدیم.


یکی از مهمترین اطلاعاتی که شما به اون نیاز دارین، اطلاع در مورد هزینه سفر به کنیا هستش. این هزینه ها شامل بلیط هواپیما، هزینه اقامت، هزینه غذا و خوراکی ها، هزینه تاکسی، هزینه بلیط های تفریحی و... میشه. اگه شما به طور حدودی بتونید این هزینه ها رو تخمین بزنید، قطعا میتونین کاملا حساب شده سفر کنین و از نظر مالی به مشکل برنخورید. واحد پولی کشور کنیا، شیلینگ هستش. شما میتونین به راحتی با دلار آمریکا و یا یورو به این کشور سفر کنین و در تمام بانک های شهرهای کنیا پول هاتون رو به راحتی چنج کنین. خیالتون از این بابت راحت باشه چون با محدودیتی رو به رو نیستین. 


خب، چند خط بالاتر گفتیم که شما باید بخشی از هزینه سفر به کنیا رو به هزینه رفت و برگشت اختصاص بدین. برای همین باید ببینین که می خواین با چه هواپیمایی سفر کنین. حدودا هزینه رفت و برگشت به کنیا با هواپیمای کلاس اکونومی 2700000 تومان و برای کلاس بیزینس حدودا 15597000 تومان هستش.  شما می تونین با توجه به بودجه و توان مالی که دارین، بلیط یکی از این هواپیماها رو برای خودتون رزرو کنین. حالا نوبت میرسه به هزینه های بعدی که در ادامه به بررسی اونها می پردازیم.

برای مطالعه: بهترین رستوران های کنیا در سال 2019


هزینه اقامت در کنیا


حتما می دونین که بخش اصلی هزینه سفر به کنیا به هزینه های اقامت مربوط میشه. وقتی که شما میخواین تو شهر نایروبی اقامت بگیرین، می تونین با توجه به بودجه ای که دارین، اقامتگاه ها و یا هتل های مختلفی رو برای خودتون رزرو کنین. خیلی از توریستایی که برای سفر تفریحی به کشورهای مختلف میرن، این اعتقاد رو دارن که نباید برای اقامت هزینه بالایی صرف کرد، چون بهتره تا بیشتر وقت رو به تفریح و بازدید از مناطق گردشگری اختصاص داد. اما در مقابل خیلی های دیگه هم معتقدن تا باید جایی که اقامت میگیرن امکانات و امنیت بالایی داشته باشه. خب طبیعتا هزینه اقامت در یک هتل معمولی با یک هتل پنج ستاره خیلی متفاوته.

این دیگه به خودتون بستگی داره که بخواین کجا اقامت بگیرین. باید اینو در نظر بگیرید که اقامت شما فقط به هزینه رزرو هتل ختم نمیشه، بلکه شما باید هزینه غذا، رفت و آمد، خرید، بازدید از مناطق گردشگری و... رو هم در نظر بگیرین.

ویزای کنیا


اگه میخواین هزینه زیادی رو صرف اقامت نکنین، می تونین به جای رزرو هتل، هاستل رزرو کنین. هاستل یه اقامتگاهیه که شما اون رو با چند مسافر دیگه اجاره می کنین و سهم شما از این اتاق، فقط یک تخت خوابه که می تونین برای استراحت داشته باشین.

البته باید بگیم اگه بخواین در هاستل ها هم اتاق های جداگانه با امنیت بیشتر وجود داره. در هر دو صورت هزینه اقامت در هاستل خیلی ارزانه و بیشتر به درد کسانی می خوره که صبح می خوان تمام وسایلشونو توی یه کوله خلاصه کنن و بزنن به دل طبیعت بکر آفریقا. در هر حال شرایط هر کس برای سفر به کنیا فرق داره و افراد، با هدفای مختلفی به این کشور سفر می کنن. اقامت در هاستل برای یک شب هزینه ای برابر با 55000 تومان داره که البته اگه درخواست بدین یه اتاق مجزا در اختیار شما قرار بدن، این هزینه یکم بیشتر میشه.
موضوعی که لازمه بدونین اینه که در نایروبی شما می تونین با هر میزان بودجه ای هتل رزرو کنین. چون در این  شهر هم هتل 2 ستاره هست و هم هتل پنج ستاره. اگه قصد دارین برای اقامت هتل رزرو کنین، با ما همراه باشین و به ادامه مطلب توجه کنین.
 
هزینه هتل در کنیا


یه بخش دیگه از هزینه سفر به کنیا، به هزینه های هتل مربوط میشه. همونطور که گفتیم اگه شما بخواین در هتل 2 ستاره اقامت بگیرین یا در هتل 5 ستاره، محدودیتی ندارین چون نایروبی هتل های مختلفی با کلاس های مختلف داره. به طور تقریب لیست اقامت هتل های مختلف تو این شهر، طبق لیستیه که در ادامه در اختیارتون قرار میدیم.
•    اقامت در هتل 2 ستاره برای یک شب: شروع قیمت از 150000 تومان
•    اقامت در هتل 3 ستاره برای یک شب: شروع قیمت از 190000 تومان
•    اقامت در هتل 4 ستاره برای یک شب: شروع قیمت از 280000 تومان
•    اقامت در هتل 5 ستاره برای یک شب: شروع قیمت از 500000 تومان


هزینه رستوران در کنیا


یه بخش دیگه از سفر هزینه سفر به کنیا، به خوراکی ها و هزینه رستوران بر می گرده. حتما شما دوست دارین تا به رستوران های مختلف برین و طعم غذاهای این کشور رو امتحان کنین. ما به شما پیشنهاد میدیم که بیشتر هزینه سفر به کنیا رو به بخش خوراکی ها اختصاص بدین. خیلی خوبه که شما هر روز تغذیه تون متفاوت باشه و طعم ها و مواد خوراکی مختلف رو امتحان کنین. نایروبی کلی رستوران های خیابانی داره که قطعا شما با دیدن اونها، بخشی از هزینه سفر به کنیا رو به صرف غذا تو این رستوران ها اختصاص می دین. همچنین رستوران های لاکچری زیادی هم توی این شهر وجود داره. این دیگه انتخاب شماست که کجا ناها رو شامتون رو میل کنین. متوسط قیمت برای صرف غذا در رستوران های خیابانی معمولی، بین 200 تا 500 شیلینگ برای یک نفر هستش که به واحد پولی ما میشه بین 7 تا 20 هزار تومان. حالا همین قیمت برای صرف ناهار و شام در رستوران های لاکچری نایروبی، بین 500 تا 1000 شیلینگ هستش.


خلاصه مقاله


هزینه سفر به کنیا شامل هزینه اقامت، هزینه رفت و برگشت، هزینه هتل و رستوران میشه که شما باید با در نظر گرفتن این هزینه ها مقدمات سفرتون رو بچینین. از پایین ترین امکانات با قیمتای مناسب، تا بالاترین امکانات و قیمت های بالا، شما میتونین تو کنیا خدمات دریافت کنین. این موضوع به این بستگی داره که شما بیشتر بخواین هزینه هاتون رو صرف چه چیزهایی کنین.
 

نظرات کاربران