X

کنیا، زادگاه قهوه اصیل

  • ارسال شده در : 1498/09/29 , 23:55
  • 946 بار مشاهده

قهوه کنیا

قهوه یکی از نوشیدنی های داغ و خوشمزه ای است که همواره هواداران سفت و سخت خود را در سرتاسر جهان دارد. قهوه کنیا یکی از قهوه های مشهور جهان بوده و همواره به خاطر طعم و بوی عالی ای که دارد شهره خاص و عام است. سفر به کنیا با داشتن ویزای کنیا، یکی از اصلی ترین روش های خرید قهوه اصل کنیایی است. اغلب قهوه کنیا در ایتالیا بسته بندی می شود. ما در این مقاله به شما می گوییم که قهوه اصل کنیایی چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه می توانید قهوه اصل کنیایی را خریداری کنید؟ روش های اخذ ویزای کنیا به چه صورتی هستند؟ و آسان ترین روش دریافت ویزای کشور کنیا در صالحان سیر کدام است؟ برای پاسخ به این سوالات با ما بمانید!

ویزای کنیا | ویزای انلاین کنیا | اخذ ویزای کنیا

اطلاعات بیشتر: ویزای قرقیزستان

 

ویژگی قهوه کنیا

قهوه کنیا در کنار صنعت توریسم و ویزای کشور کنیا از مهم ترین صنعت های پول ساز کشور کنیا می باشند. در این رابطه نیاز است بدانید که کنیا در لیست بزرگترین تولید کنندگان قهوه دنیا قرار دارد و خود قهوه آن نیز از نظر کیفیت و مرغوبیت در رتبه چهارم جهان قرار دارد و این نشان دهنده ارزش و اعتبار قهوه کنیایی می باشد. مزارع قهوه کنیا در ارتفاعات کوه ها یعنی در ارتفاعات 1700 تا 1800 متر از سطح دریا قرار دارند و بعضی ها نوع آب و هوا و شرایط خاص منطقه را باعث افزایش کیفیت قهوه می دانند.

سوغاتی های عجیب سفر به کنیا

ویزای کنیا | ویزای انلاین کنیا | اخذ ویزای کنیا

قهوه بدست آمده در کشور کنیا یک قهوه ای لذیذ با طعم و عطر غنی است و همواره با داشتن اسیدیته عالی شبیه به شراب، جایگاه خود را در لیست تاپ ترین قهوه های جهان حفظ کرده است. دوره برداشت قهوه کنیا ماه های نوامبر و دسامبر می باشد، چنان چه علاقه مند به شرکت در جشن برداشت قهوه کنیا هستید، می توانید با گذرنامه معتبر خود درخواست ویزای کشور کنیا بدهید و در دو ماه اشاره شده به کنیا سفر کنید.هم چنین سفر به تانزانیا با گرفتن ویزای تانزانیا بسیار توصیه میشه در فصل بهار.

ویزای کنیا | ویزای انلاین کنیا | اخذ ویزای کنیا

کشور کنیا یک کشور بزرگ با آداب و رسوم متنوع است. قهوه کنیا نیز از همین ویژگی خوب برخوردار است. از نظر شکل ظاهری، این قهوه در هنگام برداشت دارای دانه های سبز و توپر است. اما وقتی که قهوه را خشک کرده و در آن را دستگاه قهوه ساز دم می کنید، یک فنجان قهوه روشن و شفاف را خواهید داشت و این می تواند گواهی بر اصل بودن قهوه شما باشد.

سوغاتی های خاص قرقیزستان

ویزای کنیا | ویزای انلاین کنیا | اخذ ویزای کنیا

سفر به کنیا و خرید قهوه کنیایی

چنان چه ویزای کشور کنیا را اخذ کرده و به کنیا سفر کرده اید، آنگاه می توانید از مردم کنیا در رابطه با قهوه بپرسید، حتماً این نکته را به شما گوش زد خواهند کرد، که برای چشیدن و نوشیدن یک قهوه مرغوب کنیایی بهتر است به سراغ فروشنده ها یا کافه هایی بروید که مستقیماً با کشاورزان قهوه در ارتباط هستند تا یک قهوه تازه و خوشمزه را در اختیار شما قرار بدهند زیرا طعم و عطر قهوه پس از چند هفته از بو دادن به مرور از بین می رود. پس اگر به یک قهوه اعلای کنیایی نیاز دارید می توانید با اخذ ویزای کشور کنیا مستقیماً به کنیا سفر کرده و همان قهوه اصل را بدون واسطه خریداری کنید یا اینکه از فروشگاه های معتبر جهانی همچون آمازون دریافت کنید.

اگر قصد سفر به کنیا برای ویزیت یا تجارت را دارید و می خواهید قهوه کنیا را خریداری کنید قبل از هر کار به ویزای کشور کنیا از نوع توریستی یا تجاری نیاز دارید. برای اخذ ویزای کشور کنیا از نوع توریستی می توانید به بخش ویزای کشور کنیا در صالحان سیر بروید. در این پورتال امکان اخذ ویزای آنلاین کنیا برای مقاصد توریستی شما فراهم شده است که در واقع این روش آسان ترین روش اخذ ویزای کشور کنیا می باشد. اما درباره ویزای تجاری لازم است که با کارشناسان ما تماس گرفته تا از طریق آن ها اخذ ویزای کشور کنیا انجام شود.

ویزای کنیا | ویزای انلاین کنیا | اخذ ویزای کنیا

سخن آخر!

حتما مطالعه کنید: جاذبه های گردشگری تانزانیا

کنیا با کاشت یک قهوه مرغوب و داشتن برندهای معتبر جهانی چون Volcanica، AA، Fresh Roasted و Nairobi در لیست پرچم داران قهوه دنیا قرار دارد. قهوه این کشور توسط مردمان عادی و کشاورزان فقیر در کوه های کنیا کاشت و برداشت می شود. بیش از 94 درصد از قهوه تولیدی یعنی در حدود 50 هزار تن به کشورهای دیگر صادر می شود که این تولید و صادرات باعث اشتغال 6 میلیون نفر از مردم کنیا شده است. پس وجود قهوه در این کشور می تواند نقش بسیار کلیدی و مهمی را در اقتصاد و درآمد کشور داشته باشد. قهوه از نظر درآمد زایی پس از صنعت توریسم، مزارع چای و باغبانی در رده چهارم قرار دارد. وجود قهوه باعث افزایش سفر به کنیا در نتیجه افزایش اخذ ویزای کشور کنیا می شود. در پایان جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی دریافت ویزای کشور کنیا به بخش ویزاهای آنلاین در صالحان سیر مراجعه کنید.

نظرات کاربران