X

اطلاعات فرودگاه های قرقیزستان با ویزای قرقیزستان 

  • ارسال شده در : 1498/09/29 , 23:35
  • 821 بار مشاهده

اطلاعات فرودگاه های قرقیزستان با ویزای کشور قرقیزستان 


ویزای قرقیزستان سفر به این کشور از طریق سفر هوایی را به آسانی ممکن می کند. در قرقیزستان 86 فرودگاه وجود دارد و 3 فرودگاه آن بین المللی است. که در اینجا فرودگاه های بین المللی قرقیزستان را مورد بررسی قرار میدهیم:

فرودگاه مناس

 بزرگترین فرودگاه قرقیزستان در شهر بیشکک پایتخت قرقیزستان فرودگاه بین المللی مناس با پروازهایی به 24 مقصد در 7 کشور است. همانطور که در ویکیپدیا قرقیزستان آمده است این فرودگاه در 16 کیلومتری شمال غربی پایتخت می باشد و میزبان پروازها با مسافران با ویزای آنلاین قرقیزستان می باشد. با توجه به آنچه در سایت تریپادوایزر مطرح شده هم اکنون 16 شرکت هواپیمایی از فرودگاه بین المللی مناس فعالیت می کنند. فرودگاه بین المللی مناس پروازهای بدون توقف را به 19 شهر ارائه می دهد. هر هفته حداقل 13 پرواز داخلی و 107 پرواز بین المللی از فرودگاه بین المللی مناس عزیمت می کنند. فرودگاه مناس مانند فرودگاه ایران دارای جایگاهی می باشد که به مسافران با ویزای آنلاین قرقیزستان خدماتی جهت سهولت و آسایش سفر ارائه می شود که جزئیات ویژگی های جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینیرا می توانید در سایت صالحان سیر مطالعه کنید.

برای مطالعه: ویزای کنیا

ویزای قرقیزستان | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد | ویزای آنلاین قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان

فرودگاه ایسیک کول

فرودگاه بین المللی ایسیک کول در شمال دریاچه تامچی، روستایی در منطقه ایسیك كول قرقیزستان است که در آن پروازهای داخلی و خارجی انجام می شود و مسافران بعد اقدام برای ویزای آنلاین قرقیزستان اگه قصد سفر به ایسیک کول را داشتند می توانند از این فرودگاه استفاده کنند و به راحتی می توانند اطلاعات مورد نیاز را از فرودگاه ایسیک کول دریافت کنند. این فرودگاه هم مانند جایگاه تشریفات امام خمین یدارای امکانات جهت انتظار برای رسیدن زمان پرواز می باشد اما خدمات آن به خوبی جایگاه تشریفات امام خمینینیست و همچنین هتل های عالی و مناسب در اطراف دریاچه وجود دارد که آماده خدمت رسانی به مسافران می باشد.

بیشتر بدانید: ویزای تانزانیا

فرودگاه بین المللی قاراقول

مطالب مرتبط: فرودگاه ها در تور تانزانیا

فرودگاه بین المللی قاراقول یک فرودگاه در مرکز استان ایسیك كول قرقیزستان است. این فرودگاه مانند ایسیک کول در کلاس C3 است، به این معنی که هیچ امکاناتی برای فرود ندارد و فقط در ساعات روز فعالیت می کند. همچنین در آن پروازهای داخلی و خارجی برای دارندگان ویزای آنلاین قرقیزستان انجام می شود.فرودگاه بین المللی قاراقول که تا قبل از سال 1992 به عنوان فرودگاه پرژوالسک معروف بود، فعالیت خود را در دهه 1940 آغاز کرد.

پشنهاد صالحان: تجربه زندگی عشایری با ویزای کشور قرقیزستان

ویزای قرقیزستان | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد | ویزای آنلاین قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان

فرودگاه تالاس

در اینجا یکی یکی دیگر از فرودگاه های قرقیزستان را که پروازهای داخلی در آن انجام می شود نام می بریم. فرودگاه تالاس در تالاس در استان تراز می باشد و این فرودگاه هم به دلیل اینکه نداشتن تجهیزات کافی فقط پروازهای روزانه را مدیریت می کند.

ویزای قرقیزستان | جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد | ویزای آنلاین قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان

مسافران ایرانی که قصد سفر به قرقیزستان می توانند برای ویزای آنلاین قرقیزستان از صالحان سیر اقدام کنند و از جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی جهت انتظار برای سفر به قرقیزستان رزرو نمایند و از امکانات آن بهره مند گردند. در مورد جایگاه تشریفات امام خمینی و امکانات آن می توان گفت که مسافران اول به صورت آنلاین این جایگاه را رزرو می کنند و بعد از ورود به فرودگاه می توانند از آن بهره مند شوند.

نظرات کاربران