X

7 کاری که در کشور قرقیزستان باید انجام دهید

  • ارسال شده در : 1498/11/14 , 23:55
  • 1399 بار مشاهده

تا به حال به یک سفر خارجی هیجان انگیز و کمتر شناخته شده فکر کرده اید؟ در صورتی که جواب شما بله است، بهتر است که هم اکنون نسبت به دریافت ویزای قرقیزستان اقدام کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با 7 کاری که در سفر به قرقیزستان باید حتما آن ها را انجام دهید آشنا خواهیم کرد و اطلاعاتی را در زمینه ویزای کشور قرقیزستان با شما به اشتراک خواهیم گذاشت که حتما برای شما جالب خواهد بود.

سنت های قدیمی قرقیزستان

 

ویزای قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان | ویزای آنلاین قرقیزستان
ویزای قرقیزستان

پس از دریافت ویزای کشور قرقیزستان، در بازی های جهانی عشایر شرکت کنید

یکی از جاذبه های گردشگری در قرقیزستان که شما را نسبت به دریافت ویزای کشور قرقیزستان خوشبین خواهد کرد، شرکت در بازی های جهانی عشایر است که در این کشور برگزار می شود می باشد. این جشنواره که در سال 2014 پایه گذاری شد، هر ساله بین 2 تا 8 سپتامبر برگزار می شود و بسیاری از علاقمندان به ورزش و کشور قرقیزستان را به خود جذب می کند. اسب سواری، کشتی، تیر اندازی با پا، شکار عقاب و غیره را می توان مهم ترین ورزش هایی دانست که در این بازی های جهانی با شرکت 65 کشور برگزار می شود. محل برگزاری این مسابقات در روستاهای عشایری است و می توانید در حین برگزاری این مسابقات از مناظر و فرهنگ قرقیزستان هم لذت ببرید. پس در صورتی که علاقمند به این بازی های جهانی شده اید، می توانید ویزای کشور قرقیزستان خود را دریافت کرده و به این کشور سفری داشته باشید.

برای مطالعه: ویزای کنیا

 

ویزای قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان | ویزای آنلاین قرقیزستان
بازدید از قرقیزستان

اسب سواری با زین های بلند

اسب ها اهمیت بسیار زیادی در تاریخ قرقیزستان دارند البته امنیت گردشگری در قرقیزستان از جمله نکاتیه که خیلی به ان پرداخته میشه. حتی در تولید برخی از مواد غذایی نیز از شیر اسب ها استفاده می شود و قرقیزها اهمیت بسیار زیادی به اسب های خود می دهند. پس در صورتی که علاقمند به سفر هستید و اسب ها را دوست دارید، قرقیزستان کشور مقصد شما است و می توانید نسبت به دریافت ویزای کشور قرقیزستان اقدام نمایید. قرقیز ها از اسب ها برای سفر های طولانی در میان کوه ها استفاده می کنند و چالاکی اسب های آن ها باعث شده است تا اسب های این منطقه در وسعت جهانی برای خود آوازه بسیار زیادی داشته باشند. در صورتی که علاقمند به اسب سواری هستید و می خواهید اسب سواری با زین را یاد بگیرید یا تمرین کنید، می توانید نسبت به دریافت ویزای کشور قرقیزستان اقدام کنید. پیشنهاد می شود که حتما پس از دریافت ویزای کشور قرقیزستان برای اسب سواری در این کشور به شهرهای مخصوص و مناطق ویژه اسب سواری سفر داشته باشید.

مطالب مرتبط: ویزای تانزانیا

 

ویزای قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان | ویزای آنلاین قرقیزستان
جاده ابریشم قرقیزستان

باقی مانده های جاده ابریشم را کشف کنید

قرقیزستان در گذشته به عنوان یک محل مهم تجاری به شمار می رفته است که راه ارتباطی بین چین و اروپا را باز می کرده است. جاده ابریشم که نامش را تمامی ما شنیده ایم، از میان قرقیزستان عبور می کند و بسیاری از تجار قدیمی از این مسیر استفاده می کرده اند. اما حالا با متروک شدن این جاده، خرابه های قدیمی از آن به یادگار مانده است که در کشور قرقیزستان وجود دارند و از مهم ترین آن ها می توانیم به برج 25 متری نزدیک بیشکک اشاره کنیم. در صورتی که ویزای کشور قرقیزستان را دریافت کرده اید و قصد سفر به این منطقه را دارید، بهتر است سری به این جاده و مناطق گردشگری در میان آن بزنید.

حتما بخوانید: اطلاعات فرودگاه های قرقیزستان

 

ویزای قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان | ویزای آنلاین قرقیزستان
شناخت جوامع در قرقیزستان

با مردم محلی قرقیزستان آشنا شوید

اگر می خواهید با مردمی خونگرم آشنا شوید که فرهنگ و تاریخی بسیار قدیمی دارند، ویزای کشور قرقیزستان را دریافت کرده و به این کشور سفری داشته باشید! شما می توانید در این کشور با جوامع محلی و مردمی که در این کشور زندگی می کنند آشنا شوید و ارتباط برقرار سازید. یکی از این جوامع را می توان مردمی مسلمان و اصالتا چینی دانست که به خانواده Dungan معروف هستند. توصیه می شود که با مردم این منطقه ارتباط برقرار کنید. اگر خوش شانس باشید آن ها شما را به شام دعوت می کنند و غذاهای خوشمزه قرقیزی را می توانید امتحان کنید!

 

ویزای قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان | ویزای آنلاین قرقیزستان
غذاهای محلی قرقیز

از غذاهای محلی لذت ببرید

بیشتر مردم قرقیزستان دامدار هستند و جای تعجب نیست که غذاهای گوشتی بیشتر در این کشور طرفدار دارد! پس اگر گیاهخوار هستید بهتر از سفر صرف نظر کنید یا به غذاهای کلاسیک بین المللی در این کشور روی بیاورید ولی اگر به خصوص گوشت قرمز دوست دارید، ویزای کشور قرقیزستان می تواند برای شما یکی از بهترین گزینه های سفر به شمار رود! بیشتر مردم در این کشور گوشت قرمز مانند گوشت گاو یا گوشت اسب را میل می کنند و یکی از غذاهای محلی آن ها، طبخ گوشت در شیر اسب می باشد. همچنین بسیاری از پلوها و غذاهای دیگر به همراه گوشت قرمز سرو می شوند. به یاد داشته باشید که در قرقیزستان تنها در شهرهای بزرگ گوشت سفید و ماهی پیدا می شود و غذاهای محلی این کشور بیشتر با گوشت، پیاز، سیب زمینی، برنج و سبزی های محلی طبخ می شود.

 

ویزای قرقیزستان | اخذ ویزای قرقیزستان | ویزای آنلاین قرقیزستان
بیشکک قرقیزستان

بیشکک را کاوش کنید!

یکی از فعالیت هایی که پس از دریافت ویزای کشور قرقیزستان به شما توصیه می شود، کاوش بیشکک است. بسیاری پس از دریافت ویزای کشور قرقیزستان و ورود به بیشکک به دنبال آن هستند تا راهی پیدا کنند و به مناطق دور افتاده کشور سفر داشته باشند تا بتوانند با تاریخ و فرهنگ قرقیزستان بیشتر آشنا شوند. این در حالی است که بیشکک می تواند یک انتخاب بسیار خوب گردشگری باشد که پر از تاریخ و فرهنگ است. ساختمان های مربوط به زمان شوروی را می توانید در این پایتخت مشاهده کنید و یا در قلب معنوی این شهر، به تماشای ستاره سرخ و صلیبی بروید که به مناسبت پیروزی بر آلمان نازی نصب شده اند و در دسترس شما هستند.

 

ویزای قرقیزستان |  اخذ ویزی قرقیزستان
کوه های قرقیزستان

در کوه ها پیاده روی کنید

90 درصد قرقیزستان را کوه ها پوشانده اند. در صورتی که ویزای کشور قرقیزستان را دریافت کرده اید و عظم سفر به این منطقه را دارید، پیشنهاد می شود که در کوه های این کشور به پیاده روی بپردازید و بیشتر با مناطق گردشگری طبیعی ارتباط برقرار کنید. طبیعت قرقیزستان در بهار و تابستان بسیار زیباست و شما می توانید با قدم زدن در کوه های این کشور یک روز بسیار خوب داشته باشید. در صورتی که علاقمند به طبیعت گردی هستید، می توانید با اطمینان خاطر برای دریافت ویزای کشور قرقیزستان اقدام کنید.

نظرات کاربران